~Neymar wychodzi z szpitala ~
P.O.V Neymar
______________Dzisiaj wyszedłem z szpitala mam też dzisiaj spotkanie ,z Mekabe tak szczerzę mi się nie chcę.
Jadę teras do domu z Ankara Pessim (Leo Messi) .Podróż do mojiego apartamentu ze szpitala minęła mi szybko bo z 20minut. Leo mnie tylko podwiózł bo musiał wracać do rodziny. Wszedłem do domu i rzuciłem torby w róg usiadłem się, na kanapie i włóczyłem horror pod tytułem "Egzorcyzmy siostry Ann". Podczas seansu na mój telefon przyszła wiadomość.
Spojrzałem na wyświetlacz telefonu wiadomość była od Mekambe ciekawe co on o demnie chce.Mekambe:
~O której i gdzie?
Neymar:
~Ale o co chodzi.
Mekambe:
~Mnieliśmy się spotkać i porozmawiać.
Neymar:
~Proponuję park za 20 minut.
Mekambe:
~Okejj
Wstałem z kanapy wyłączyłem horror ubrałem buty i kórtkie wyszedłem z domu po czym go zakluczyłem. Wsiadłem do windy i zjechałem ją, na siłę wyszedłem z wierzowca i poszedłem do parku ,na umówione spotkanię.
Po 20 minutach dostałem wiadomość od Mekambe że się spuźni o 10 lub 15 minut.
Nagle usłyszałem krzyk jakieś kobiety. Pobiegłem w stronę koszyku widok mnie przeraził widziałem jak jakaś postać celuję do kobiety pistoletem.
Ukryłem się za drzewem, ale w pewniej chwili chciałem zgrać bohatera kszyknełem do oprawcy.
-Odłuż ten pistolet!!
-Nie!!!
Pistolet wystrzelił po chwili nastała cisza lecz po niej można było usłyszeć padajonce martwe ciało o ziemię kobiety. Sprawcą uciekł, lecz po głoskę rozpoznałem go to był.
Poczułem ostry bul styłu głowy po czym ,przed oczami zrobiło mi się ciemno .
Obudziłem się w jakimś ciemnym pomieszczeniu po zapachu można wnioskować że jest to piwnica. Jak można zabijać biednych ludzi co ta kobieta mu zrobiła czym sobię zasłużyła.Dlaczego tu jestem ?Nagle światło się zapaliło znajduję się w piwnicy, na jakimś starym materacu nagle do piwnicy weszedł......
P.O.V Mekambe
______________Do parku przyszedłem z 20 minutowym opuźnieniem dlatego że zalało mi mnieszkanię. W parku nie znalazłem Neya pisałem dzwoniłem ,ale ten nie odbierał może się obraził poszedłem sobię w stronę jego mnieszkanię i zobaczyłem rozbity telefon wzięłam go ,do renkię i włóczyłem telefon okazał się być telefonem Neya koło telefonu leżał jeszczę zakrwawiony kamień.Wiem co już się stało dzwonię po mojich ludzi .
_______________
Przepraszam za błędy ortograficzne i intepukcyjnę. Przepraszam za to że nie było długo rozdziałów dzisiaj bęndzię rozdział 5 .
CZYTASZ
Mafiozo{Chwilowe Zawieszenie}
RomanceNeymar jest aspołecznym człowiekiem którego nikt nie lubi jednak wieży miłość od 1 wejrzenia. Mekambe beż uczuciowy człowiek dla którego liczy się tylko kasa i nieszczęście innych. Na swojej drodze spotyka Neymara w którym się zakochuje . Uwaga 18+...