THE STORY

8 0 0
                                    

Op een dag, een meisje genaamd Louisa had een crush op Venice. Venice is ook de beste vriend van Fantasize.

Louisa besluit een plan te bedenken en dat plan houd in om eerst vrienden te worden met Fantasize.

Fantasize heeft het al snel door dat het om Venice gaat. Dus Fantasize helpt Louisa.

Fantasize en Louisa gaan elke dag om met elkaar om een goed plan te bedenken om Louisa en Venice te koppelen en Louisa en Venice worden ook goede vrienden.

Maar wat Louisa realiseerd is dat nadat ze samen met Fantasize zoveel tijd heeft besteed, dat ze eigenlijk voor hem viel... En Fantasize' gevoelens zijn GELIJK! Maar dat weet Fantasize niet.. Dus hij doet nogsteeds zijn uiterste best om Louisa te helpen met Venice.

Maar, Louisa begint Venice steeds meer te zien als gewoon een goede vriend.

Op een dag is de tijd aangebroken. Het is 1 week voor de gala.

De periode waar Louisa altijd van had gedroomd dat Venice haar mee zou uitvragen.

Maar wou Louisa dat nogsteeds?

Venice kwam in de verte naar haar toe lopen.. Louisa slikt in de keel.

"Hey, ik heb een vraag." Begint Venice.

"Ik vind je heel erg leuk en mijn grootste wens is eigenlijk met jou naar de gala gaan."

Louisa is in shock.

"Maar" zegt Venice

"Ik heb ook door dat je gevoelens hebt voor mijn beste rakker... daarom heb ik geaccepteerd dat ik vind dat jullie beter samen zijn."

Louisa kijkt hem bezorgd aan.

Louisa lacht, kijkt hem aan, en zegt; "Dankjewel."

Ze loopt weg en zoekt de school door opzoek naar Fantasize. Ze ziet hem in de verte en rent op hem af.

"Wow! Wat is er?" Zegt Fantasize.

"Ga met mij naar het gala." Zegt Louisa.

Fantasize.. is in shock. Wat is er dan met Venice gebeurd?

"Wat?" Zegt Fantasize.

"Ik heb gevoelens voor jou." Zegt Louisa.

Fantasize zijn ogen wijdenen met als vervolg dat hij Louisa trekt in een knuffel.

"Ik weet niet wat er is gebeurd tussen jou en Venice, maar ik heb altijd van je gehouden."

(1 week later)

Het is tijd voor de gala.

Louisa heeft zich flink opgemaakt en wacht beneden op Fantasize die haar met zijn fiets komt ophalen.

De deurbel ringt en Louisa doet open.

"Wow." Zegt Fantasize

"Je ziet er heet uit!"

Louisa bloost erg door deze opmerking.

Ze gaan samen naar het gala.

Het begint met awkward drankjes te drinken maar al snel voelen ze zich steeds meer en meer comfortabel. Maar in de verte ziet Louisa Venice.

Venice kijkt rond alsof hij iemand zoekt en wanneer hij Louisa spot zwaait hij en komt hij naar haar toe.

"Hey" zegt Venice.

"Hey"

Fantasize was ondertussen aan het pissen

"Ik zie dat het gelukt was om met Fantasize naar het gala te gaan." Zegt hij

"Ja... haha.."

Venice krabt het achterste van zijn hoofd als er een ongemakkelijke sfeer nadert.

Fantasize komt terug van het pissen.

"Oh, hey Fantasize" zegt Venice.

"Hey." Zegt hij.

Fantasize kijkt naar Louisa, Venice, Louisa en dan weer Venice.

"Waar hadden jullie het over?"

Louisa kijkt een beetje gestressed maar verteld dat ze het er gewoon over hebben hoe het schooljaar ging.

"Ik zal dan maar eens gaan.." begint Venice en hij loopt weg. Vanbinnen wou Louisa nog dat hij bleef.

Louisa en Fantasize hebben tijdens de gala een goede leuke sfeer gehad en gedanst, het is tijd om naar huis te gaan.

Alleen, Louisa kan Fantasize nergens vinden.

"Ugh. Hoe moet ik nu naar huis? Waar de kanker is hij?"

Louisa zit boos te mompelen totdat zee en bekende stem haar naam hoort roepen.

"Louisa!?"

Ze kijkt om en ziet Venice zwaaien. Ze loopt naar hem toe en legt uit wat er aan de hand is.

Venice offert dat hij met zijn scooter Louisa naar huis brengt. Louisa is een beetje onzeker hierover maar gaat uiteindelijk alsnog akkoord.

Louisa gaat achterop zitten en Venice doet haar armen om zijn torso; "Je moet je veilig vasthouden." Louisa is in shock. "Dit is fout.." denkt Louisa.

Maar tijdens het rijden kalmeert Louisa en gaan al haar onzekere gedachten weg. Ze heeft zich nog nooit zo vrij gevoeld.

Louisa leunt haar hoofd op een gegeven moment op de rug van Venice. Ze realiseerd niet dat Venice hierdoor geshockeerd is en bloost als een tomaat.

Venice komt eindelijk aan bij Louisa's huis en ze stapt af terwijl Venice nog even op de scooter blijft zitten.

"Bedankt" zegt Louisa.

"Nu moet je nog iets voor mij doen om even te staan!" Zegt Venice lachend als een grap.

Maar Louisa bloost.. ze denkt aan een kus.

Venice ziet dat Louisa niet lacht om de grap en vraagt wat er is.

Louisa loopt  naar hem op zijn scooter en kijkt hem nog even in de ogen voordat ze een kleine kusje op Venice zijn wangen geeft.

Venice kijkt in shock naar Louisa. Hij kijkt haar aan en pakt haar kin om haar een zoen te geven.

Ze zijn allebei super rood...







De volgende dag blijkt dat Fantasize is overgereden.

Venice en Louisa gaan samen naar de begrafenis.

Louisa denkt er over na.. ze voelt zich slecht maar uiteindelijk komt ze op de gedachte neer dat ze gecheat had nadat hij dood was, dus het telt niet.





Uiteindelijk worden Venice en Louisa de power koppel van de school. Op valentijnsdag zijn ze altijd de voorbeeld foto's van de voorkant pagina van de valentijnskrant.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 07, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Fall For your Bestfriend Crush REWINDWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu