Ailing asal keluarga bujang d mana ayahnya telah meninggal ibunya masih usia 7-tahun sewaktu kecil.
Mak ailing setelah ditinggal oleh suaminya, maka mak bawa ailing pulang ke kampung asal mak ailing.
Waktu itu mak ailing umor baru 28, ibu ailing jenis yang suka jaga badan. Pandai juga ibu jaga badan sehingga nampak langsing, menawan, tetek yang 36D,pinggang 32,buntutnya 34/5.
Masa di kampung memang banyak laki nak jaga ibu dan ailing, selalu nak ajak mak ailing keluar, selalu belanja makan sama ailing ketika ailing ke kedai runcit.
Di kampung mak ailing, hampir 65% penduduk melayu, 25% cina 5%india dan lain lain.
Walau bagaimanapun kawasan ruma ailing adalah padat dengan penduduk cina kat kawasan tu. Ruma masih ditinggal bersama atok dan neneknya, walaupun dah pencen tapi atok dan nenek miliki tanah getah/sawit yang luas, kira juga punyai income yang bagus.
Tapi mak ailing jenis suka keja suka cari duit sendiri, dengan badan yang menarik maka mak ailing dapat keja dengan mudah. Sebagai staff-banker d bandar kampungnya.
Bank manager seorang melayu umo 50an, namanya hafiz, bini telah meninggal dunia sejak 3tahun lalu, dan kini bujang keseorangan. Anak semua dah hijar ke luar negara dan tiada sebarang beban dalam hidup beliau.
Ade 2sebab manager tu ambil ibu ailing masuk keja sebab dia atas permintaan oleh bapa ailing dan salah satu sebab oleh kerana kali pertama perjumpaan telah tertaksub dengen kecantikan dan kesexian yang ade pada dirinya. Kesexian yang telah mengbangkitkan dalam hati pak hafiz pada masa pandangan kali pertama itu telah merangsangkan kembali sex nafsu yang telah terpendam dalam hidupnya beberapa tahun yang lepas, dan kini nafsunya telah kembali terhadap ibu ailing.Kali pertama perjumpaan dengan tuan hafiz, ibu ailing telah perasaan pandangan tuan hafiz terhadap sendirinya, kerana ibu ailing pun dah lama ketiadaan sex dalam hidup, walaupun pernah kawin tetapi suaminya telah digoda oleh gadis yang lebih muda dari beliau, dan juga selepas kelahiran anak gadis, dikatakan tiada nafsunya kepuasan semasa melakukan sex dengan ibu ailing,kerana kelonggran faraj.
Bagaimana-pun ibu ailing juga tidak dapat kepuasan nafsu selepas bersalin kerana batang si suaminya tidak begitu tegang keras, oleh itu lama kelamaan hubungan kesulitan suami isteri tidak lagi mesra seperti dulu.Ibu ailing seorang perempuan yang lemah lembug, sembang tutur- cara yang sopan-santun dan juga pemikiran terhadap sex lebih konservatif dalam hidup beliau, ta seperti suaminya yang gatal&miang dan lebih open minded. Pernah sekali suami bawa ibu ailing hadir pertemuan swing club tanpa pengetahuan beliau, sewaktu jamuan tersebut ibu ailing tengok pompuan yang hadiri jamuan tersebut kelakuannya memang tidak senonoh, cara sembang topik sembang semua memang lucah, dengan pakaian sexy ade yang ta pakai bra atau seluar dalam, ade yang langsung apa pun ta pakai kat dalam, biar tetek goyang semasa jalan kaki, ade yang juga dengan seluar dalam sexy t-back, segaja tunjuk buah dada kat open area, semua tu memang tidak dapat diterima oleh ibu ailing. Walau-bagaimanapun dalam jamuan tersebut terdapat seorang pompuan yang nama jennie umo-23, kira la mereka bole sembang sekali dalam kumpulan tersebut, dan jennie kata sepatah nasihat kat ibu ailing, pompuan seharusnya menikmati keseronokan sex dalam Hidupnya, bukan hanya sebagai ketaatan kepada suami, dan sebagai seorang wanita seharusnya punyai pengalaman sex yang lebih , baru bole dianggap sebagai seorang pompuan yang perpengalaman, dan baru boleh berdikari tanpa lelaki, sebaliknya bole menawan lelaki dengan mudah, dan juga apa yang di-impikan dalam hidup akan datang sendiri. Itu la kebenaran dalam masyarakat dan salah satu kelebihan sebagai wanita. Katanya jennie terhadap ibu ailing. Sex. Memang keperluan dan keindahan dalam hidup manusia. Sambungan dari lagi seorang gadis umo 20an. Selepas ibu ailing tengok ke arah gadis tersebut, ibu ailing kata kat gadis pakai mcm tu ta takut ke laki laki gatal tgok. Gadis tu jawab memang nak kasi laki tgok badan kita yang indah dan menawan biar mereka dapat tgok tapi ta dapat badankita kan memang seronok kan, kata gadis tu kat ibu ailing, sambil ketawa gadis tu kenalkan diri sendiri ia nama emmy, dan ibu ailing kenal diri nama Ms saw, sambil tu jennie kata kat ibu ailing, ambil satu nick name dan kata jessica ini nama sesuai untuk awk. Sambil ketawa dan ibu ailing kata ok alright from now... Im jessica sambil ketawa, yang d mana geng kumpulan laki pulak ade yang tgok kat emmy, axd yang tgok jennie, ade yang pulak tgok kat jessica. Jessica pulak rasa ta senang diri, tapi jennie dan emmy kata biasa la kalau ade laki tgok, hati dalam kan gatal gatal juga. Jessica kata ta biasa dipandang macam tu oleh laki ta kenal, emmy kata kat jessica tu biasa nanti ketagih pulak.. Tiga tiga pompuan pulak ketawa sambil tgok laki masing masing, jessica pandang kat si suami, si suaminya pandang kat jessica sekejab lepas tu hadap kat kawan bisik bisik dengan kawan beliau.
YOU ARE READING
kisah amoi cina yg sexy
Romanceamoi yang sentiasa punyai nafsu sex dengan siapa siapa sahaja