Oyuncak bebeğin içindeki çocuk

0 0 0
                                    

Şehrinde Guadalajara en Jalisco, doğdu Marcela Aguayo, dadı olarak çalıştı. Bir zamanlar bir devlet çocuk bakım merkezinde çalıştı. Annesi acı bir sağlık sorunu yaşar ve annesinin bakıcısı olmak için bu işi bırakmak zorunda kalır. Bu şekilde gelirinin ve dolayısıyla evinin gelirinin büyük ölçüde azaldığını gördü.

Sahip oldukları tek gelir, babaları öldüğünde bıraktığı çalışma tazminatıydı. Hastalığının ağırlığı ve gösterdiği tüm özene rağmen annesinin Marcela Yanında öldü.

Cenazeyi yaptıktan ve tüm masrafları karşıladıktan sonra kendini parasız ve işsiz buldu. Annesi ölünce babasının işçi tazminatını almayı bıraktı.

Başarısız bir süre bir iş aradı. Bir gün şehrin en güzel semtlerinden birinde bebek bakıcısı talep ettikleri bir ilanı okudu.

Başvurunun yapıldığı eve gitti, geldiğinde ilk fark ettiği şey pozisyon için başvuranların bazıları panik içinde mekandan kaçtılar, bazıları günü boşa harcamak için cesur, bazıları ise çok korkmuş bir yüzle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başvurunun yapıldığı eve gitti, geldiğinde ilk fark ettiği şey pozisyon için başvuranların bazıları panik içinde mekandan kaçtılar, bazıları günü boşa harcamak için cesur, bazıları ise çok korkmuş bir yüzle . Sonunda potansiyel işverenlerle görüşme sırası ondaydı. Uzun korku hikayeleri dünyasına girdiğimi bilmiyordum.

İyi gelişmiş bir çift onu karşıladı, ertesi gün acil bir durum için seyahat etmeleri gerektiğini bildirdiler. Yavrularına bakacak birine ihtiyaçları vardı. Marcela Bu kulağa hiç tuhaf gelmiyordu.

Çift, önceki işlerinin referanslarına bile bakmadı, önce çocukla tanışması gerektiğini söylediler. Onu, ilgilenmesi gereken bebeğin önüne götürdüklerinde, Marcela Yüksek sesle kahkaha attı, çünkü bu çocuk şeklinde bir çöp adamdı, diye düşündü, kötü bir şaka olmalı.

Kuklanın görünüşü, bir sandalyede oturan yaklaşık on yaşındaki bir çocuğa benziyordu. Çiftin bir tür bunaması olduğunu düşünerek ve işe ihtiyacı olduğu için devam etmeye karar verdi. Uzakta olacakları üç gün boyunca oyunlarını takip etmekte yanlış bir şey bulamadı.

Çift, işi kabul ettikten sonra, oğlunun karanlıkta kalmayı sevmediği için, yatmadan önce bile aydınlatmayı asla kapatmaması gerektiği konusunda uyardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çift, işi kabul ettikten sonra, oğlunun karanlıkta kalmayı sevmediği için, yatmadan önce bile aydınlatmayı asla kapatmaması gerektiği konusunda uyardı. Ayrıca uykuya dalmasını sağlamak için bir hikaye anlatmak zorunda kaldı. Ayrıca yemek bitene kadar onunla kalması gerektiği konusunda onu uyardılar. Bütün bunlar titizlikle yapılmazsa, bebek üzülür ve çok kötü olabilir.

Sonraki gün, Marcela eve geldi, anne ve babasının nasıl ayrıldığını gördü ve kendini bebeğe bakmak dışında her şeye hazırladı. Geldiğinden beri, sopa figürün kendisine baktığı izlenimini edindi, üstelik bir noktada, şüphesiz, ona bakmak için başını çevirdiğini fark etti.

Onu izledikçe, yaşadığı izlenimini daha çok verdi, gerginleşmeye başladı, uzun korku hikayelerinden birinin içinde olmayı hayal bile edemiyordu. Sakinleşmek için kuklayı kapıp odaya koydu ve kapattı, evin oturma odasına gitti. Gece ilerledikçe, bebeğin odasında nesnelerin yer değiştirdiğini duymaya başladı.

İçeriye bir suçlunun girdiğini düşünerek kolluk kuvvetlerini aradı. Bütün evi kontrol ettiler, garip bir şey görmediler ve ayrıldılar. Ayrılırken söylediler Marcela hiçbir şey olmadan onları arayamayacağını.

Biraz daha sakinleşti ve bunun hayal gücünün sonucu olduğuna inanarak uykuya daldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biraz daha sakinleşti ve bunun hayal gücünün sonucu olduğuna inanarak uykuya daldı. Sabah kalktığında, malzeme ve malzemeler de dahil olmak üzere pişirdikleri kapların çoğunun her yerde olduğunu görebiliyordu. Her yerde maddeler vardı ve kuru malzemelerin düştüğü yerde küçük ayak izleri görülebiliyordu.

Bebek ayakkabılarıydı, bir gün önce kilitlediği odaya hızla gitti. Bu yerde kukla vardı, tamamen kuru malzemelerle kaplıydı ve ifadesi çok kötü bir ifadeye dönüşmüştü.

Çok korkarak evden çıktı, kapıyı kilitledi ve bir çiçek kutusuna koydu. Arkasını döndüğünde kuklanın vedalaşmak için kolunu salladığını gördü, bir daha o yere dönmedi. Bebek, uzun korku hikayelerinde tipik bir karakterdir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korkmak İstermisin‽¿uısɐlşɐq ɹɐlɐɯʞɹoʞ¿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin