17 Nisan 2018
"Oğlum aldım lan!"
"Neyi?"
"Jungwon'un numarasını!"
"Ne? Nasıl? Ne zaman? Ne ara buluştunuz da aldın?"
"Ya buluşmadık, yani planlı bir şey değildi. Parkta karşılaştık bugün, ayrılırken aklıma geldi."
"Ha iyi yapmışsın. Bana gel, Jake'i çağırdım."
"Tamam geliyorum."
Jay telefonu kapattıktan sonra evlerine giden yoldan döndü ve Sunghoon'ların evinin yoluna doğru yürüdü. Kapının önüne geldiğinde zile bastı, kapının önünde beklerken içeriden yaklaşan seslerden Jake'in Sunghoon'u yine soru yağmuruna tuttuğunu anladı. Kapı açılmadan önce Jake'in "Ya aşk olsun niye gizli gizli iş yapıyorsunuz!" dediğini duydu, ardından kapı açıldı.
"Hoş geldin kardeşim."
"Hoş bulduk hoş bulduk."
"Tamam Jay de geldi anlatın artık!"
Hepsi birlikte Sunghoon'un odasına çıktılar. Jake Sunghoon'un yatağına, Jay gri renkteki tekli koltuğa, Sunghoon da çalışma masasının sandalyesine oturdu. Jake yatakta oturduğu yerde zıplayarak "Hadi hadi noluyo anlatın!" dedi.
"Arkadaş bulduk."
Jake şaşkınlıkla önce karşısındaki arkadaşlarını gösterip "Siz?.." dedi. Ardından kendini göstererek "Benden önce? Arkadaş bulmak?" dedi. Jake Jay'e dönüp fısıldayarak "Emin misin Sunghoon'un onayından geçtiğine? Bak yanlış anlamış olmayasın?" dedi. Jay de cevap olarak kafasını olumlu anlamda salladı.
"Eeee, yeter ama! Ben bu kadar asosyal biri miyim?"
Jay ve Jake aynı anda "Evet?" dediler.
Sunghoon kollarıyla bağdaş kurup sırtını döndü: "Sahte insan sevmiyorum sadece."
"Eee kim bu mucizeler?"
"Jungwon ve Heeseung."
"İki kişi bi de!"
"Evet. Çaprazımızdaki lisede okuyorlar."
"Nasıl tanıştınız?"
"İlk ben tanıştım Jungwon ile. Adliyede salonun önünde bekliyordu."
"Aaa niye?"
"Boşver sen orayı. Neyse birkaç dakika konuştuk falan sonra 1 hafta falan hiç denk gelmedim. Geçen çıkışta Sunghoon ile fark ettik bizim oradaki lisede olduklarını. Heeseung ile de orada tanıştık."
"Nasıllar?"
"Ben razıyım, Sunghoon da öyle."
"Aşk olsun size de hiç beni tanıştırmıyorsunuz!"
"Şehir dışında olduğun için canımın içi."
"Yalnız Sunghoon sen nasıl razı oldun? Sana o kadar eli yüzü düzgün insan gösterdim, hiçbiri onayından geçmedi. Bu çocuklarda ne var?"
"Ne bileyim ya! Ben de bu arkadaşlığa çok hazırlıksız yakalandım zaten."
"Jay?"
"Efendim?"
Jake göz kırparak "Sen ne buldun Jungwon'da?" dedi. Jay derin bir nefes verdi, ardından konuştu: "Bilmiyorum. Adliyede onu ilk gördüğümde çok sakindi, huzursuzdu biraz. Sürekli elleriyle oynuyordu, ben o sıra babamın peşinde dolaştığım için konuşamadım. Daha sonra babam birileriyle konuşurken onu koltuklarda otururken gördüm. Babamdan sıyrılıp yanına gittim, konuştuk falan. Niye ilgimi çekti hiçbir fikrim yok, sebepsiz konuşmak istedim sadece. Daha sonra topluca kafede buluştuğumuzda da başlarda çok sakindi, sonradan fark ettim ki aslında böyle biri değil. Altta kalmıyor asla, korkmuyor kimseden. Belli ve dik bir duruşu var. En çok bu benim ilgimi çekti zaten. Son buluşmamızda da çok keyifliydi. Tanıştıkça açılan biri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
revenge | jaywon
Fanfiction"Kimi benden çok seversen onu senden alırım, onsuz yaşayamam deme seni onsuz da yaşatırım." Sevgiliniz bir cinayete kurban giderse, suçluyu bulmak için çabalar mısınız? Angst