6

182 18 28
                                    

Minho dan
Hemen jisung un sıfına dalıp jisung un yanına oturmuştum bana tuhaf tuhaf bakıyordu.
Kısa bir bakismadan sonra dayanamayıp konuştum.

"Gelicem dedim ya geldim işte ya"

Gözlerini kocaman açıp bana baktı lan aynı sincap pişirip yerim lan ben bunu

"Lan o senmiydin"

"Hee bendim"

"Ben bırak aynı okulu aynı şehirde değilizdir diye dusunuyodum lan"

"neyse şimdi doya doya beraber olabiliriz demi"

"Yoo kim diyo onu be"

"Ben dedim artık beraberiz gotumun yanimdasin"

"Niye ulan"

"Ben öyle istiyom"

Hemen kollarımı jisung un boynuna dolayıp kafasını göğüsüme koydum ayh heyecandan kalbim götümde atiyo şu anda biraz öyle durduktan sonra zil çalmıştı bende görüşürüz diyip gitmiştim.

Jisung dan

Derste dersi dinlemek yerine defterime bir şeyler karaliyordum ilk defa biri iyi yaklaşmıştı bu yine herkesin yaptığı gibi sahte bir iyilikmiydi yoksa acıyormuydu veya gerçekten iyi birimiydi kafamda binlerce düşünce bugün abim anne ve babama escinsel olacağını söyleyecegini söyledi bunun içinde çok gerginim hiç bir şey yetmezmiş gibi bir de sınav haftasına girecektik benim depresyon yine ortaya giriş yapicak galiba.
Ben bunları düşünürken çoktan zil çalmıştı çantamı hazırlayıp aşağıya indim tam kapıdan çıkacakken arkamdan biri gelip elini omzuma attı kafamı soluma çevirdiğim de minhoydu noluyoruz amk.

"Naber sincap"

"Ney ney"

"Sincap!"

"Minho seni yedim varya"

Diyip onu kovalamaya başlamıştım iki saat yakalamayinca yorulup bir yere oturmuştuk.

"Ee sincap hadi bana kendini tanıt"

"Neyimi tanitiyim öylesine biriyim işte"

"Bence öyle değilsin dudaklarının gözlerinin saçların ayrı bi havalı hepsi bir araya gelince şaheser oluşmuş gibi"

Hemen ona şaşkın bakışlarımı attım galiba 5 yaşımdan beri hiç iltifat almadım en son 5 yaşında almıştım oda abimin saçlarımın güzel olduğunu söylemeseydi.

"Cidden öyle mi düşünüyorsun"

Minho başını sağlayıp

"Kesinlikle" Demişti

Biraz sessiz kaldıktan sonra konuşmaya başladım.

"Kendimin neyini tanıtmam gerek bilmiyorum"

"Hayatını anlat hislerini"

Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım

"Hayatimin boktan olması ilk okul 2.sinifta başladı galiba bi gün oyun oynarken bi cocugu kovalıyordum kovalarken ayağım takılıp çocuğun üstüne düştüm o gün bütün okul beni görünce herkes benimle alay etmeye başladı ilk başta sadece düştüğüm için alay ediyorlardı ama sonra yani 5.sinifta herkes escinselligin ne demek olduğunu öğrenince biri ilk okulda yaşanan olayı ilk okulda yaşanmamış gibi yayıp bütün okula escinsel Olduğumu söyledi o zamanlar tabiki ısrar ediyordum daha sonra gerçekten escinsel Olduğumu farkedince ve onlara karşı gelmeye bırakınca escinsel olduğumu kesinlestirdiler daha sonra günden güne iftiralar atmaya başladılar sonra da nefret edilen biri oldum böyle olunca söylentiler anneme kadar gitti annem ilk başta inanmadi en sonunda dayanamayıp herseyi söyledim sonra evden kovuldum ve şimdi burdayım anlatması kolaymış aslında" diyip sırıttım yeni tanıştığım birine bunları anlatmak ne kadar doğru bilmiyorum ama iyi geldi açıkçası.

Yalnızım Bekarım | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin