Την επόμενη μέρα!!!
Αύριο φεύγω και έχω αρχίσει να σκέφτομαι ξανά για το αν πρέπει να φύγω ή όχι....
Δεν θέλω να τον αφήσω......
Αλλά-......
Φφφφφ, δεν ξέρω.....
Από εχθές που με φίλησε η επιθυμία να τον έχω κοντά μου έχει φουντώσει αρκετά.....
Αλλά-.....
Φφφφ, δεν ξέρω.....
Δεν ξέρω αν αυτό που είδα στο σπίτι του ήταν κάτι ψεύτικο ή κάτι αληθινό.....
Όμως άμα δεν τον ακούσω δεν θα μάθω ποτέ τι συνέβη.....
Φφφφ, πρέπει να ξεκαθαρίσω τα πράγματα στο κεφάλι μου και χρειάζομαι χρόνο γι' αυτό....
Τέλος πάντων.....
Αφού σταμάτησα να σκέφτομαι όλα αυτά σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο. Μετά αφού βγήκα πήγα στην ντουλάπα μου, διάλεξα ρούχα και ντύθηκα. Μετά πήρα τα πράγματα μου και έφυγα από το σπίτι.
Σήμερα δεν πρόκειται να κάτσω μέσα, θα πνιγώ στις σκέψεις μου και στο τέλος θα καταντήσω να χτυπάω το κεφάλι μου στο τοίχο.
Αφού πήγα σε μια καφετέρια και πήρα ένα καφέ άρχισα να κόβω βόλτες στο πάρκο και μέρα κατέληξα στην πλατεία.
Εκεί πέτυχα την Ηλέκτρα, με το που την είδα γύρισα από την άλλη μεριά και άρχισα να περπατάω γρήγορα.
Άμα τυχόν και την ξανά πετύχω μπροστά μου σήμερα και έρθει και μου μιλήσει πραγματικά θα την σκοτώσω!!!
Για να ηρεμήσω πήγα στην παραλία και έκατσα εκεί για 2 ώρες. Μετά όπου ήρθε και το μεσημέρι πήγα στο σπίτι μου, έβαλα μουσική και άρχισα να μαγειρεύω.
Αλλά καθώς μαγείρευα η διάθεση μου δεν ανέβηκε καθόλου αντιθέτως κατέβηκε κιόλας.
Όταν τελείωσα με το μαγείρεμα, έκατσα στο καναπέ, έβαλα να δω ταινία και άρχισα να τρώω. Αφού τελείωσα με το φαγητό μου, συνέχισα την ταινία και αφού τελείωσε πήγα πάνω στο δωμάτιο μου και έπεσα για ύπνο.
(...)
Καθώς κοιμόμουνα ακούω τον σπαστικό ήχο του κινητό μου. Ξυπνάω και το σηκώνω χωρίς να κοιτάξω ποιος είναι.
Εβ: Ποιος???
Πη: Ακόμη κοιμάσαι μωρή???
Εβ: Θες να πεις κοιμόμουν γιατί μόλις με ξύπνησες!!!
Πη: Δεν πειράζει είμαι σίγουρη ότι θα ξανά κοιμηθείς!!
Εβ: Τώρα πάει έφυγε ο ύπνος!! Για πες γιατί με πήρες τηλέφωνο???
Πη: Θέλω να σε χαιρετήσω επειδή αύριο φεύγεις και επίσης θέλει να σε χαιρετήσει και ο Αντρέας οπότε μήπως θα μπορούσες να περάσεις από εδώ σε καμία ώρα???
Εβ: Του το είπες?? Αφού σου είπα να μην το πεις σε κανέναν!!!
Πη: Έλα τώρα αφού ξέρεις ότι δεν πρόκειται να το πει σε κανέναν τι αγχώνεσαι???
Εβ: Καλά εντάξει θα περάσω σε καμία ώρα από εκεί!!
Πη: Εντάξει θα σε περιμένουμε!! Τα λέμε!!!
Εβ: Γειααα!!
YOU ARE READING
°Helping the Good girl°
FantasyΟ Γιώργος και η Εβελίνα..... Ο Γιώργος είναι το γνωστό bad boy του σχολείου και η Εβελίνα είναι μια απλή κοπέλα. Γνωρίζονται χρόνια, μεταξύ τους από το δημοτικό, κάποιες φορές δεν έχουν καθόλου καλές σχέσεις και άλλες φέρονται σαν να είναι χρόνια φ...