[ A/N: Mä palkitsen teidät nyt koska ootte votennu ja jaksanu lukee. Nyt tulee siis pidempi luku!
NAUTTIKAA <3 ]Ollin pov:
-
Saavumme kotiini ja työnnän Aleksin seinää vasten. Hän yrittää rimpuilla otteestani. "Rauhotu" sanon naurahtaen ja pussaan häntä otsaan. Suutelen häntä ja alan johdattaa meitä kohti huonettani.
Kaadan häntä sängylleni. Hän näyttää pelokkaalta. Voi voi. Mä hymyilen ilkeästi. Aleksi perääntyy ihan seinään kiinni. Voi rakas ei tää tähän lopu...
Suljen oveni ja koska huoneen oveni saa lukkoon lukitsen sen myös. Käännyn ja nään Aleksin järkyttyneen ilmeen. Kävelemään sängylleni ja istun hänen päälleen hajareisin. "Äläh" hän sanoo hiljaa.
Kumarrun kuiskaamaan hänen korvaansa "Voi rakas tää on sun oma vika." Niinhän se onkin. Mitä pelaa jotain snäpissä estämis peliä. Aleksin silmiin nousee kyyneleet. Voi pikkusta. "Älä itke muru" murisen hänen korvaansa. Alan ottamaan paitaani pois. Ale näyttää kauhistuneelta. "Pliis" hän sopertaa. Tuhahdan vain jotain vastaukseksi. Avaan vyöni, mutta en ota vielä housuja pois. Aleksi näyttää nyt siltä että hän voisi saada jonkun paniikkikohtauksen. Suutelen Aleksia mutta hän ei vastaa suudelmaan. Hän yrittää päinvastoin kääntää päänsä siitä pois. Epätoivoista. "En mä haluu!" Ale sopertaa. Voi rakas kun mua ei kiinnosta vittuakaan mitä sä haluut ja mitä et.
Hän yrittää heikosti työntää minua kauemmaksi. Säälittävä yritys. Vedän housuni pois ja heitän ne lattialle. Aleksi alkaa itkeä. Et sä tähän kuole muru. Avaan hänen college housujensa narun ja vedän ne kerta heitolla pois. Nyt minulla on päällä vain boxerit ja Aleksilla valkoinen huppari ja boxerit. Huppari on vetoketjullinen. Avaan vetoketjua sen verran että pystyn alkaa suutelemaan hänen kaulaansa. "Olli kiltti" hän sanoo itkuisella ja todella hiljaisella äänellä. Ihme että edes kuulin tuota. Nuo hänen anelut saavat minut innostumaan enemmän ja alan imeä fritsua hänen kaulaansa. Vedän hänet lähemmäs itseäni ja hän yrittää vielä viimeisillä voimillaan rimpuilla tilanteesta pois.
Pian huomaan nen voimiensa loppuvan ja hän vain itkee hiljaa.
Hän on todella söpö kun itkee. Alan imemään toista fritsua hänen kaulaansa.
-
Katson Aleksia. Hän makaa sängylläni boxereissa ja huppari hieman auki hiukset pörröisinä. Hänen kaulaansa koristaa viisi fritsua. Alen kasvot ovat kyyneleistä märät. En mennyt fritsujen tekoa pidemmälle. Aleksi näyttää olevan vieläkin järkyttynyt tapahtuneesta. Älä ota kaikkea niin tosissaan, ajattelen.
YOU ARE READING
✅️Älä hakkaa mua! [olli&aleksi]
Fanfiction⚠️Huom! Tämä oli mun eka kirja ja teksti ja kirjoitustyyli ovat sen mukaisia.... Aleksi aloittaa yläasteen ja häntä vanhemmat pojat alkavat kiusata häntä :(( Mitä käy kun yksi pahimmista kiusaajista, Olli kuitenkin ihastuu ellei jopa rakastu Aleen...