Η Μάσκα

11 2 2
                                    

Έναρξη δημοσίευσης στο Wattpad: 25 Mάη 2019

Κατηγορία: Νουβέλα

Είδος: Αισθηματικό δράμα

Ετικέτες: Έρωτας, Αισθήματα, Δράμα, Μυστικά, Πάθος

Κεφάλαια: 9

Περιεχόμενο: Περιέχει ερωτική σκηνή, με πλήρη συναίνεση. Δεν περιέχει σκηνές βίας ή επιθετικό λεξιλόγιο. Αναγνώστες άνω των 16 ετών.

Περίληψη: 

Η Θάλεια, με παρότρυνση του πατέρα της, ξεκινά για το πατρικό του σπίτι να τακτοποιήσει το αρχείο του. Εκεί θα βρεθεί μπροστά σε ένα μυστικό συρτάρι στο παλιό γραφείο. Τα παλιά θαμμένα μυστικά της Γιαγιάς της έρχονται στο φως αλλάζοντας τα πάντα σε ότι θεωρούσε γνωστό, μέχρι σήμερα, στη ζωή της.

Στοιχεία

"Η Μάσκα" είναι ένα δράμα με χαρακτηριστικά δράσης στον παρόντα και στον παρελθόντα χρόνο. Οι ήρωές του αναφέρονται σε δύο επίπεδα χρόνου. Στο παρόν, όπου οι δύο πρωταγωνιστές είναι η Θάλεια, μια ώριμη σύγχρονη παντρεμένη γυναίκα και ο πατέρας της Ευάγγελος, ένας ηλικιωμένος ώριμος καλοστεκούμενος άντρας.

Τα πρόσωπα του παρελθόντος χρόνου έχουν ως πρωταγωνίστρια, την Ευθαλία, την Γιαγιά της Θάλειας αλλά και μητέρα του πατέρα της φυσικά. Δεν είναι όμως μόνο αυτή τα πρόσωπα του παρελθόντος όπως θα δούμε στη δράση.

Η Θάλεια, με παρότρυνση του πατέρα της, ξεκινά για το πατρικό του σπίτι, ένα παλιό αρχοντικό στην Πάτρα, να τακτοποιήσει το αρχείο του. Εκεί θα ανακαλύψει ένα μυστικό συρτάρι στο παλιό γραφείο. Τα παλιά θαμμένα μυστικά της Γιαγιάς της έρχονται στο φως αλλάζοντας τα πάντα στη ζωή τους.


Η βιβλιογραφία μουWhere stories live. Discover now