11.2.2023.g subota
Dan P4.1.2023.g srijeda
Dan d. Bio mi je pregled u 9:10 kod dr. Borisa Poljaka. Htjela sam ići kod dr. Petra Poljaka, ali on je taj tjedan bio na godišnjem. Kad sam došla sestra mi je uzela podatke:ime i prezime, datum rođenja i adresu koja nije nužna, ne treba zdravstvena samo novci. Odvela me nakon nekog vremena u čekaonu. Nakon nekog vremena je došao dr. Boris Poljak pozvao me u ambulantu. Rekla sam mu da me muči pojačana dlakavost, akne i stanjivanje kose. Putao me uzimam li neke lijekove i kakvi su mi ciklusi. Tokom razgovora sam mu pokazala kalendar sa mojim ciklusima kad je pogledao rekao je: Dobro ciklusi su manje više uredni. Nakon razgovora je rekao da mi mora napraviti ultrazvuk i da legnem na krevet. Svaki korak pregleda mi je objasnio. Kad sam legla rekao mi je da moram noge staviti na stalke za noge sa strane. Nakon toga se svijetlo u ambulanti ugasilo. Dok mi je radio ultrazvuk rekao je:" Maternica ti je super." Pitao me kad mi je sljedeća menstruacija na što sam mu rekla 9.1.2023.g. Rekao mi je da imam blago policistične jajnike i da moram napraviti hormone. U nalazu je napisao što me muči, da su mi uredni ciklusi i koje hormone moram napraviti. Kad mi je rekao da imam blago policistične jajnike pitala sam ga je li se to liječi. Požalila sam mu se i da zbog toga što me muči dobijam 1 u gimnaziji na što mi je on rekao da se ne moram brinuti jer sam mlada, da to nije ništa strašno nakon čega sam bila mirna i bilo mi je lakše. Na kraju mi je rekao da sma najzdravija žena koju je vidio ovaj tjedan. Preporučio mi je da zbog akni i kose odem kod dermatologa. Rekao mi je kad napravim te hormone da dođem kod njega na kontrolu, da treba utvrditi je li imam PCOS i ako budem imala da će mi pripisati neke tablete. Dao mi je slike s ultrazvuka i nalaz na kojem je napisao što me muči, kakvi su mi ciklusi i da napravim hormone. Pitao me pitanja u razgovoru da smiri situaciju Što studiraš? na što sam mu rekla da sam drugi gimnazije, Kako si s 18 god drugi gimnazije? na što sam mu rekla da sam rođena prijevremeno i da su mi moji 2 godine odgodili školovanje, Jesi li pila neke lijekove zbog toga? na što sam mu rekla da ne. Samnom je razgovarao na ti, a ne na vi što mi se svidjelo. Sanjala sam o tome da idem kod ovakvog liječnika. Bio je drag. Pregled je bio predivan kod predivnog i dragog liječnika. Na kraju kad sa izlazila iz ordinacije pitao me Gdje si provela Novu godinu? na što sam mu rekla kući.
4.1.2022.g srijeda
U nalazu kojeg mi je dao dr. Boris je pisalo:
Rastu dlake na nogama i rukama
Ciklus uredan
UZV TA: uredan nalaz. Jajnici blago policistični
Virgo
Savjet:
Od 2. do 4. dana ciklusa načiniti FSH, LH, PRL, TSH, DHEAS, Testosteron, ukupni i slobodni, Androstendiopn, AMH.
6.1.2023.g petak
Reako mi je da kad napravim te hormone da dođem kod njega na kontrolu, da su kontrole besplatne i da za napraviti te hormone moram ići u KBC na odjel nuklearne medicina s uputnicom za to koju mi da liječnik opće prakse.
6.1.2023.g petak