(Cei din poza suntem noi)
Am pornit sa il caut. M-am plimbat prin tot centrul New York-ului. L-am vazut frant pe o bordura. Am tras aer in piept si m-am dus la el. El m-am vazut. Era asa sexyyy!!! M-am apropiat de el muscandu-mi buza de jos. El s-a ridicat si s-a apropiat de mine.
-Credeam ca nu te voi mai vedea.
-Nici eu...
-Imi era dor de tine si de buzele tale dulci.
-Hmm ... Ii spun zambindu-i.
-Deci...
-Decii...
I-am sarit in brate si l-am rugat sa nu mai plece de langa mine.
-Te iubesc!
Imi spune el. Am rosit toata si i-am zis.
-Si eu!
Apoi l-am sarutat.M-a dus cu motocicleta pana pe un camp, langa un rau. Am stat pe o patura si am povestit despre noi. Era asa romantic! Si el era asa frumos!!!!
-Hei, si, ai vrea sa fim impreuna??
-Am nevoie de timp.
-De ce ??
-Tot stresul asta de la noua scoala... Mutatul la New York si mai e si fratele meu. Nu sunt pregatita.
-Pentru mine e de ajuns. Nu trebuie sa imi mai dai explicatii. .
-Stai! Unde pleci??
El s-a suparat pe mine.. Cred
-JEF!!!! STAI!!
A plecat pe motocicleta. Nici nu stiam unde sunt. Am mers si am ajuns in fata liceului. I-am dat telefon la James sa vina dupa mine. Era foarte intuneric. James venise dupa mine si a zis sa nu mai stau ca baiatul ala ,ca daca ma iubea asa cum zicea nu ma lasa acolo, ma intelegea, imi accepta decizia si nu se supara.
Eu l-am ascultat pe James dar tot vroiam sa mai stau cu Jeff. Imi.placea mult de tot de el. Dar.. Tot nu.puteam sa fiu cu el.
Am continuat sa fiu asa cum eram inainte. DEPRESIVA! I-am povestit la James ca nu ma simt prea bine si nu ma pot concentra astazi la scoala si a zis sa nu ma duc. El a mai trecut prin asta. Ma intelege.
Deodata, la ora 19 :51 am a auzit un ciocanit in usa. Era Jeff. L-am poftit inauntru.
-De ce nu ai venit azi la scoala?
-M-ai ranit,Jeff! Nu mai am de-aface cu tine. Daca ai venit pentru asta te rog sa pleci.
-Cu ce te-am ranit??
-Daca ma iubeai asa cum ziceai nu ma lasai acolo, ma intelegeai, si imi acceptai decizia.
-Bine,plec!
-Pa!Jeff...