7- hastane

3.7K 455 898
                                    

-mrblar!!!-

-onceki bolumu okudugunuzdan emin olun!!-

**********************************************

"Anladınız değil mi?" planını beşinci defa anlatmasına rağmen gözündeki parıltısı sönmeyen Yeonjun sormuştu karşısındaki ikiliye. Beomgyu ona 'Beni neden çağırdın amına koyayım?" bakışlarından atarken ofladı ve başını bayık bakışları eşliğinde olumlu anlamda salladı.

Mark, hello kitty çıkartmalı alçılı kolunu başını kaşımak için kaldırdı reflekse. Fakat koluna giren hafif sancıyla yüzünü buruşturdu ve hiçbir şey olmamış gibi diğer eliyle başını kaşıdı. Yüzünde anlamsız bir ifade varken "Abi ben anlamadım." diye mırıldandı.

Yeonjun dişlerini hafifçe sıktığında derin bir nefes aldı ve altıncı kez planını anlatmaya başladı, "Bak şimdi güzel kardeşim. Saat bir gibi Soobin hastaneden çıktığında hastaneye gireceğiz ve ben onun odasına girip şapkamı alacağım. Siz de aşağıda dolanarak biri geliyor mu diye kontrol edeceksiniz. Eğer biri varsa mesaj atacaksınız. İşim bittiğinde de size bir hareket yaparım, siz de öyle yanıma gelirsiniz ya da kaçarsınız."

Mark "Nasıl yapacağım abla bunu ben?" diye sorduğunda Beomgyu "Hayatımda gördüğüm en sikimsonik plan buydu Yeonjun, her geçen gün beynin hakkında şüphelendiriyorsun beni." diye söylendi.

Yeonjun ikiliye baktığında "Susun lan! Alacağım oğlum o şapkayı, yeter be vermedi bir türlü." dediğinde Mark masumca "Neyi?" diye sormuştu. Beomgyu tek kaşını kaldırıp sırıttığında Yeonjun "Ne! Götünü mü?" diye bir tepki vermişti.

Kıkırdayarak saatine baktığında bire çeyrek kaldığını görmüştü. Oflayarak yerinde hafifçe zıplarken telefonuna gelen mesajla otuz iki diş gülümsemişti.

choisoob:
ciktim simdi

Yeonjun Soobin'e hastaneden çıkarken ona haber vermesini söylemişti. Bu sayede daha rahat hareket edebilirlerdi. Islık çalarak "Soobiş çıkmış hastaneden, hadi koçlarım göreyim sizi!" diye gaz verdiğinde Beomgyu başını olumsuz anlamda salladı ve "Sikiniz dik, sadakat en üst seviyede dursun. Hadi bakayım." dedi hafif gazlayarak.

Mark söylene söylene yürürken Yeonjun hızlıca Mark'ın ensesine vurdu ve "Söylenme lan." diye homurdandı. Mark yüzünü buruşturduğunda "Yemin ederim sikeceğim bir gün seni." diye yükseldi Yeonjun'a.

Yeonjun tek kaşını kaldırıp Mark'a bakarken Beomgyu ikiliyi enselerinden tutarak önden yürümeleri için önüne doğru fırlattı ve "Konuşmayın yemin ederim kolumu ağzınıza tıkarım." dedi.

Üçlü sessizce ilerlerken Beomgyu kaşlarını çattı ve dudaklarını birbirine bastırdı. Ardından Yeonjun'a kısa bir bakış atarak, "Sayın Choi gerizekalı Yeonjun, üzerinde neden siyah palto ve başında siyah şapka var. Hadi her şeyi geçtim elindeki büyüteçle ne yapıyorsun amına koyayım?" diye sordu.

Yeonjun işaret parmağını dudağının üstüne getirip "Şşt, Beomgyu sessiz ol. Yakalanacağız." dedi hastane giriş kapısına doğru adımlarken.

Beomgyu kaşlarını yukarı kaldırdığında "Mal! Hastane giriş kapısından elini sallaya sallaya giriyorsun bir de yakalanacağız diyorsun. Salak hastaya çarpacaksın." dedi bir dedektif edasıyla paltosunun yakasıyla yüzünün yarısını kapattığı için önünü göremeyen Yeonjun'un kolundan tutarken.

forget, yeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin