الحلقه الخامسه عشر

1.3K 85 1
                                    


#Part.. 15

البرنس قام وكان هيمشي نور وقفته... استناااا انت لاازم تفهمني في ايه بالضبط.

البرنس.. حابه تعرفي مش اكده.

نور وبتربع اديها.... ياااريت اعرف علشان مبحبش كده.

البرنس خرح الموبيل ورن علي رقم وفجأه الموبيل الي في جيب نور رن وكانت الصدمه ليها..

نور بصت للبرنس... ا ان انا هفهمك والله بس اسمعنـ...

البرنس بصوت عالي رعبها.... بسسسس ولا كلمه مسمعش حسك.

نور... هو الي طلعلي هنا وقال مخبرات والله يا برنس وانا معرفتش اعمل ايه.

البرنس.... هههههههه مخبرات قال وليه مجتيش يا شاطره وقولتي من لول.

نور... اجي اقول ليك اي يعني انا مش فهمه اقولك انك مجرم وتاجر ممنوعات واسقف ليك يعني ولا اي انا اتصدمت فييك علي فكره مكنتش اتوقع ان القلب الطيب دااا كدا انا تعبتت بقي تعبت متجيش تظلمنيي انت مشفتش ربع الي انا شفته.

البرنس بسخريه... مشفتش انا الي بحسدك علي الي انتي فيه عندك عيله تخاف عليكي انما اني عيلتي هي الي رمتني في القرف ده كنت عيل نفسي اكبر الاقي عيله عدله اروح المدرسه زي العيال في بلدنا واطلع العب ماتش كوره هههه انما كنت اصحي ابوي يقولي روح بيع حتت الحش*يش دي اني مكنتش حابب الي اني فيه ولا كنت عايزه كنت الي عايزه من الدنيه يهين هو حجات بسيطه بس وهي عليله تخاف عليا لما ابقي اغلط تضربني مش لمااا امشي عدل اتجلدددد.

نور... وليه مشيت معاهم في الغلط لييي حرام عليك نفسك.

البرنسى... مكنش بيدي حيله.

نور... طيب هما فين.

البرنس... ماتو وسابوني متقيد في الشغلانه دهين.

نور... ما كنت تسبها.

البرنس... الكلام سهل لاكن الحقيقه بتبقا فيها رقاب بطير.

نور.... اظن من خلال الفتره الي قدتها معاك يا برنس عرفتني ان مفيش حد يقدر يقربلك وانت لو عايز تخلص كنت خلصت ولو اي بس انت شكل الشغلانه دي طبعت عليك لدرجه انها نستك انك تخلع منها علي العموم انت حر والي عايز تعمله اعمله وحااابه اعرفك ان الشغلانه دي بضر ناااس كتير اوي اتقي الله.

البرنس بصلها بهدوء.... مخابرش اقولك ايه معارفش مين فينه التلميذ ومين الاستاذ.

نور بابتسامه... نص في المرايه وكلم نفسك انت محتاج تقف مع نفسك وقفه رجوله وبنت ناس كدا وصدقني هتعرف انت مين مع اني عارفه الجواب ومتأكده منه اوييي.

البرنسى... ايه الجواب ده يا مهفوفه.

نور قربت خطوه منه وبنبره تشجيع... انتااااا البرنسسسسس..

🌿...  عروس برنس الصعيد ... 🌿حيث تعيش القصص. اكتشف الآن