Aşklarım hikayem okunuyor ama hiç oylama yok. Bu yüzden final bölüm.
Aklımdaki final bu değildi ama olsun.
Başlayalım,
📍
"Sen ne diyorsun ya? Onun öldüğüne inanıcak mıyım sence? Beni ondan ayırmak istiyorsun ama aramızda ilişki bile yok. Lezbiyen değilim ben arkadaşımı rahat bırak.
"Rose şaka falan yapmıyorum. Ama sen bilirsin. Görüşürüz.
Yakasından tuttum.
"Lisa nerde aptal herif!"
"Ah, doğru cesetini görmen gerek gel gösteriyeyim sana."
Hala ona inanmıyordum ama gitmek zorundaydım. Bu çocuk gerçekten deli çünkü.
***
Değişik bir yere gelmiştik, mağara gibi. Yarım saattir yoldaydık zaten.
"Burası neresi?" Dedim
"Lisa'nın cesetinin olduğu yer?"
Yüzüne baktım. Ciddi görüntüsü korkmama sebep oluyordu.
"Yürü hadi"
"Tamam"
İçeri girdiğimizde karşımda ki şeyle şoka uğradım. Lisa'yı iplere bağlayıp ilk eziyet çektirip sonra öldürmüşlerdi. Yere yığıldım. Her yer kandı, ağlamaya başlamıştım ki karşımdaki Lisa'ya eziyet çektiren adamları gördüm.
Kafam dönmüşcesine onları birbirlerine çarpıp bayılana kadar dövmüştüm. Çok fazla kan. Kusucak gibiydim. Arkamı döndüm. Görüntüden zevk almış olan o adama baktım.
"Sen be biçim bir delisin!" Sesim öyle yüksek çıkmıştı ki ben bile irkildim.
"Hmm düşünmem lazım."
Hala dalga geçiyordu. Üstüne doğru yürüyordum ki bileğimden tutup beni yere serdi.
"Hop hop beni dövebilecek kadar güçlü olduğunu mu sanıyorsun?"
"Aptal herif!"
"Sakin ol, ben gidiyorum seni bağlamamı istiyorsan burda kal."
Bişey yapamazdım o gözümün önünde giderken ben sadece bakabildim.
Lisa'ya döndüm. O ölmüştü ve hepsi benim yüzümden kızın güzel olan hayatını mahvetmiştim.
Yaklaşık 10 dakika sonra telefonun çalmasıyla irkildim. Elimin tersiyle yaşlarımı silip telefona baktım.
"Ruby🫐"
Jennie arıyordu ama ne dicektim? Lisa öldü ceseti yanımda falan mı?
"Alo?"
"Jennie"
"Nerdesiniz Rose?""Jennie Lisa öldü"
Sesim fazla ürkek çıkmıştı, ağlamaktan kısılan sesim yüzünden olmalı."Rose şaka yapma."
"Ciddiyim o aptal herif geldi.
O yaptı."
Hala ağlıyordum"Nerdesiniz?"
Sesi çok gergin geliyordu.
"Mağarada konu atıyorum."
***
Gelmişlerdi Lisa ölmüştü, artık okula gitmiyordum.
Artık herşeyin bittiği yerdeyiz çünkü. Büyük bir depresyondaydım, hepsi benim yüzümden olmuştu. Artık bitmiştim biz bitmiştik.
💕
"Sonunda" dediğinizi duyuyorum. Bitti.
Zaten ilk hikayemdi. Başka yapmak istiyorum.
Neyse byee!!