Tsireya: Evelyn? Evelyn! Uyan artık.-Ne var Tsireya?
Tsireya: Bugün ruh kardeşlerimiz ve Aonung gelecek! Uyansana şapşal.
-Gerçekten mi?
Soruyu sormamla yataktan kalkmam bir olmuştu. Ruh kardeşim benim her şeyimdi. Aonung da diğer metkayina halkındaki büyük annesini ziyarete gitmişti, geri dönüyordu.
Halkın ayaklanması ile tulkunların
geldiğini anlayıp dışarı fırladık. Hiç düşünmeden suya atladım. Ruh kardeşim ile özlem giderirken Zei'yi gördüm. Bana bakıyordu. Tulkunum da farketmiş olacak ki o tarafa baktı.Ze'i ben ona bakınca kafasını çevirdi, tulkunuyla ilgilenmeye devam etti.
Aramızın neden bozulduğunu anlayamamıştım bile, neden böyle davranıyordu?Yanıma gidip konuşmaya karar verdim. Tam oraya doğru yüzecekken Neteyam geldi.
Neteyam: Hey Evelyn.
-Aa, selam Neteyam.
Neteyam: Tulkunun ile tanışabilir miyim?
-Iı tabii?..
Neteyam gelip tulkunumu sevmeye başladı. El işaretiyle onları tanıştırdım.
Biraz zaman geçirdikten sonra tulkunlarımızı uğurladık. Neteyam tulkunum ile çok iyi zaman geçirmişti, çok eğlenmiştik. Zei'nin gözlerini hep üzerimde hissediyordum. Kavgamızın üzerine onla konuşmaya tenezzül bile etmeden başkası ile eğlenmem onu üzmüş olmalı. Çok kötü hissediyordum, dinlenmek için uturuma gittim.
yazar
Tonowari: Hey Sully! Büyük oğlumu ailenle tanıştırayım.Sully ailesi toparlanıp Tonowari ve Aonung'un yanına gitmişti. Birbirlerini selamlayarak tanışmışlardı. Aonung onları iyi karşılamadı. Ze'i gibi vücutları vardı ve onlar gibi olamayacaklarını biliyordu.
Aonung: Uyum sağlamanız çok zor olacakmış gibi görünüyor :D
Tonowari: Aonung.
Neytiri konuşmak için ağzını açmışken Jake alttan eli ile yapmamasını söyledi. Neytiri derin bir iç çekerek susmak zorunda kaldı. Kalmak için göz yummak zorunda olduklarını biliyorlardı. Kiri ve Lo'ak da bu lafa her ne kadar bozulsa da bir şey diyemediler.
Neteyam'ın dizi çizildiği için utura pansuman yapmaya gitmişti. Aonung'un bu lafından sonra Neteyam da yanlarındaydı. Şanslıydı ki son cümlesini duymamıştı.
Neteyam: Merhaba efendim, gelemediğim için üzgünüm.
Tonowari: Önemli değil evlat, büyük oğlum; Aonung.
Aonung Neteyam'a bakarken gözleri parlıyordu. Gördüğü an dikkatini çekmişti. Tamışmak için elini uzattı.
Neteyam "Seni görüyorum, Neteyam."
diyerek kendini tanıtıp Aonung'un elini sıktı.Aonung Neteyam'ın gözlerine dalıp gitmişti. Cevap vermeyi bile unutmuştu. Küçük bir sırıtış sundu. Neteyam'da aynı şekilde..
Herkes akşam yemeğinden önce uturlara dağıldığında Neteyam denizi izliyordu. Ze'i Neteyam'ı gözüne kıstırdı.
Ze'i: Hey Neteyam!
Neteyam: Selam Ze'i.
Ze'i: Akşam yemeği yaklaşıyor, benle hayvan avlamak ister misin, sana öğretirim.
Neteyam: İyi fikir, geliyorum.
Ze'i ile Neteyam konuşurken Aonung onları uzaktan izliyordu. Neteyam'ın başka biriyle konuşması ona nedense kıskançlık hissi veriyordu.
Ze'i Neteyam'ı ormana doğru götürmeye başladı. Aonung tedirginleşti. Neden ormana gitsinler ki?
Arkalarından gizlice Aonung da gitti.
____...............
selamm
arkadaslar beniö bölümlerim 450 kelime falan oluyor max uzun olunca çok sıkılıyorum ofgün boyu yazamadığım için geç saatte geldi yb.
adımız ashleydi arkadasım buneamk dedi o yuzden artık evelyn şamaçwmsçöw
aonung neteyamdan hoslandı mı acaba 🤭🤭
ze'i neden neteyam'ı ormana götürüyor?
nee neteyam bizden mi hoslanıomus valla mı
baska bir bolum de atıyorum bir azdan yine kısa ama idare edinnn
oylarsanız cok mutlu olurum asklarım
ig- mweelssy
ilham kaynagım oldugun icin sagol ecrinaskım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVATAR | Neteyam X Reader
FanfictionHava insanlarının onları aramasından dolayı kalacak yeri olmayan Sully Ailesi Metkayina Klanından kalacak yer ister. Sully'nin Büyük oğlu Neteyam ise gözüne Evelyn'i kıstırır. Bu hikaye de onların yaşadıklarını anlatmaktadır. İyi okumalar :)