Yazım hatası olabilir. Çok takılmayın. Bende insanım.(≡^∇^≡)
(Güncelleme önemli değil. Bir iki kelime ekledim. Tekrar okumanıza gerek yok:))
**•̩̩͙✩•̩̩͙*˚ İyi Okumalar ˚*•̩̩͙✩•̩̩͙*˚*
Sukuna
Şu lanet jujutsu büyücüleri. Özellikle o altı göz. Gojo klanının güçlü bir klan olduğunu biliyorum ama benim seviyemde asla olamazlar. Fakat bu herif. Her seferinde karşımda. Üstelik şimdi onun beni ölümün döşeğine getirmesi...
İnsanlar duygusal ve aptal yaratıklardır. Fakat şu an karşımdaki büyücü bambaşkaydı. O İtadori veletinin içindeyken onu gözlemlemeye fırsatım olmuştu. Neşeli, savaşları ciddiye almayan, alaycı bir salak varken şu an karşımda duygudan yoksun bir insan duruyordu. Bana insan olduğum zamanları hatırlatmıyor değildi.
Bakışlarını bana doğru çevirdi. İkimizde ağır yaralıydık. Benim kolumu oynatacak gücüm kalmamıştı. Altı gözün durumu da benden pek farklı değildi. Gözlerini kapatmamak için büyük bir savaş veriyordu. Bu adamdan ne kadar çok nefret etsemde bu savaş beni çok eğlendirmişti. Kaybetmek beni öfkelendiriyor olabilirdi fakat çok uzun zamandır kendi seviyemde olan biri ile savaşmamıştım ve bu bana gerçekten çok zevk vermişti.
"Hey altı göz. Neden benimle birlik olmuyorsun. Gerçekten ikimiz en güçlüler olabiliriz. Sende çok iyi bir potansiyel var" Ona bu teklifi sundum. Kabul ederse gerçekten çok işime yarardı. Ama kabul etmezse beni öldürecekti çünkü ben artık savaşamazdım.
Bir anlığını afalladı. Bu teklifi yapmamı beklemediği belliydi."Lanetlerin kralının bende bir potansiyel gördüğünü söylemesi gururumu okşadı ama bu teklifi kabul etmeyeceğimi zaten biliyorsunuzdur" Ciddiyetini bozmadan ve alay etmeden konuşması beni biraz şaşırtmıştı. Ama bunu belli etmedim ve devam ettim. "O zaman artık işimi bitirmelisin. Sonuçta hareket edicek gücüm kalmadı." Karşımda durup bana bakmaya devam etti. Hiç birşey yapmaması öfkelenmemi sağlıyordu. "Bu sikik herif bildiğin benimle oynuyor. Eğer kalkmaya yetecek gücüm olsaydı onu gebertirdim" diye geçirdim içimden.
Bilincim kapanmak üzereydi. Yüzüme alaycı bir ifade taktım. "Avınla mı oynuyorsun? Hah! Sana yakıştıramadım altı göz. Aslında, yakıştırdım." Sözlerimi bitirdiğimde bilincimin yavaş yavaş kapanmaya başladığını hissedebiliyordum. Karşımdaki büyücü birşey söylemek için ağzını açmıştı ki arkadan bir ses duyuldu. Bu seslerin arasında İtadori veletinin de sesi vardı.
Altı göz dikleşti ve elini kafama doğrulttu. (Şu Suguru'nun ihanetinden sonra ilk karşılaştıklarında onu öldürmek için elini kaldırmıştı ama yapamamıştı. O sahnedeki el hareketini düşünebilirsiniz.) Sonrasını hatırlamıyordum. Sadece karanlık.
Gojo
Ayakta durmuş Sukuna'nın kanlar içindeki bedenine bakıyordum. Ne jujutsu lisesine gitmek için harekete geçiyordum ne de arkamdan gelen seslerin yanına gidiyordum. Sadece dikilip kanlar içinde ki o bedene bakıyordum. Gerçekten ağır yaralıydım ve ters çevirme tekniğini kullanacak gücüm kalmamıştı.
Birden kafamda şiddetli bir ağrı hissettim. Elimi kafama götürdüğümde kafamdan darbe aldığımı yeni fark ediyordum. Ters lanetli tekniğim oldukça zayıftı ve şu an kullanamıyordum. Eğer şimdi harekete geçersem Shoko'ların sesine doğru gidip durumumun kötüleşmesini engelleyebilirdim belki ama bunun yerine lanetlerin kralının kanlar içindeki bedenine bakmaya devam ettim. Daha önce yüzlerce kişiyi öldürmüştüm. Artık bir ceset görmek beni etkilemiyordu ama nedense hâla burada dikilip ona bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Okyanus ||Gojo Satoru|| ||Gojo x Sukuna|| ||Gojo x Geto||
FanfictionBir okyanus karanlık olabilir mi? Yoksa her zaman ışıl ışıl ve masmavi midir? Gojo Satoru Mühürlü olduğu yerden çıkmıştı, sukuna yenilmişti, Nobara, Yaga ve Nanami geri dönmüştü. Suguru kendi bedenini geri alıp tekrar iyi tarafa geçmişti. Herşey esk...