7

168 18 38
                                    

3 Ay Sonra

Seungmin: Bak Jeongin şuan yaşadığımız yer tamamen bir rüyaysa ya da ne bileyim paralel evrendeysek. Burda öldüğümüz andan itibaren başka bir bedende doğuyorsak.

Jeongin: Minho hyung bunu siz çocukken çok mu yere düşürdünü-

Chan: Kes lan ekmek.

Changbin: Bence haklı bazen bende aynı şeyi düşünüyorum.

Seungmin: Hyung beni anlayan biriyle sevgili olmak istiyorum ben. Gel beraber olalım biz bu Jeongin le Chan'de beraber olsu-

Chan: Hyung gerizekalı var aramzıda şurda 3 yaş ve sen kimin sevgilisini almaya çalışıyorsun?

Seungmin: Hyung yanlış anladın yani öyle değil.

Chan: Siktir git ulan gözüme gözükme.

Seungmin: Amaç sana gözükmek değilse sen gözlerini kapatsana.

Chan:: Yok ya bu çocuk benden dayak istiyor.

Seungmin: Ahh...

Chan:: Daha vurmadım ben şimdiden mi acıdı.

Aslında Seungmin'in bildiği 1 gerçek vardı. 2 dünya arasında yaşıyordu. Birinde ruh eşini bulmuştu ama diğerinde yani asıl doğduğu yerde bulamamıştı. Bu dünyaya nasıl geldiği nasıl Minho nun kardeşi olduğunu sadece çözemiyordu. Onunla alakalı gerçeği annesi biliyor muydu?

Jeongin: Sevgilim iyi misin daldın da?

Seungmin: Jeongin beni diğer dünya da bulacağına söz ver orda hepinizi buldum ama sen orda yoktun. Beni orada bul tamam mı yalvarırım. Orda birbirimize düşman olmayalım orada da sev beni.

Seungmin ne olacağını bildiği için direkt onların kaldığı odaya doğru koştu. Artık bu dünyada yaşamı bitiyordu. Acılar içinde kıvranıp ölecekti. Odaya girdiği gibi direkt kapıyı kitledi ve yere düştü artık bu dünyada gerçekten ölüyordu. Ben şimdi gidiyordum. Tanrıya son duamı edeceğim.
"Tanrım yalvarırım Jeongin beni meleklerin dünyasında bulsun yalvarırım" Seungmin ağlayarak olduğu yerde artık canını vermişti. Diğerleri ise olayı anlamayarak Seungmin'in girdiği odayı arıyorlardı. Jeongin koşarak kendi odalarına çıktı ve kapının açılmadığını fark etti tam olarak Seungmin buradaydı.

Jeongin: Bizim odada

Diye bağırdı. Diğerleri de hemen koşarak o odaya gittiler. Jeongin konuşmaya çalışıyordu Seungmin ile. Fakat ondan bir tek ses alamıyordu. Chan sonunda kapıyı kırma kararı verdi. Kırdığında ise gördükleri görüntü ile kanları donmuştu.
Jeongin ise çoktan ağlama ve yakarma aşamasına geçmişti...

...

Doktor da onun neden öldüğünü anlamamıştı herhangi bişiyi yokken neden öldü demişti. Otopsi sonucunda da bişiy yoktu. Doktorlara göre onun ölümü tamamen bir sır olarak kalacaktı. Jeongin ağlayarak Chan'in kolunda ağlıyordu. Artık ağlamaktan gözleri şişmişti.

Jeongin: Hyung o neden sebepsizce öldü.

Chan: Jeongin bebeğim bak artık sakın ol. O çok daha iyi bir yerde.

Chan neden öldüğünü biliyordu. Çünkü Seungmin' ın  Melek Bay Kim olduğunu biliyordu. Seungmin'in kendi doğduğu yerdeki babası meleklerin en başıydı. Tanrı onu tüm meleklere lider olması için yollamıştı. Bang Chan de sadece o meleklerin biriydi. Ama bunların Şeytanları da vardı. Fakat melekler kadar bilgileri olmazdı. Melekler dünyaya geldiklerinde yani sabah uyandıklarında dünyaya gelirlerdi. Gece ise uyudukları zaman şeytanlar kendi yerine melekler ise kendi yerine geçer ona göre işlerini hallederlerdi. Hani sabah deriz ya bişiy yapmadım ama çok yorgunum evet bu yüzden yorgun oluyorduk. Melekleri ve Şeytanları ayıran bir özellik vardı. Melekler dünyaya geldiklerinde kendilerinin melek olduğunu bilirler şeytan olanlar ise bunu bilmezdi. Melekler gördükleri Şeytanları bile unutmazlardı ve konuşmalarını da unutmazdı. Fakat Jeongin dışında herkesi bulmuş olsak da onlar şeytandı. Benim ve Seungmin'in dışında herkes şeytandı. Minho bile Seungmin'in abisi olan Minho evet. Ama en önemlisi de:

Seungmin gerçekten de ölmüş müydü? Burada ölmüş olabilir ama diğer dünyada peki orada hala yaşıyor muydu?

Bunu öğrenmek için geceyi beklemek zorundaydım. Bazen deriz ya kabus görüyorum diye. Onu melek ruhlu olanlar görür. O tam olarak rüya olmaz. Melek şehrine bir şeytanın sızmasıyla oluşan bir olaydır. Bizler buna uyandığımızda kabus diyoruz ve ağlayarak kalkıyoruz.

Sizce Seungmin yaşıyor muydu? Ve yaşıyorsa da kendi dünyasında Jeongin'i bulabilecek miydi?

DİKKAT!!

Bu hikayenin devamını başka bir kitapta yapıcam

Baby Seungmin-SeungİnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin