Yattığım yerden doğrularak etradıma baktım. Tekrar tekrar ve tekrar. Ama nerede olduğumu asla çözemedim.
Burası ne benim evim ne de tanıdığım bir yakınımın, bir arkadaşımın eviydi.Dün gece en son arkadaşlarımla bir partiye katılmıştım. İstemeye istemeye getirmişlerdi beni partiye. Şimdi diyeceksiniz ki sen salak mısın? Kendin karar veremiyor musun? Aslında vere bilirim ama arkadaş çevresi işte.
Hatırladığım şeyler arasında çok sıkılmış olduğum vardı, arkadaşlarım barın ortasında adeta bir sürtük gibi eğlenirken ben sıkıntıdan patlamak üzereydim.
Flashback
"Hadisene Amirel kalk artık ve şu koduğumun kıçını salla!" yanımda tam bir sürtük gibi konuşan arkadaşıma bakıp göz devirdim. Ardından "Başımdan siktir git mia! Zorla getirdiğiniz yetmiyor gibi birde rahat takılamama izin vermiyorsunuz!! "oflayarak yanımda uzaklaşmıştı ne sürtük ama.
Yamımda insanlara baktığımda hepsi ya yiyişiyor ya da direk odaya gidiyordu. Yan tarafımdan gelen inleme sesine dönüp baktım. Bir adam kızı kucağına oturtmuş. Dudak dudağa salyaları akarak öpüşüyorlardı. İğrenç!
Barmen yüzüme bakıp gülmüştü. Ne var bakışı attım ona," Hiç sadece ilk defa senin gibi birini görüyorum Buraya gelen herkesin Normalde, iğrenerek baktığın kişilerin yaptıklarını yapar. "
"Bu da benim onlardan farkım. " elinde sildiği bardağı tezgaha bıraktı bezelyenin kurulayıp sağ elini bana doğru Uzattı ve "Ben Evan."
Gülümseyerek elini tuttum ve tokalaştım "Bende Amirel". Eline büyük bir içki bardağı aldı ve elini tekrar beze alıp onu sildi, ardından arkasına dönüp içeceklerden gözüne kestirdiğini karıştırıp bardağı döküp önüme itti." Hey Evan benim buna verebilecek kadar param yok eminim ki çok pahalıdır. " dediğim şeye karşılık sadece gülümseyerek, " Amirel endişelenmene gerek yok bu benden;)" kafamı onaylarcasına sallayıp önüme ettiği bardağı aldım ve birkaç Yudum içtim.
Tadı cidden çok güzeldi çilekli marshmallow gibi Ama şöyle bir şey var ki ben içince direkt sarhoş olan biriyim. Neyse yiyip içmeye başladım zaten Sonuçta bir günlük bir şey en fazla ne olabilirdi ki...
Içmeye devam ederken iyice kafam allak bullak olmuştu etrafım dönüyordu, dans eden insanlara baktım Herkes orada burada utanmadan tezgahta dans ediyordu. Bence kimse umursamadan yerimden seni dileyerek kalktım ve dans pistinin ortasına doğru gittim. Müziğin ritmine kendimi kaptırarak insanları umursamadan Biraz önce s***** dediğim arkadaşlarımı yaptığı gibi kalçamı kıvırtmaya başladım.
Yanımda birkaç kız daha vardı bana döndüler ve hep birlikte birden dans etmeye başladık üzüntü iyice artarken herkes coşmuştu.
Arkamda bir beden hissettiğimde kafamı omuzuna doğru yasladım yapılı biriydi.Ellerini belime attı, ve beni kendine yapıştırarak dans etmeye başladı. Kim olduğunu asla Şu an için bir önemi yoktu Sadece kafamda dans etmek Eğlenmek ve yerinde zıplamak vardı o kadar. Müzik ritmi daha da coşarken insanlar iyice kafayı yemiş gibi etrafa garip hareketler yapıyordu, arkamdaki adama kendimi sürterek dans ederken birden kendimi ona dönmüş buldum.
Sırıtarak Ellerimi omuzuna attım ve ensesindeki saçlarından tuttuğum gibi yüzünü yüzüme birden çektim. Yaptığım harekete sadece sırıtarak baktı ve ellerini belime ardından kalçalarıma atarak birden beni kucağına çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues-JJK
RomanceBana bakarken gözlerinde o tutkuyu gördüm sevdiğim. Ama insanlar ne derdi bize? Sen 34 ben ise 19 yaşına yeni girdim. Aramızdaki yaş farkı ne olursa olsun. Senden asla vaz geçmeyeceğim. İnsanlar arkamızdan konuşacak ama biz sadece aramızdaki tutku...