part 2

18 3 1
                                    

یه‌که‌م پارته هیوادارم به دلتان بیت و فونت و کومینت بکه‌ن





پوف لارا

به‌یا‌نی

به‌ هوی تیشکی خورکه به له خه‌وه خوشه‌که‌م خه‌به‌رم بویه‌وه هه‌ستا‌م و یه‌یری کاژمیرکه‌م کرد کاژمیر 6:39 زور زووه به‌لا‌م هه‌ستا‌وم چوم شاوریه‌که‌م کرد و هاتمه ده‌ره‌وه جلیکم هه‌لبژارد بو کومپانیا له به‌را‌مبه‌ر میزی ئاریشگاکه‌م دانیشتم و قژم وشک کردوه دوای مکیاجیکی ساده‌م کرد ( کوتای پوفه‌که‌ )

پوف جونکوک

به‌یا‌نی

هه‌ستا‌م له خه‌و به‌ هوی ده‌نگی موبایله‌که‌م کاژمیر 7:40 هه‌ستا‌م و شاوریه‌کم کرد و هاتمه ده‌ره‌وه جلیکم هه‌لبژارد بو کومپانیا و قژم وشک کردوه بونه‌ تایبه‌ته‌که‌م له خو‌م داو سه‌عاته‌که‌م له‌ ده‌ست کرد و چومه خواراوه ( کوتای پوفه‌که‌ )

تیبینی / دایکی لارا ناوی سینایه و باوکی ناوی جونگ

کوک / به‌یا‌نیتان باش

لارا - سینا - جونگ به‌یا‌نی توش باش  ( به‌بی ده‌نگی دانیشتم و ده‌ستم به نا‌ن خواردن کرد تا باوکم قسه‌ی کرد )

جونگ / کچم خشه‌ته‌ی کا‌ره‌کا‌نی ئه‌مرو چیه

لارا / ئا باوکه کوبونه‌ویه‌کی گرینکت هه‌یه له‌گه‌ل کومپانیای پارک

کوک / پیویست ده‌کا‌ت منیش بیم

جونگ / بیگومان ده‌بیت هه‌ردووکتان له‌وی بن و گه‌ر ته‌واو بون له نا‌ن خواردن با بروین  ( هه‌ر سیکیان هه‌ستا‌ن و چونه ده‌ره‌‌وه )

سینا / خواتا‌ن له‌گه‌ل به‌ختیکی باش بو ئیوه


پوف جیمین

به‌یا‌نی

هه‌ستا‌م سه‌یری کاژمیرم کرد کاژمیر 7:45 هه‌ستا‌م و شاوه‌ریکم کرد و هاتمه ده‌ره‌وه جلیکیم هه‌لبژارد بو کومپانیا قژم وشک کردوه و بونه‌که‌م له‌ خوم داو سه‌عاته‌که‌م له‌ ده‌ست کرد یه‌مرو زوو چوم بو کومپانیا چونکه کوبونه‌ویه‌کی گرینگم هه‌یه له‌گه‌ر به‌ریزی جیون ( کوتای پوفه‌که )

لارا / باوکه کاژمیر 9:30 کوبونه‌ویه‌که ده‌ست پیده‌کا‌ت

جونگ / باشه که‌واته من ده‌چمه ئوفیسه‌که‌م و قاوه‌یه‌کی تالم بو بینه

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 14, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

دووبـــــارە تــــۆم بـــیــــنـــی Where stories live. Discover now