Tanrısal bakış açısı
Mikasa vakıftan izini kaybetirdikten sonra ormana yakın insanların gözünden uzak duran küçük bir ev almıştı. ormana yakın bir ev almasının sebebi ormanda güçlerini kullanıp test etmesi çünkü güçünü ne kadar iyi kontrol edebilirse etsin edemediği zamanlarda oluyordu. bir gün ormana mikasa antreman yapmaya yola çıktı ve ormana vardığında kendine bir yer seçip getirdiği hedef tahtasını ağaca asıp hedef tahtasına saldırmaya başladı ilk önce bir buz saçağı yapıp tahtaya saldırdı sonra bir kar topu yapıp hedef tahtasının tam ortasına atmayı planlıyordu ama kar topu yerine ateş topları yaratı ve tahtayı yaktı mikasa kendine lanet okurken aynı anda ateşi söndürürken onu izliyen fügürden habersizdi. mikasa tam gidiceken nerde çıktığı dokunaçlar onu sarmaya başladı sonrası karanlık.
Mikasa'nın bakış açısı
Uyandığımda etrafıma baktım burası bodruma benziyordu ve ayrıca sandelyeye bağlanmıştım. neler olduğunu hatırlamıştım ormanda antreman yaptğım tahta yanınca eve gitmek zorunda kalmıştım ama ev giderken bayıldığımı hatırlıyordum. biraz korkmuştum çünkü scp vakfı'nın beni yakaladığı düşüncesi aklıma geldi ben bunları düşünürken kapı açılama sesini duydum. kapı açılınca içeriye iki maskeli adam girdi birini saçı hafif dağınıktı ve bir kadın maskesi takıyordu diğeri ise üzgün sürat ifadeli bir maske takıyordu. rahatlamıştım çünkü bunlar scp çalışanlarına benzemiyordu. içimden gelen ani özgüvenle onlara bağırmaya başladım. "sizi aptal insanlar beni bırakın yoksa sizi en acı şekilde öldürürüm" bunu dedikten sonra dağınık saçlı olan konuşmaya başladı.ve aramızda şöyle bi diyolog geçmişti
???:biraz fazla özgüvenli değil misin prenses.
Mikasa: bu iplerden kurtulayım prenses kimmiş göstericem size.
???:rüyanda mı ?
Mikasa:o rüyayı müsait bir yerine sokarım.
bunu dedikten sonra dağınık saçlı üstüme doğru yürümeye başladı diğer arkadaşıda onu durdurarak şunu dedi "masky o buna değmez hem efendimiz ona zarar gelmemesini istedi" bunu dedikten sonra kapı tekrar açıldı ve içeri yüzü olmayan 2 metre boyunda bi yaratık içeri girdi nutkum tututuldu korkuyordum çünkü tanıdığım hiçbir scp ye benzemiyordu.
___________________________________________
Umarım keyif almışsınızdır olabildiğince masky ve hoodie nın kişiliğini yansıtmaya çalıştım.(Bu arada medyadaki foto muq fbhgfggfgb)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
scp x creepypasta
General Fictioncreepypasta'ların scp vakfından haberleri olursa ne olurdu ??