Egy szép csütörTÖKI napon Alexandria kikelt ágyából és egyből riasztotta Marit, mert egy nem kívánatos személy a korhadt kert közül KUKSIzta ezt a példás családot.
Árpád volt.
Árpád:
Férfinemű egyed. 14 éves. A kuksis szomszéd, aki minden reggel szereti kukkolni a példás családot akik ezután megdobálják szőlőléivadékkal(én se tudom mi az).
A szokásos szőlőléivadékot készítették volna, mikor megszólal Árpi:
- Ne tegyétek, kérlek! ):
Ezért ők megdobálták.
Szegény. Kicsit sajnálom. Na mind1 folytassuk.Szóval mivel csak reggel 5:68 perc volt, ezért hideg volt. Behívták az Árpádnak nevezett kuksizós szonszédot mert tele volt a ruhája szőlőléivadékkal és fázott.
Még sosem járt a házban, mindig csak kívülről láthatta ezt a penésztől bűzlő gyönyört.
Mikor bement a házba, indokolatlanul is elkezdett tévét nézni. Olaszul.
Társalogni kezdtek arról, hogy mi a különbség a láma és az alpaka között.
Nem jutottak semmire mert mindenki leitta magát aperol spiccel és twerkelő taco- kat láttak.Eközben Rákóczi Lengyelországba menekült.
Árpád és Terézia között lángra lobbant a levegő. Ezt Alexandria végignézte, és már hozta is a poroltót, nehogy felgyulladjon a házikó.
<33
Már későre járt, de Árpád még mindig ott volt. Valakinek az az ötlete támadt hogy üvegezzenek. Még meg se várták, hogy Alexandria idehozza az üveget, mire vissza ért már csókolóztak.
Alexandria nagyot csalódott anyjában, hisz ő gyönyörű, tökéletes, elkápráztató egyednek találta Árpit. Mikor meglátta anyját és őt, egy világ omlott össze benne( de nem az amibe élt mert az még nem).
Másnap..
Teréz és Árpád együtt aludtak.
*ha van kívánság irjatok kommentet*
*valszeg holnap lesz új rész*
YOU ARE READING
Shakira es tu?
RomanceSzerelmi történet. UNALOMBÓL KÉSZÜLT. Radom két gyerek egy hotelszobában ülve irta.