Sabah sabah sinir bozucu alarımın sesine kalktım dün gece çok geç yattığım için ayakta durmakta bile zorlanıyordum hemen banyoya gidip rutin işlerimi yaptıktan sonra aşağa inip kendime kahve yaptım uykum açılsın diye kahvemide alıp odama çıktım dolayımdan okul kıyafetlerimi aldım ve giymeye başladım okul kıyafetlerini seviyordum çünkü simsiyahtı ve ben siyahı severdim siyah okul eteği,siyah kazak,siyah diz üstü çorap ve beyaz gömlek sanırım tek renk katan şey gömlekti giyindikten sonra aynanın karşısına geçip saçlarımı düzleştirmeye başladım saçlarım belime kadardı ve düzleştirirken çok zamanımı alıyordu o yüzden hemen saçlarımı düzleştirmeye başlamıştım .Düzleştirdikten sonra gözlerime eyeliner ve rimel sürdüm dudaklarımada lip balmımı sürdükten sonra çantamızda alıp aşağı indim ayakkabılarımı giydim ve dışarı çıktım esilayıda alıp öyle okula geçecektim evlerimiz yakındı ve okulda çok uzak sayılmazdı esilanın evinin önüne geldiğimde beni duvara dayanmış bi şekilde bekliyordu yanına gittim "Günaydın hadi gidelim "dedim "Günaydın bugün çok eğlenceli olucak"dedi ve yürümeye başladık"esila bugünün neresi eğlenceli olucak okula gidiyoruz farkındayım dimi"dedim "hayır okula gitmiyoruz bugün okulu asıyoruz kızlarla"dedi "asıyorsunuz çünkü ben okula gidiyorum "dedim ve yürümeye devam ettim devamlılığım 2-3gündü ama çok fazla devamlılığımız olmasınızda istemiyordum"yaaaa lütfen beni seviyorsan hem kızlar sahilin orda bizi bekliyorlar"dedi yalvaran bir ses tonuyla kızlara hiç kıyamıyordum "peki tamam ama sadece bugünlük ""tamam sadece bugünlük"dedi ve sarıldı aslında sarılmadı bildiğin üstüme atladı güldüm ve yürümeye devam ettik .Biz kızlarla hiç ayrılmazdık onlarla 14 yaşındayken tanışmıştık ve şuan 17 yaşındaydık iris,Beliz,esila ,Pamira ve ben hep beraberdik hiç ayrılıyorduk onlar benim ailem gibiydi sonunda sahile gelmiştik kızlar bizi bi bankta oturmuş bekliyordu üstlerinde okul kıyafetleri yoktu "selam"dedi kızlar "selam"dedim "ee napıyoruz"dedi Beliz "bizimkiler yurt dışından gelmişler birazdan gelirler buraya"dedi iris bizimkiler dediği irisin ve pamiranın sevgilileri ve arkadaşları .Oturduk ve beklerken sonunda geldiler irisin kulağına"dorukta gelmişmi eğer geldiyse gidicem onu görmek istemiyorum"dedim"bilmiyorum gelmişmi ama şuna ayazların yanında değil"dedi ayaz ve Aras gelmişti "selam kızlar"dedi Aras ve pamirayı kolunun altına alıp öptü Aras ve Pamira çıkıyorlardı ve çok yakışıyorlardı kesinlikle iris ve ayazda çıkıyordu iris ayaza sarılmıştı "selam"dedim "ee napıyoruz"dedi Pamira " bizim bi arkadaşın yeri var oraya gidelim isterseniz"dedi ayaz farketmez dedik.
Sonunda gelmiştik bar gibi bi yerdi içeriye geçip oturduk ayaz ve Aras kendilerine içki söylemişti kızlarda teker teker sordular ve hepsi meyve suyu istedi "sen ne içersin alya"dedi Aras "B'nde içki istiyorum"dedim esila gülerek "çarpmadın"dedi arasta "aynen"dedi z"çarpmaz çarpmaz"dedim ve güldüm .İçecklermiz gelmişti ve içmiştik biraz oturduktan sonra kalktık biraz değil3-4saatir burdaydık .Hep beraber kalktık ve evlere dağıldık eve gider gitmez direk kendimi yatağa attım ve uyudum.