1.Melez Kanı Tatlı Oluyormuş

89 17 58
                                    

Keyifli okumalar~~ 🍷

Bu fic gl ,mpreg, smut küfür içerir!!!

Yüzyıllar önce vampirler ve büyücüler arasında alınmış bir kararla , vampirler insanlardan gizli bir şekilde kendi yaşamlarını sürdürecektir ama bazı büyücüler buna engel olmuş ve güçlü bir savaş çıkmıştır.Yüzlerce ölümden sonra sonunda büyücüler ve vampirlerin aynı topraklarda yaşaması kararı alınmıştır. Krallığı yöneten kral ve kraliçenin bir anda ortadan kaybolması ve tahta geçen üvey kardeşin yaptığı zulmümler yüzden halk çareyi Ateez de buldu. Bu üvey kardeş Wooyoung'un üvey abisinden başkası değildi .

Peki San?

___________

Wooyoung sıradan bir hayat yaşıyordu. Zaten 20 yaşında bir üniversite öğrencisinin hayatı oldukça sıradandı. Dışarıdan bakınca asosyal birisi olduğunu söylemek kolay olurdu Wooyoung'un. Hayatına en yakın arkadaşı Yeosang'dan başka birini kabul etmezdi ...

22:12 Wooyoung ve Yeosang'ın evi

"Yine mi kitaplara gömülsün? " elindeki kahve kupası'nı Wooyoung'a uzatarak dedi Yeosang.

" evet başka soru Yeos Yeos " kahvesinden bir yudum alıp hemen yanındaki minik sehpaya bıraktı kupayı.

" Haa anladım yine favori üçlünlesin. "

"Aynen öyle şimdi beni yalnız bırakabilir misin? "

" tamam, zaten Jongho çağırdı. O'na gidiyorum. Sana kitaplarınla mutluluklar "

Yeosang'ı liseden beri tanıyordu. O zamandan beri yakın arkadaşlardı . Üniversite'ye geçtiklerinde Jongho ile tanışmış yaklaşık 1 yılın sonunda sevgili olmuşlardı.

Wooyoung ise tam bir kitap kurdu. Tabi konu ders kitapları olunca işler biraz değişiyor. Üniversitede popüler olmasına rağmen umrunda değildi Wooyoung'un. Popülerlik sebebi sadece görünüşü olduğu için nefret ederdi bu durumdan. Bir de favori üçlüsü vardı Wooyoung'un. Kitaplar, yağmur ve sessizlik.

Yeosang'ın gitmesinden 2 saat geçmişti. Yağmur'un sesi biraz daha çok duyuluyordu. Bu Wooyoung'un en sevdiği şeylerden biriydi. Elindeki kitabın neredeyse yarısına gelmişti . Arkasını dönüp büyük cam pencereye baktığında bir silüet gördü. " sanırım gözlerime dikkat etmem gerek. Bu günlük bu kadar kitap yeter . " diyip kitapın kapağını kapayıp yukarı kata odasına doğru ilerledi. Merdivenin her basamağında yağmur sesleri daha da doluyordu kulağına. Banyoya geçip rutin işlerini hallettikten sonra Yeosang'a mesaj atmak istemişti. Telefonunun yanında olmadığını fark edip aşağı indiğinde koltuğunda birini görmesiyle çığlık atmak istemişti ama sesi bile çıkmamıştı. Hala şoktayken karşısındaki adamı inceledi. Sarı saçları vardı ve full siyah giyinmişti .

" hırsız mısın? "

" hayır "

Şuan gecenin bir saatinde evinde bir adam koltuğunda oturmuş ona bakıyordu ve Wooyoung ne yapacağını bilemiyordu . Sarı saçlı olan ayağa kalkıp aralarında 2 metre kadar mesafe kalacak şekilde duruyordu

" Wooyoung, şuan seni anlıyorum ama açıklamama izin ver lütfen " sarı saçlı genç konuştuğunda çoktan Wooyoung bu adam kesin katil ve beni öldürecek düşüncelerine kapılmıştı.

" üzgünüm ama gecenin bir yarısında evine gizlice gelen birisine nasıl güvenmemi bekliyorsun? " Wooyoung sesini yükselterek konuştu.

" bağırmana gerek yok sadece beni dinlemelisin Woo-"

" ismimi nerden biliyorsun diye dormayacağım evime kadar giren ismimden daha fazlasını biliyordur eminim "

" evet, senin hakkında senden bile fazla şey biliyorum Wooyoung. Şimdi beni dinle ve sözümü kesme "

Wooyoung' un gözü şuan sadece sehpahanın üzerindeki telefonundaydı. Sadece polisi aramam gerekiyor diye geçirdi içinden.

"Polisi araman gerekmiyor hırsız ve ya katil değilim sadece seninle konuşmam gerek "

" buna inanmamı beklemiyorsun herhalde. O kadar aptal mı gözüküyorum? "

" aptal değilsin Wooyoung sadece lütfen beni dinle " 'sandığımdan daha inatçı çıktı' diye geçirdi içinden San.

" anlat " sesi net ve ciddi çıkmıştı Wooyoung'un . Tabi kedili pijamalarıyla biraz zıttı.

" Wooyoung bize yardım etmem gerek "

" neden? Sınav için mi hadi ama bunun için evime kadar gelmen mi gerekiyordu ? Cidden bıktım sizden "

" sınav için değil.  Sadece benimle gelmen lazım krallığın tehlikede. "

" krallığım?" yüzümdeki şaşkınlık ifadesiyle dedi

" benimle gel sana göstereceğim. "

San elini uzattığında geri çekildi Wooyoung .

" Wooyoung sen bir vampirsin. Daha doğrusu bir vampir insan melezisin. Şuan inanması güç anlıyorum ama lütfen bize bir şans ver. En azından masum vampirlerin ölmemesi için. "

San'ın son söylediklerinden sonra 'cidden deli olmalı' diye geçirdi içinden Wooyoung.

"Deli değilim benimle gel ve sadece  güven bana "

'Cidden bundan kurtulamayacağım. Yukarı kata çıkıp kapıyı mı kilitlesem? '

" Jung Wooyoung bana başka çare bırakmıyorsun"

" nası-" sözünü bile bitirmeden San'ın üzerine gelmesiyle geriye gitmek zorunda kalmıştı Wooyoung.

"İlk önce bende bir vampirim ve benim gibi vampirler insan kanı içtiğinde  ölürler... Sana kanıtlamamı ister misin? "

Sırtının ne zaman duvarla buluştuğunu bile anlayamamıştı Wooyoung.

"Kanıt... kanıtla " nefes almayı bile unutmuştu sanki .

Elini Wooyoung'un gömleğinin düğmelerine götürdü San. İlk 3 tanesini yavaşça açtı. Karşılaştığı manzara ile sırıtmıştı. Wooyoung'un kalbi ise yerinden fırlayacak gibi hızlı atıyordu. İnce beli büyük ve damarlı elleriyle kavramıştı büyük olan. İlk önce dudaklarını bastırdı siyah saçlı olanın köprücük kemiğine. O anda hissettiği kiraz çiceği kokusu çok hoşuna gitmişti.

Dişlerini köprücük kemiğine geçirdiğinde çığlık atmamak için zor tutmuştu kendini Wooyoung. Yavaşça emiyordu kanını San. Wooyoung dengesini kaybettiğinde daha sıkı kavradı belini . Dudaklarını köprücük kemiğinden ayırdı yavaşça San.

Wooyoung ise hala böyle bir şeye nasıl izin verdiğini düşünüyordu. Hâlâ aynı pozisyondayken yavaşça gözlerini kapattı Wooyoung.  Bayıldığını farkettiğinde kucağına alıp yatağına götürdü .  Köprücük kemiği hafif morarmaya başlamıştı. Elini üzerine koydu ve bütün morluklar birden iyileşti. Ama San bir vampirdi böyle bir şey nasıl olabilirdiki?




Selammm minik yazarınız geri döndü . Eski hesabıma gidemediğim için buradan devam edeceğim. Sizi çok özledim (´༎ຶ ͜ʖ ༎ຶ ')♡ . Ben şimdi smut olacağını söyledim ama nasıl yazacağımı bilmiyorum hdndldmdmdl

~ minik yazarınız Luna sizi seviyor 💗💗💗

~ minik yazarınız Luna sizi seviyor 💗💗💗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ateez ile kalın ve mutlu kalın.

Les Yeux Rouges / WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin