Hoca ısrarla Elaya ne olduğunu söyledi hiç kimse den ses çıkmadı hoca iyice sinirlendi ve bağırdı,ben ayağı ya kalktım aklıma bir yalan gelmişti hemen onu hocaya anlattım hoca benim uydurduğum yalana inanmıştı öylece derse başladık.Ela sürekli derste bana korkmuş bir şekilde bakıyordu.Ders sonuna geldik zil çalar çalmaz hoca sınıftan çıktı ben,hira ve gece hemen ela nın yanına gidip elayı tehdit ettik kimse duymasın diye de elaya yaklaşıp kulağına kısık bir sesle sakın bizim seni dövdüğümüzü kimseye anlatma eyerki anlatırsan bunun daha fazlası olur diyip elayı tek elimle itiledim ve sınıftan dışarı çıktım.
İki kat aşağıya indim oradaki herkes bana bakıyordu hepsine tersbirşekilde bakıp kantine indim.
Kantinde bir sandalye çekip üzerine oturdum.Ben sandalyeye oturduğum zaman yanımda bir sandalye sesi daha geldi kafamı kaldırıp sola baktım sınıfımıza yeni gelen öğrencilerden efe yanıma oturdu ve bana neden bu kadar agrasif olduğumu sordu.
Ben ise efe ye ben küçükken babamın bizi terkedip gittiğini ve tüm olanların onun yüzünden olduğunu söyledim.
Efe bana çok üzülmüştü beni anlamıştı.
Ama bana "sen bence çok iyi birisine benziyorsun böyle olması senin suçun değil baban yüzünden böyle kendine yazık etme senin bi suçun yok eyer bir suç varsa oda babana ait"dedi.Efenin bu konuşması beni çok fazla etkiledi ve efeye hak verdim.
Hira ve geceye bu durumu düzelticeğimi ve artık bende annesinin prensesi olucam dedim.
Hiralara kararımı söylediğimde onlarda benim gibi düşünüyorlardı.
Efenin yanına gidip elimi uzattım ve teşekkür ettim. Efede bugün kendi evlerinde bi parti yapacağını ve bizide partiye davet ettiğini söyledi.
Ben,hira ve gece elbise almak için Avm ye gittik ve elbise seçmeye başladık çünkü bizim tüm kıyafetlerimiz sportif ve korkutucuydu.
Avm den 3 adet elbise aldık.
Benim parti elbisem siyah dar ve balon kolluydu.
Gecenin parti elbisesi siyah dar ve hafif balon kolluydu.Hiranın parti elbisesi siyah dar ve balon kolluydu.
Hepimizin elbisesi aynıydı ama çok güzeldi.
Kıyafetlerimizi giydik ve partiye gitmek için yol aldık.Partiye gittik o kıl olduğum kızda ordaydı
ama efeye söz vermiştim artık bir prenses gibi,kız gibi davranacaktım.Ben,hira ve gece efeyle konuşurken ela gelip ayağıma çelme takıp beni düşertmeye çalışıyordu bende bir an refleks olarak gözlerimi kapattım.
Belimde bir el vardı gözlerimi açıp beni tutan kişiye baktım.
Beni tutan kişi efeydi beni kaldırıp iyi olup olmadığımı sordu.
Biz partiye başlamıştık hira,ben ve gece şarkı başlayınca direk dans etmeye başladık ama benim dikkatimi çeken bir şey oldu efe gözünü hiç ayırmadan hiraya baktığını farkettim.
Efe bize telefon numarasını verdi.
Eve gittiğimde telefonuma mesaj geldiğini gördüm.
Hiranurçelik den 2 mesaj
Hemen whatsapa girip hiradan gelen mesaja baktım.
Sizleri seviyorum inşallah beyenirsiniz iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKUL
ActionBir kızın okul hayatındaki üstün başarısı,başına gelen talihsiz olaylar, yaşadığı güzel eylenceli anılar.