După ce s-au ridicat Marii Piloni ai Destinului, Sfinții mi-au spus că acești piloni pot îndeplini dorințe sau să răspundă la orice întrebare le-aș pune.
Ca să mă asigur că tot ce mi-au spus Sfinții, am folosit una dintre întrebările pe care le aveam la dispoziție, aceea fiind: ,,Cine sunt?"Atunci pilonii mi-au răspuns:
- Pentru a găsi răspunsul pentru întrebarea ta, va trebui să găsești "Oglinda Adevărului", doar atunci vei afla răspunsul la întrebarea aceasta...
Le-am mulțumit pilonilor și am pornit la drum. Am ajuns într-o pădure destul de ciudată.
Mergeam pe un drum ornat cu mii de pietricele colorate la margini.
Dintr-o dată am observat o lumină care strălucea de printre copaci.
Cu cât mă apropiam cu atât mai mult observam că acea lumina era bariera care proteja portalul spre lumea adevărului .Când ajunsesem lângă barieră, observasem pe cineva care se ascunsese într-un tufiș, era un scamator.
Îl observasem așa că am strigat către el:- Hei! Ce faci acolo?
Auzindu-mă, se speriase dar se ridicase în picioare și îmi spuse:
- Vrei să treci de bariera magică, nu-i așa? Păi nu că m-aș lăuda, daaaar, eu sunt singurul care știe cum să treacă de barieră. :))
Ușor, începeam să observ cât de îngâmfat era din ce în ce mai mult..
- Dar, pentru a te ajuta, va trebui să-mi dai ceva la schimb..
Simțeam cum îmi fierbea sângele în vene, iar capul îmi exploda de nerăbdare .
- Deci? Ce-mi vei da la schimb pentru serviciile mele foarte șmechere de a te ajuta sa treci de barieră?
Deodată mi-am amintit de bucățica din vasul poțiunii ,,Iarba Uitării" pe care o păstrasem, pentru că era destul de prețioasă.
- Păi.. singurul lucru mai prețios pe care îl am la mine este această bucățică dintr-un vas. Nu e mult dar e destul de valoros.
Îi întind mica bucată de vas, el o ia în mână, se uită la ea puțin, și spune:
- De-acord! Te ajut să treci de barieră, daaar mai întâi vreau să examinez asta și apoi te ajut..
- Ok, dar te rog grăbeștete, nu am foarte mult timp la dispoziție.
- Bine, bine.. mă voi grăbi.
Și apoi plecase.
Așteptam deja de 20 de minute, și el nu mai venea.
Mă plictiseam, așa că am început să caut o cale de a deschide porțile barierei.
Din curiozitate, am atins-o și s-au deschis porțile ce duc către acel portal.- Bro... What, doar trebuia s-o ating? Încep să îmi pierd încrederea în oameni..
Și am trecut prin portal...To be continued...
*Nota autorului 1: - Scuze pentru întârzierea celui de al doilea capitol, am fost destul de distrase de la crearea capitolului... Daaarrr, urmează săptămâna viitoare, luni (27.02.2023) sigur vine capitol nou.. Sper că așteptați cu nerăbdare.. și eu aștept să văd ce poate gândi mintea noastră... Cu drag - O*