-4-

401 20 9
                                    

Pov Koen:
Ik liep terug naar mijn auto nadat ik mee ben gelopen met Matthy naar zijn voordeur. Ik had hem bijna gekust. Ik zou dan weer één stap verder zijn bij mijn beloning. Ik zit in mijn auto en pak mijn telefoon om Milo te appen.

Milo:

Ik heb hem net afgezet. Wilde voor een kus gaan. Hij wees het af.
-jij                

Ik stop mijn telefoon weer weg en reed naar huis. Ik was verrast dat we zo dichtbij elkaar wonen. Ik reed mijn auto de garage in van het moderne huis. Matthy's huis was leuk, ik zou het echt leuk vinden om in zo'n huis te wonen. Maar wanneer je het geld hebt, dan gebruik je het natuurlijk. Mijn ouders hebben dat zeker gedaan. Mijn telefoon trilde wat betekent dat ik een berichtje binnen heb. Ik begon het te lezen terwijl ik naar de voordeur liep.

Milo:

Je gaat dit verliezen Koentje
-Milo

Ik rolde mijn ogen en liep naar binnen. Het huis was stil en donker. Iedereen lag in bed. Ik glimlachte. Dan hoefde ik ze gelukkig niet te zien. Ik wilde net mijn kamer binnenlopen, wanneer mijn vader opeens tegen me begon te praten. 'Met wie was je deze keer weer uit? Een jongen? Kan je niet gewoon een normale jongen zijn en gewoon meisjes daten?', Roept hij. Ik rolde mijn ogen. 'Ik ben een normale jongen.' Ik zucht. 'Alleen omdat ik op beide geslachten val betekent niet dat ik dat niet ben.' Hij begon te lachen, alsof ik hier de gekke was. 'Je hebt geluk dat je goed bent in voetbal.' Hij liep lachend weg.

Zuchtend liep ik mijn kamer binnen en liet ik me vallen op het bed. Ik heb echt van deze avond genoten, misschien door de film, misschien helemaal niet omdat het met Matthy was. Hij zag er wel goed uit. Ik bijt mijn lip terwijl ik er over nadacht. Voor dat ik het wist was ik aan het denken over hem zonder kleren. Hoe zijn lichaam eruit zou zien. Wat ik heb gezien wat hij allemaal draagt, stel ik me voor dat hij een goed gemiddeld lichaam heeft. Hij zal een klein buikje hebben. Zijn huid zal zacht zijn. Al snel greep ik met mijn hand mijn broek in en kreunde. Ik vervloekte mezelf voor wat ik nu aan het doen was. Ik trok mijn kleren uit en gooide de dekens over mij heen. Ik beeldde me in dat ik hier met Matthy lag. Het was de beste die ik mezelf ooit had gegeven.

-

De volgende ochtend verliet ik mijn slaapkamer in mijn joggingbroek. Het was warm in het huis, dus ik zag geen reden om nog iets anders te dragen. Ik liep de keuken binnen om een ontbijtje voor mezelf te maken. Mijn moeder kwam binnen en negeerde me. Ze negeert iedereen. 'Goedemorgen zoon.', zegt mijn vader. 'Ga je vandaag nog uit?' 'Met vrienden. Misschien. Waarom?', vraag ik. 'Gewoon', zei hij en hij maakte een kopje koffie voor zichzelf. Hij verliet de keuken weer. Om eerlijk te zijn, heb ik nog wat huiswerk over. Ik kan me gewoon niet concentreren op school. Iedereen leidt mij af.

Na mijn ontbijt ging ik weer terug naar mijn slaapkamer en nam ik plaats achter mijn bureau. Ik pakte de spullen die ik nodig had en begon aantekeningen te maken voor de volgende opdrachten. Ik raakte afgeleid en begon een lyrics te schrijven. Ik begon zachtjes te neuriën. Ik kon niet zingen, ik was vreselijk met zingen. Maar ik kon wel schrijven, dus dat deed ik. Deze liedjes blijven gewoon voor mijzelf. Naast mij begon mijn telefoon te trillen. Milo heeft me geappt.

Milo:
Hey, kom mee met ons! We gaan wat halen;)
-Milo

Hij was gewoon een sukkel. Ik weet echt niet waarom ik zijn dare aannam.

Nah. Ik blijf thuis.
-Jij

Ik antwoordde. Eigenlijk wilde ik niet uitgaan met hem.

Gay boy brak je vertrouwen maatje?
-Milo

Ik kan mezelf gewoon inbeelden dat hij nu een grijns op zijn gezicht heeft staan.

Nee. Ga gewoon weg en tong iemand ofzo.
-Jij

Ik kreeg geen antwoord, dus hij liet me eindelijk met rust. Ik tikte met mijn vingers op mijn bureau, verveeld en aan het denken wat ik nu kan doen. Mijn ogen gleden naar mijn laptop. Ik opende mijn laptop en logde in. Ik opende het internet en logde in op instagram. Als gewoonlijk had ik veel notificaties. Ik haf 20+ ongelezen berichten. De meiden begonnen te flirten, jongens vroegen of ik uit wilde gaan, ookal wisten ze dat ik ook op jongens val, en dan zijn er nog mensen die gewoon met me willen praten.

Ik scrolde wat door de berichten en negeerde zowat ze allemaal. Ook ging ik ff snel door mijn notificaties, niet dat ik daar veel aandacht aan besteedde. En wanneer ik dat had gedaan, had ik weer niks om te doen. Dan een story kwam op mijn home pagina. Ik wist niet eens dat we vrienden zijn. Ik klikte op de story.

Matthy het Lam
Chilling with friends<3

Ik begon in mezelf te lachen. Het was echt iets voor een meisje om zoiets te zeggen. Ik zou zowiezo de dominante zijn in onze relatie, als we er een zouden krijgen. Ik klikte zijn profiel aan en ging door zijn foto's. Hij was echt heel erg aantrekkelijk. Hij was gewoon zo blij, vooral met zijn vrienden. Het maakte me boos om te denken dat hij wordt gepest. Ik scrolde door de foto's en kwam terecht bij een foto waarin hij was getagd door Robbie.  De caption liet mij grinniken.

'Stiekem een foto gemaakt terwijl ze sliepen. Schattig toch!:)'

De foto was van Matthy en Raoul die sliepen op een matras op de grond. Raoul had zijn arm om die van matthy. Niemand had die actie opgemerkt. Ik lachte en drukte op de like knop. Al snel wanneer ik dat had gedaan drukte ik weer op unliken, maar het liep vast en er was niets wat ik er nu aan kon doen. Ik hoopte maar dat het wag unliket, want die foto was maanden geleden. Ik had er echt geen zin in om vragen te krijgen waarom ik oude foto's van Matthy like. Of van Raoul... hoe dan ook, ik was bang. Het goede was dat het van Robbie zijn account was. Ik kon wegkomen met mijn fout.

-1060 woorden-

Oke dat ene stukje van Koen was echt fucking cringe en dat ga ik zelf ook nooit meer teruglezen. Koen is ook ff zieke stalker, maar goed ja. Dat heb ik ook een keer meegemaakt, dus vond het wel ff leuk om dat in dit verhaal te gooien:) Maar goed ja, na een maand ofzo weer een nieuw hoofdstukje en ik denk dat ik weer motivatie begin te krijgen, dus ik hoop snel nieuw hoofdstukje! Geniet ervan en ja dat was het!:)

Xx K:)

A fucking dare?! // KoetthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu