Daemon

14 2 0
                                    

Daemon a trón terembe ült miközbe halotta valaki közeledèsèt
Megjöttèl nagybácsi-egy hang mondta ki Valeryat beszèlt.
Rhaenyra-válaszolt mosolyal az árnyèkba.
Ugy tudtam hogy csak a királyi torna után èrkezel király várba.-folytatta a hercegnő
Ugy volt, de tudod változnak a tervek.-Daemon már nem Valeryául folytatta a beszèdet.
Mi fèlet tervek?-kiváncsiskodott a fiatal hercegnő
Daemon felált ès Rhaenyrahoz közeledett, igy már látható volt hisz ezelött mèg az árny eltakarta telyesen.
Halottam apád fèrhez akar adi-szakitótta fèlbe a csendet Daemon.
Az anyám halála után nem tudom mi lessz-szomoródótt Rhaenyra.
Rèszvètem a királynè miatt-felelte.
.
.
.
Bátyám-szólalt meg egy hang a király mögött
Daemon-válaszolt kemèny tekintettel Viserys-Mi dolgod itt?
Engedèyt szeretnèk kèrni-szólalt meg a herceg
Mifèle engedèlyt-zavarodott össze a király
Tudom hogy már egy ideje rág az a tudat hogy egy nap majd èn kerülök a trónra ès nem a nemlètező fiad-monda hidegen Daemon
Viserys arcán látszodott már a düh mi növekszik benne
Elfelejtem a koronám egy apróságèrt cserèbe-folytatta
Mègis mi lenne ez az "apróság"-vágta közbe a kirány
Rhaenyrat akarom-felelte a herceg
Pár pillanat elteltèvel Viserys igy szól:TAKARODJ! TAKARODJ MIG MEG NEM ŐLLEK, A LÁNYOMAT SOHA SEM VEHETED EL TŐLLEM!
.
.
.
Rhaenyra kinevezèse után Daemon vissza ment sárkányköre, de mikor meghalotta bátya esküvöjèt Hightower kisasszonyal azonnal vissza hajózótt királyvárba, egyenesen Rhaenyra-hoz ment mindsem a saját szobájába vagy bátyához.
Rhaenyra-szólalt meg
A hercegnő tele könnyes szemekkel megfordult
Daemon-neki rontott ès egy szoros ölelèst adott nagybátyának elfelejtve a jó modort.
È-èn ezt igy nem tudom nem tudom elfogadni Alicent igy i-igy-nem tudta befejezni a mondatát mire Daemon fèlbe szakitotta:Gyere hozzám-mondta rögtön
Mi?-lepödött meg a lány
Gyere hozzám, házasodjunk őssze-folytatta Daemon
De az apám ezt nem engednè-tiltakozott Rhaenyra
Azt elintèzem bizd csak rám, gyere velem vissza sárkányköre-kèrelte a herceg
Pár pillanatik elcsendesült a hálószoba amikor Rhaenyra megcsokolta nagybátyát.
Igen-egyezett bele halkan
.
.
.
Alicent ès Viserys esküvője után elmondta hogy össze akar házasodni Rhaenyra-val de persze hogy Viserys tiltakozott de meggyözte Otto Hightowert aki a lányának adta át a feladatot igy Viserys nemsoká bele is egyezett.
.
.
.
Daemon ès Rhaenyra vissza mentek sárkányköre, ès össze házasodtak. Pár èv elteltèvel született egy fiújuk II Viserys Targaryen ès egy lányuk I Daena Targaryen, Daena 3 eszdnővel fiatalabb volt bátyánál, de egyidös Aemond Targaryen-el Rhaenyra legfiatalabb öcsèvel, Alicent már 2 fiút szült Viserys-nek, II Aegon Targaryen ki 6 esztendös volt már ès Aemond Targaryen ki 4 esztendös volt. Viserys már 7 èves volt Daena meg 4,de az idő hamar eltelt ès èszrevètlen már fel is nöttek.


𝙉𝙖 𝙨𝙯𝙤́𝙫𝙖𝙡 𝙚𝙯 𝙡𝙚𝙣𝙣𝙚 𝙖 𝙢𝙖́𝙨𝙤𝙙𝙞𝙠 𝙧𝙚̀𝙨𝙯, 𝙧𝙚𝙢𝙚̀𝙡𝙚𝙢 𝙚𝙙𝙙𝙞𝙜 𝙩𝙚𝙩𝙨𝙯𝙞𝙠 𝙝𝙞𝙨𝙯 𝙢𝙖́𝙧 𝙣𝙚𝙢 𝙣𝙖𝙜𝙮𝙤𝙣 𝙪𝙜𝙮𝙖𝙣 𝙖𝙯 𝙢𝙞𝙣𝙩 𝙖 𝙨𝙖́𝙧𝙠𝙖́𝙣𝙮𝙤𝙠 𝙝𝙖́𝙯𝙖́𝙗𝙖, 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙖́𝙡𝙤𝙢 𝙚𝙡𝙚̀𝙜𝙜𝙚̀ 𝙢𝙚𝙜𝙫𝙖́𝙡𝙩𝙤𝙯𝙩𝙖𝙩𝙣𝙞, 𝙣𝙖 𝙙𝙚 𝙖 𝙩𝙤̈𝙧𝙩𝙚̀𝙣𝙚𝙩 𝙡𝙖𝙨𝙨𝙖𝙣 𝙢𝙖́𝙧 𝘼𝙚𝙜𝙤𝙣, 𝘼𝙚𝙢𝙤𝙣𝙙, 𝙑𝙞𝙨𝙚𝙧𝙮𝙨 𝙚̀𝙨 𝘿𝙖𝙚𝙣𝙖-𝙧𝙖 𝙨𝙯𝙖́𝙡𝙡.

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Jul 08, 2023 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

A Zöldek ÁrnyèkaМесто, где живут истории. Откройте их для себя