🔞moje poprvé🔞

39 5 0
                                    

George pov:
Já a dream spolu chodíme už dlouhou dobu- no ok jsme spolu týden a dneska to chceme říct Karlovi a Nickovi
Je 13:25 s klukama jsme domluvení že se sejdeme v parku dream pro mě přijede autem takže to bude rychlejší.

V parku:
Už jsem všichni v parku kluci dorazili trochu dýl ale to neva no když jsme se rozpovídal tak dream začal ,,nicku ty víš že mám rád jednoho člověka že?" řekl dream ,,no vím ale nevadí že jsem to řekl Karlovi že ne?" ,,ne nevadí ale spátky k tomu co jsem chtěl miluju george to víme všichni i george protože... emm no prostě jsme spolu" ,,JAK?! KDY?! PROČ?! A NEJDŮLEŽITĚJŠÍ OTÁZKA PROČ JSI MI TO NEŘEKL my už nejsme nejlepší kamarádi?"
Karl už měl v očích slzyčky a já věděl že karl má psychické problémy a tak sem k němu běžel obejmout ho ,,karle vy dva jste první co to ví nikdo jiný to ještě neví jsme spolu týden a mělo to být překvapení promiň" ,,v pohodě ale počkej chvíli" vytrhnul se z mého obětí a šel k dreamovi ,,teť mě pořádně poslouchej ano?" Zeptal se ,,JESTLI NA NĚJ VZTÁHNEŠ JEDNOU JEDINKRÁT RUKU NEBO MU ZLOMÍS SRDCE TAK TI OTOČIM HLOVU O 360° ROZUMIME SI?!" Začínám se ho bát ,,jo rozumíme" řekl dream jako by se strachy posral ale pak začal mluvit nick ,,to by stačilo Karle haha... ale vy dva přeju vám to ale souhlasím s Karlem no ale to že jste spolu by chtělo oslavu" ,,jó to máš pravdu ale vás dvou se celkem začínám bát haha" odpověděl dream ,,to bys měl'' řekl karl. Takže se šlo na nákup alkoholu a nějakého toho jídle a pak jsem jeli k dreamovi a sapnapovi domů.

Na párty:
Je asi něco kolem 22:00 a už se to tu celkem rozjíždí Clay už pije sap taky karl a já ještě moc opilí nejsme ,,hele kluci co si zahrát líbací flašku" zeptal se nás clay sap souhlasil a Karl taky takže mi nezbylo nic jiného než souhlasit.
Začalo to celkem v poho pusinku na tvář jako děti,pusa na pusu,líbání,líbání s jazykem. A tady byli občas hádky protože Nick nebo Clay žarlili ale pak sem si vitočil Claye nebylo to poprví ale byl jsem za to rád líbali jsme se a přidali i jazyk a pak jsem mu udělal cucflek na krk udělal jsem tam asi 3 na pravé straně 1 na levé 2. Pak si vytočit on mě a Karl sapa a sap Karla. No a jako poslední přišlo to že kdo s kým půjde do postele naštěstí jsme měli všichni svého partnera ale abych řekl pravdu tak sem ještě panic takže doufám že to nebude bolet.

‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️

Dream pov:
Co si budem já a sap jsme celkem opilí ale to nebrání tomu aby jsme si užili. Gogy vypadal že se mu do toho celkem nechce a myslím že gogy je ještě panic.

Došli jsme do pokoje a já georgeho přitiskl ke zdi a začal jsme ho vášnivě líbat a občas jsem ho malinko kousnul do spodního rtu a on malinko zavzichal což mě vzrušilo ještě víc. Vzal jsem gogyho do náruče a pak jsem ho hodil na postel tam jsem gogymu začal sundávat triko a kalhoty když už byl jenom v boxerkách tak jsem mu začal líbt krk a on občas zavzdychal takle jsem si vytvořil cestičku po jeho těle až k jeho bradavkám které jsem začal opečovávat jednu jsem si dal do pusy a občas jí skousl a gogy zavzdychal a tu druhou jsem si vzal do ruky občas jí zmáckl a on zavzdychal když jsem jí zmáškl a tu druhou skousl tak zavzdychal,, ahh Clay" a mně se postavil ještě víc jestli to ještě vůbec de když jsem přestal tak gogy nespojeně zamručel ale to ještě nevěděl co ho čeká. Když jsem se kouknul na gogyho tak jeho kamarád byl taky v pozoru a gogy vypadal že už ho to celkem bolí ale nebil v tom sám tak jsem mu stáhl i boxerky a začal mu kouřitu.Gogy začal vzdychat a celkem dost na hlas ,,ahh Cl-ay... ah..já...ahh~ už.. bu-du~!!" A s tímhle se mi udělal do pusi ,,promiň já sem nechtěl" řekl udýchaně já to všechno spolk a pak jsem se na něj podíval a políbil ho když jsme se od sebe odtrhli tak jsem mu jenom řekl,,nemusíš se omlouvat když chutnáš tak dobře" gogy hned zrudnul a já jsem mu dal dva prsty před pusu a on to asi nepochopil tak jsem mu je dal do pusi a v tu chvíli to pochopil tak je začal olizovat a různě si snimi hrál když jsem usoudil že prsty jsou dostatečně nasliňěné tak jsem mu je vyndal z pusi,,gogy teť se uvolni nebo to bude bolet~" a pak jsem ho políbil aby na to tolik nemyslel a pak mu tam jeden prst strčil když si zvykl tak jsem mu tam přidal další a to už trošku vzdychl bylo vidět že se bojí ,,gogy musíš se bát nebude to bolet~" řekl jsem mu a když si zvykl trošku jsem s těmi prsty začal pohybovat pak jsem přidal další a to už vzdychl už jsem ho nějakou chvilku roztahoval protože nejsem úplně nejmenší ,,C-clay.. ahh ... už pro-sím Ahh!!"
Nevěděl jsem co se stalo ale pak mi to došlo narazil jsem na jeho prostatu a tak jsem tam začal přirážet,, pr-os-ím já už ne-chci prsty já už ch-ci tebe Cl-ay...p-prosím" miluju když mi říká Clay od něj je to mega hot a taky miluju když mě prosí a taky si potřebuju ulevit tak jsem z něj vyndal prsty a rovnou jsem přírazil on zavzdychal nechal jsem ho si zvyknout a pal jsem začal přirážet a po pár přírazech jsem se dotkl jeho prostaty a on zavzdychal na celí barák až to museli slyšet snad i sousedi pak jsem přirážek na to jedno místo a on vzdychl pořád víc a víc na hlas ,,Cla-y ...ahh j-já už bu-du" zavdychal ,,j-já taky" po pár přirazech se gogy udělal nám na břicha a já do něj. Spadl jsem vedle něj ,,Clay já ti musím něco říct... já jsem b-byl-"  ,,panic jak to vim bylo to vidět ale to je jedno lásko půjdeme se umýt? " ,, ...ok"
Byli jsme se umýt a pak jsme šli už spát.

‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️🔞‼️

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

1084 slov

love on ice (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat