,,အဲ့တာနဲ့jin.လည်းကုနဲ့ပို့ပေးထားတဲ့ခြံလိပ်စာရောက်တော့ကားပေါကဆင်းပြီးခြံထဲ၀င်လာလိုက်တယ်.
.
.
boy.ဟေဘယ်သူဖိတ်ထားဒါလည်းမင်းကိုငါလည်းမဖိတ်ထားသလို့မသိလည်းမသိပါဘူး
.အိမ်မှားလာဒါလား.
.
jin.ကု..အဲ..jungkookဖိတ်ထားဒါပါဗျ.
.
.
boy.jungkookဖိတ်ထားဒါလား.အော်သိပြီ.ငကုပြေားပြေားနေတဲ့.ရုပ်ဆိုတဲ့ကောင်လား.ဟားဟား.လာငါ့လိုက်ခဲ့.ဟက်.( ပျော်စရားကောင်းတော့မှာဘဲဟား.ဟား )
,
boy,1 ,2 ,3 ,ရေးးးး.......ဟက်ဘယ်လဲ
.
.
jin.လဲအရှေ့ကလူခေါ်တဲ့နောက်လိုက်သွားရင်းရေခဲရေတွေနဲ့အပတ်ခံလိုက်ရတော့.ဒေါသထွက်ပြီးအရှေ့ကိုကြည့်လိုက်တော့.ကောင်းမတွေခါးကိုဖက်ပြီးသူ့ကိုမဲ့ပြုံးပြနေတဲ့ကု.( ဟက်,ငါ့ဘ၀သိပ်သနားစောင်းတာဘဲ )
,
,
jk.ဘယ်ကိုလဲသဲလေး.ဟက်.မင်းကိုငါကပြန်တွဲစရာလားဟ.မင်းလိုကောင်မျိုးကိုငါဘယ်တော့မပြန်တွဲဖို့စိတ်ကူးမရှိဘူးအဲ့ဒါမင်းမြဲမြဲမတ်ထားSeokjin.
.
.
jin.ဘာတွေပြေားနေတာလဲမင်းငါ့ကိုပြေားတော့ပြန်စဥ်းစားပေးမယ်ဆိုအခုတော့ဘာတွေပြေားနေတာဒါလဲငါ့ကိုကစားနေဒါလားမရဘူးနော်ကုမင်းကိုငါလမ်းခွဲမပေးနိုင်ဘူး.လမ်းခွဲမပေးနိုင်းဘူး.
.
.
jk.မင်းကလမ်းခွဲမပေးနိုင်းဘူးဆိုတော့ငါကလမ်းခွဲပေးအောင်လုပ်ရမှာပေါ့ဟက်.သူငယ်ချင်တို့လုပ်ပေးလိုက်ပါကွာ.
..
boy.စိတ်ချငကု...လာခဲ့လုပ်ပေးမယ်.ဟားဟား
.
.
jin.ကုငါ့ကိုမထားခဲ့ပါနဲ့နော်...ကုငါမင်းကိုအရမ်းချစ်တယ်လေနော်ငါ့ကိုမထားခဲ့ပါနဲ့ကုရယ်ငါတောင်းပန်ပါတယ်နော်ကု.ကု.
.
.
jk.ငါကိုမင်းတောင်ပန်လဲဘာမမှထူးဘူးငါကပြေားပြီးသားစကားကိုပြန်မရုပ်သိမ်းဘူးဆိုဒါမင်းမြဲမြဲမှတ်ထား.
.
.
jin.အဲ့ဒါဆိုဘာလို့ငါ့ကိုဒီကိုခေါ်လာသေးလဲဟမ်း.မင်းပြေားတော့ပြန်စဥ်းစားမယ်ဆိုဘာလို့အဲ့လိုပြေားဒါလဲ.ပြီးတော့ငါ့ရှေ့မှာသူတို့တွေကိုမဖတ်ပြနဲ့ငါ့မင်းကိုမုန်းမိမယ်ကုရဲ့.မလုပ်ပြပါနဲ့နော်..
.
.
jk.ဘာSeokjin.ရူးနေတာလား.ဘာလဲမုန်းမိမယ်ဟုတ်လားမုန်းလေ.မုန်းငါမင်းကိုငါ့ကိုမမုန်းပါနဲ့လို့ပြေားမိလို့လားဟမ်း.မင်းမကြိုက်ဘူးမို့လားငါကတော့ကြိုက်တယ်.( jkသူပြေားပြီးဒါနဲ့သူဘေးနားမှာရှိတဲ့အပျော်မယ်တွေရဲ့နှခမ်းတွေပေါင်တွေကိုလိုက်ပွတ်သက်လိုက်နမ်းလိုက်တယ် ).
.
.
.
jin.တော်ပါတော့ကုရယ်တော်ပါတော့ငါ့ကိုဒီတိုင်းသတ်လဲသေပါတယ်.အဲ့လိုကြီးနဲ့တော့မသက်ပါနဲ့နော်.
.
.
.
jk.ဘာလို့လဲကြည့်လေဒီမှာကြည့်လိုက်.ဟိက်ကောင်းတွေ.သူ့ခေါင်ကိုလာထိန်းပြီးငါတို့ဘက်လည့်လာခိုင်းလိုက်.
.
.
.
boy.ကြည့်လိုက်စမ်းပါအရမ်းလှတယ်ဟား.ဟား.
.
.
Girl.အကိုယ်ဖြေဖြေလုပ်ပါ.အ့.
. အ့..အကိုယ်ကအရမ်းကဲဒါဘဲ
.
.jk.နဲနဲပါဘေဘီရာနော်ခနလေးဘဲပြီးတော့မယ်.ဟ့ ....
.
.
jin.မကြားချင်းဘူးကုမင်းကိုငါတောင်ပန်ပါတယ်မင်းငါ့ကိုမချစ်ဘူးဆိုလဲဘာမမဖြစ်ပါဘူးငါ့အရှေ့မှာတော့ဒီလို့မျိုးတော့မလုပ်ပြပါနဲ့တော့.ဟင့်.ဟင့်.( jin.လည်းပြေားပြီးပြေးထွက်လာလိုက်တော့အနောက်မှာလောင်ရီးသံတွေလဲသူမကြားတော့သူမျတ်လုံးတွေလည်းပျာကုန်ပြီးဘာလို့.ဘာလို့.ငါ့ကိုမှလဲငါ့သူ့ကိုအရမ်းချစ်ခဲ့ဒါလေ.ကုငါမင်းကိုအရမ်းချစ်တာငါ့ကိုမချစ်ချင်နေပါစိတ်နာအောင်တော့မလုပ်ပါနဲ့ငါစိတ်နာသွားရင်မင်းကို.မင်းကို....ကျီး...ဒိန်..အဲ့ဒါနဲ့jinဘ၀အမှောင်တိဖြစ်သွားပါတယ်......ကျန်တာကိုနောက်အပိုင်မှာပေါ့😁😁
jin.pvo.ကုငါမင်းကိုအရမ်းချစ်တယ်
.ဒါမေပဲ့ငါမင်းကိုစိတ်နာအောင်မင်းဘဲလုပ်ခဲ့တာမို့နောင်တမရမိစေနဲ့.....ဟီး.ဟိီး.အရမ်းကြားသွားတယ်.
..ထက်ထက်ကစိတ်ထဲမှာနေ့တိုင်upဖြစ်ပါတယ်ဒါပေမဲ့လက်ကမUpဘူးဖြစ်နေလို့ဟီး
.အားပေးကြပါအုန်းဗျို့.စာလုံတော့မစစ်ကြည့်တော့ဘူးနော်.
.စာလုံးစစ်ရင်နောက်တစ်လမှတင်ဖြစ်သွားမှာဆိုးလို့😁.
ကိုယ့်အကြောင်းကိုဘဲသိတယ်😅