Wei Wuxian bir gün kuralları çiğneyip gece vakti dışarı çıkar. Ve etrafta gezmeye başlar. Çünkü berbat bir kâbus görmüştür. Dışarda gezip stres atmak istediği için gölün oraya gitmiştir. Gölün orda sudaki yansımasına bakarken arkasında bir figür görür. Bu figür Gusu Lan klanından Lan Wangji'ye aittir. Bunu gören Wei arkasına dönmüş ve figüre bakmıştır.
"Lan Zhaan"
Lan Wangji zaten ona bakıyordu. Ve dudaklarını aralayıp sadece "Burada ne arıyorsun?.." diyebildi. Wei Wuxian çaktırmamaya çalışıp "Hiçbirşey yok. Ya sadece minnak bi gezintiye çıkayım demiştim" dedi. Lan Wangji buna inanmamıştı tabii ki. Altın sarısı gözleriyle Wei Wuxian'nın parlayan gözlerine baktı.
"Bana yalan söyleme."
Wei, Lan Zhan'a bakar
"Peki sen neden burdasın Er-Gege~?"
Bir yandan da sırıtıyordur. Bunu duyan Lan Wangji biraz afallar. Gerçekten ne arıyordu burada?
"Bu Seni hiç alakadar etmez Wei Wuxian.."
Bunu duyan Wei, Lan Wangji'ye yaklaşır
"Ahh~ Hadi ama Lan Zhaaan! Neden burdasın?"
Lan Wangji'nin utancından kulağı kızarır.
"Görevim var.."
Wei Wuxian biraz sıkkın gibi baktı
"Ah ah! Baştan deseydin ya Lan Zhancım!"Lan Wangji derin bir iç çeker
"Sen ne arıyordun onu anlat"Wei wuxian yakalanmıştı! Şimdi ne diyecekti ki?
"Ay uykum geldi ya! Geri döneyim bence!"
Wei Wuxian tam giderken Lan Wangji, Wei Wuxian'ın bileğini kavrar ve kendine çeker. Onunla göz teması kuruyor.
"Anlat.."
Wei Wuxian biraz kızarır ve hemen yere bakar.
"Tamam.. Canım sıkıldı.. Hem ay bu gece çok güzel değil mi?"
Wei Wuxian gülümsedi. Lan Wangji onun gülümsemesini oldukça tatlı bulmuştu. Ama yüzünde gram ifade yoktu. Lan Wangji sadece "mn" diyebilmişti. Wei Wuxian, Lan Wangji'nin gözlerinin içinde kayboluyordu sanki. İkisininde kalp atışları hızlanmıştı. İkiside bunu farketmiş olacak ki aynı anda sordular
"Kalbin hızlı atıyor iyi misi-"
"Kalbin hızlı çarpıyor iyi misi-"
Ikiside aniden sustu. Lan Wagji'nin kulağı kızardı. Utandığı her hâlinden belliydi. Bu sessizliği bozan Wei Wuxian oldu. Ama o da oldukça utanmıştı.
"Geri mi dönsek?.."
Lan Wangji başıyla onayladı.
İlk bölümü bitirmiske. İlerleyen zamanlarda smut olsun mu diye sorijaktim🤨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığının altında || Wanxian || Mo Dao Zu Shi
Fiction généraleWei Wuxian bir gün kuralları çiğner ve gece dışarı çıkar. Bunu gören Lan Wangji onun yanına gider. Çünkü ondan hoşlanıyordur ve ona zarar gelmesini istemiyordur..