0. Protológus 2/2

24 4 12
                                    

(Athéné):

Artemis ötletét elég érdekesnek találtam és csodálatosnak. Nekem is elegem volt abból, hogy a lány gyermekeim nem lehetnek olyanok amilyenek. Nem írhatnak könyvet, nem harcolhatnak. Hiába rágtam Zeusz fülét, hogy tegyen valamit. "Nem ez így jó, nem lehet felborítani a rendet" mondta sokszor. A többi istennővel megbeszéltük, hogy Nyx az éjszaka istennőjének a palotájában találkozunk: az éjpalotában.  Nem volt ínyemre  a dolog hiszen valahol az alvilágban van. Az épeszű emberek és istenek sem mennek oda. Kerek két hónapja készülünk de még nem találtunk megfelelő nőket akik segítenének.

-Lányok! Ez nem lesz jó egyre több a nők bántalmazása. Nem hathatjuk!- szólalt meg Eris a káosz és a viszály istennője de remélem, hogy tudjátok ki, már csak a trójai háborús sztoriból. Meglepett, hogy segít és nem akar trónra törni de... Mindenki változhat.

-Igen, tudjuk Eris de nem találtunk egy nőt sem aki megfelelő lenne. Pedig Femina pálcája is kész van és a fegyverei. De nincs megfelelő nő Görögországban- Ezaz!

-Egy zseni vagy Styx!-ugrottam fel hirtelen ami még engem is meglepett a többi istenség csak nézett rám, hogy mit találtam ki - Görögországban nincs megfelelő akkor nézzük meg más országokban! A világ nagyon sok országában vannak olyan nők akik elnyomva élnek de ők ezt nem szeretnék! Szóval...

-Hozzuk őket ide és csináljuk, ébresszük fel velük Femina Theïkóst!- fejezte be gondolat menetem Hecate. Egyetértő morajlás futott  futott végig az éjpalota ebédlő termén majd Artemis a  "projekt" vezetője felállt.

- Rendben! Az lesz a legjobb ha mindenki keres mindenhol és aki megtalál valakit aki méltó hozzá ide  és  világosítsa fel, ha belemegy maradt, ha nem kitöröljük az emlékeit erről és vissza oda ahonnan jött. Indulás- rikantott a végén nagyot ahogy a vadászainál szokott ha nyomra bukkannak.  Nagyon jó kedvet is csinált és minden istennő csillogó szemmel (lehet, hogy Nyxnél természetes, hogy csillagok vannak a szemébe) és mosolyogva hagyta el az éjpalotát keresni nőket világ szerte.

...................................................................................

(Lilith):

Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem lepett meg Artemis levele. Én még csak nem is Görög vagyok. Szóval aki nem ismerne Lilith vagyok a Démonok anyja és sokszor kígyóval vagy kígyótetstel ábrázolnak. Én voltam Ádám első felesége aki nem hagyta magát elnyomni satöbbi.

Szóval miután Artemis befejezte a "beszédet" elég lelkesen ki mentem a teremből és felmentem a felszínre rögtön Róma  felé vettem az irányt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szóval miután Artemis befejezte a "beszédet" elég lelkesen ki mentem a teremből és felmentem a felszínre rögtön Róma  felé vettem az irányt. Még is találtam akit kerestem. Alexandra Di Angelo. Egy nemes Latin család legidősebb gyermeke két szexista fiútestvérel. Váltottam vele pár szót majd levittem az  alvilágba. Elég könnyen belement a dologba.

*****************************************
(Külső szemlélő):

Egy fél napba sem telt bele és elég sok nő volt már az éjpalotában egymással cseverésztek és teát iszogatak.  Az ebédlő kétszárnyú ajtaja kicsapodott és Artemis vezetésével beözönlettek az istennők. A lányok mind térdre ereszkedtek amit Artemis csak egy féloldalas mosollyal jutalmazott.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 19, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Women (P.J.O És H.P F.F.)Where stories live. Discover now