Lassan két és fél év telt el mióta belé szerettem, a dolgok egyre bonyolultabbak közöttünk. Ne szaladjunk ennyire előre az egész egy szerdai nap történt amikor meg ismertem Noaht. 15 éves voltam rettentő fiatal és makacs aki kereste a boldogságot egyenlőre meg találtam. Vagy még se?
-Sziasztok skacok. - A húgom és az egyik haverom kint beszélgettek jó ötletnek tűnt először velük beszélni de hamar meg úntam így inkább be mentem a szobámba de mivel nem tudtam magam el foglalni ezért újra ki mentem hozzájuk, és akkor láttam meg életemben előszőr Noaht sötét volt már de azok a tenger kék szemeket nem lehetett nem észre venni.
Volt vele egy másik fiú is Sabastian.-Sziasztok! -Mosolyogtam a két fiúra.
-Sabastian - Nyújtsa a kezét felém. -Emily, nagyon örülök .
-És te ki vagy? - Nézek azokba a tenger kék szemeibe és csak annyit tudok hogy minden amit éreztem az el tűnt, minden fájdalom minden seb , mintha köddé vált volna. De hamar vissza tértem a valóságba.
- Noah!- Egy kicsit bunkó volt . -Emily!
- Mi járatba vagytok erre felé?
-Csak ki jöttünk bringázni! - Mondja Sebastian és mutat a két bicikli felé.
- Aha értem, nincs esetleg kedvetek sétálni?
- De mehetünk- mondja a húgom ( Carol )
Szép lassan telt el az a kis séta, mivel tavasz közepe volt hideg nem volt de azért meleg sem, a csillagok mint mindig fényesen ragyogtak , de mint ha ma még fényessebek lennének .
- Noah meg adhatom az instámat?
- Ja, írd be! - utasít , majd a kezembe nyomja a telefonját.
- Kész is! - Jelentettem ki bátran, majd rám néz és a tekinthetünk össze akadt . MEG CSÓKOLTAM ! Te szent isten mit műveltem nem is ismerem. - Ne haragudj , nem akartam !
Ha nem akartad miért tetted meg ? -Ezt kérdezgettem magamtól , de ő láthatólag nem is értette hogy ez most miért , nyilván én se de tudtam hogy már most kötődők hozzá pedig alig ismerem.
- Menjünk. - Szólt Közbe Sebastin, el indultunk haza felé majd egy mindenki ölelkezett és ment a dolgára.Ez egy igaz történet a végét még nem tudom hisz jelenleg is zajlik de ha tetszett tartsatok velem ebbe az őrült de annál érdekesebb kalandba!❤️🩹
YOU ARE READING
22
Non-Fiction-Kérlek eressz el , nem akarlak értsd meg! -Könyörögtem de a szavam most sem ért semmit. -Miért tettél tönkre? - A szívem szakadt meg.