"Rüyaaa uyan geç kalacağız okula bak!" dedi Zeynep aşağı kattan.
"Yahu bir gün de geç kalalım yemeyecek ya okul bizi Zeynep lütfeeen." diye cevapladım onu.
Bunu dememle beraber yukarıya doğru hızlıca çıkan Zeynep odama dalıp üstümdeki yorganı yere fırlattı.
"Donuyorum geri ver yorganımı, evleneceğiz biz gelecekte." diye yorganı geri almaya çalıştım.
"Yastığını yorganınla mı aldatacaksın Rüya!?"
"Zeynep ikisini de sevemez miyim?" diye cevapladım onu uykulu hâlimle. Ne kadar uyumak istesem de okulumuzun devamsızlığa çok önem verdiğini bildiğimden dolayı yataktan kalktım.
"Kızlar geliyorsunuz değil mi?" diye bağırdı alt kattan Maria. (eğik yerlerde ingilizce konuşuyorlar)
"Sen git biz geliyoruz!" diye cevapladı Zeynep onu. Ben de o sırada hemen yüzümü yıkayıp üstümü değiştirmeye koyulmuştum.
"Neymiş üniversite kazanınca rahatayacakmışız! İngiltere'de okuyoruz ama hayatımızı yaşadığımız yok!" diye söylendim kendi kendime Zeynep'e.
"Ya Rüya daha ilk seneden başlanma söylenmeye, bak göreceksin her şey çok güzel olacak. Hem bu akşam kaynaşma yemeği olacakmış bak herkesle tanışacağız!" diye cevapladı beni Zeynep heyecanla. İngiltere'de okuduğumuzdan dolayı öğrencilerin kaldığı 3 katlı bir evde kalıyorduk. Bu evde birden fazla ülkeden öğrenci üniversite boyunca kalıyorlardı.
"Onlar bir birlerini geçen senelerden tanıyorlar ki, bizi dışlarlar muhtemelen. Ayrıca ikinci döneme geçtik yeni mi gelmiş akıllarına kaynaşma yemeği yapmak." diye cevapladım onu.
"RÜYA!" diye çığlık attı Zeynep bir anda.
"NOLDU!"
"BU AKŞAM NE GİYECEĞİZ YEMEKTE!" diye sordu Zeynep korkuyla. Türkiye'den gelirken yanımızda kıyafet getirmiştik tabii ki ama getirdiğimiz kıyafetleri çoğunlukla okulda giyinmek üzere rahat şeylerdi, hiç öyle lüks yemeklik kıyafetler almamıştık yanımıza.
"Okul çıkışı kendimize birer elbise alırız Zeynep. Hem benim almak istediğim bir çiçekli elbise modeli vardı ama bir türlü bulamamıştım Türkiye'de."
"Neyse ben aşağıya iniyorum iyice geç kalmayalım okula, sen de hemen giyin gel kantinden bir şeyler alırız kahvaltı için." dedi Zeynep. Odamdan çıkıp aşağıya doğru inmeye başladı.
Zeynep odamdan çıkınca üstümü değiştirmeye başladım. Üzerime rahat olsun diye bir tane bol bir pantolon ve boğazlı bir kazak giyinmiştim. Odamı sonuda istediğim gibi dekore edebildiğim için gurur duydum kendim ile. Evdeki odalar çok büyük değildi ama her odaya 1 çalışma masası, 1 yatak ve 1 dolap rahatça sığıyordu. Her katta 4 kişi olmak üzere toplam 8 kişi kalıyorduk bu evde. Zemin katta mutfak ve ortak alan vardı. Ortak alan olarak oturma odası veya bahçeyi hepimiz ortak kullanıyorduk. Zeynep ile benim olduğum katta 2 tane Avusturyalı çocuk vardı. En üst katta da 1 Fransız, 1 İspanyol (Maria), 1 İtalyan, 1 tane de Güney Afrikalı yaşıyordu. Avusturyalı çocuğun bir tanesi ile odam yan yana olduğundan dolayı balkonu paylaşıyoruz. Ne zaman balkona çıksam çocuk hep orada bitiveriyor. Hayır neymiş ben yokken orada kendi yalnız takılıyormuş ondan dolayı onun düzenine saygı duyup balkona çıkmamalıymışım! Odamı dekore ettiğim gibi bir gün de o balkonu dekore etmeyi çok istiyorum.
Çantamı hemen toparladıktan sonra bilgisayarım ve telefonumu da alıp odamdan çıktım. Tam odamdan çıktığım anda telefonum ard arda gelen bildirimlerle cebimde tiremeye başladı.
Bilinmeyen Numara; Seni Spiderman'in Mary Jane'i öptüğü gibi tersten öpsem etkilenir misin benden?
Bilinmeyen Numara: Ya da How I met your mother'daki Ted'in Robin için çaldığı gibi mavi korna çalsam etkilenir misin benden bu sefer
Bilinmeyen Numara; Peki ben senin için bunları yapmayı göze alabilecekken sen neden benim sana olan duygularımı bir türlü fark edemiyorsun
Normalde bilinmeyen numaraların aramalarını bile açmayan ben sırf sevdiğim film ve diziden bahsedilince kendime hakim olamayıp cevap yazmaya başladım.
Rüya; ÖNCELLİKLE BENİM İÇİN BUNLARIN BİRİNİ YAPSAN ETKİLENMEYİ BIRAK SENİNLE SANİYESİNDE EVLENİRİM
Rüya; Ve sen kimsin?
******
Merhabaaa
Bu benim ilk texting kurgum
İlk bölüm biraz kısa olmuş olabilir ama umarım beğenmişsinizdir :) Diğer bölümler daha uzun olacak
Daha fazla bölümlerle görüşmek üzeree
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev Arkadaşı/ texting
RomanceBilinmeyen numara: Seni Spiderman'in Mary Jane'i öptüğü gibi tersten öpsem etkilenir misin benden? Bilinmeyen numara: Ya da How I met your mother'daki Ted'in Robin için çaldığı gibi mavi korna çalsam etkilenir misin benden bu sefer Bilinmeyen numara...