Ben sadece 16 yaşındaydım.
Sadece 16...
Hangi aile erken yaşta çocuklarını evlendirmeye çalışırdı ki? Ama benim ailem yapıyordu. Acımadan evlendirme ve tanımadığım sevmediğim kız ile.
Ben gay'ım ama bunu aileme söylemiyordum. Çünkü onlar buna karşılardı. Ben sadece kendim seveceğim bir insan bulmak istiyorum. Kalbimi ona vereceğim mutlu bir hayat ve çocuklarım olmasını istiyorum. Neden lanet gibi hayat sürdürüyorum ki. İntihar etsem kurtulurum.
Odamda ağlayıp aynaya bakan ben. Üstümde de damatlık. Zıt şeyler ağlamaktan gözlerim şişmiş içi kıpkırmızı olmuştu. Dudağımın kenarında duran piercing'i çıkarmadım. Çünkü annem onu çıkarmamı istedi ama ben reddettim. Seviyorum piercing takmayı. Herkes sever.
Odamın kapısı tıklatılıp içeriye babam girmişti. Beni bu halimle görüp göz devirmişti. Gözlerimi kaçırıp yatağa oturdum. Babam derin nefes alıp verip konuşmaya hazırlanıyordu.
"Oğlum jungkook biz senin iyiliğini-"
"Ne iyiliği be ne iyiliği! Siz benim hayatımı karartıyorsunuz. Erken yaşta evleniyorum ya! Sizin gibi ailem olmaz olsaydı."
Söylediğim son cümle bardağı taşıran damlaydı. Yüzüme sert tokat inmesiyle ağlamam ve çığlıklarım birbirine karışıp havada buhar olmuştu. Kollarımla kendime siper ediyordum ama babam çok ağır vurduğu için yüzüme, kollarıma, kafama her yerime geliyordu. Annem odaya girip 'yapma! Dur!' gibi söylenimlerde bulunuyordu. Hepsi gerçekten dalga gibiydi.
En sonunda da vurmayı kesmişti. Sanırım cehennem şiddeti bitmişti.
"Hıh! Ne oldu yoruldun mu? Hadi bir daha vursana"
"Sus! yemin ederim seni gebertirim"
"Tanrı aşkına yapma Iseul"
Annemde babam gibiydi. Onun sakinleştirdiğine bakmayın babam odadan gitmesini bekliyor. Sonrada sıra ona gelecek zaten. Babam odadan gidiyordu. Tamda tahmin ettiğim gibi gidiyordu.
Annem bana dönüp 1-2 saniye bakıp suratıma tükürmüştü. Fısıltıyla pislik evlat demişti. Sonra o da gitmişti. Tükürdüğü yeri silip akşamı bekleyecektim. Buradan kaçmam lazımdı. Daha fazla dayanamıyordum.
⣀⣤⣤⣤⣀ ⣀⣤⣤⣤⣀
⣠⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣧⣄ ⣠⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣄
⣴⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣦
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⢹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡏
⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟
⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟
⠙⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠋
⠙⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠋
⠙⢿⣿⣿⣿⣿⡿⠋
⠙⢿⡿⠋
︵ ︵
( ╲ / /
╲ ╲/ /
╲ ╲ /
╭ ͡ ╲ ╲
╭ ͡ ╲ ╲ ノ
╭ ͡ ╲ ╲ ╱
╲ ╲ ╱
╲ ╱
︶
Akşam olmuştu. Büyük bir düğün salonundaydık. Evleneceğim kızda yanımda oturuyordu. Buradan kaçmam lazımdı ama nasıl. 1 saat beklemenin ardından düğün başlıyordu. Gözlerimi hemen etrafta gezdirirken erkekler tuvaletini görmem ile aklıma bir plan gelmişti. Yanımda ki kıza eğilip 'ben bir lavaboya gidip geleceğim' dedim. Kızda onaylayıp gittim. Kapıyı açıp kilitlediğimde hemen gözüme cam ilişmişti. Büyük orta boydaydı. tamda kaçabileceğim bir camdı. Hemen vakit kaybetmeden ayaklarımın altına tabure koyup cama tırmandım.Kendimi aşağıya salıverdim. Yere kolumun üstüne düştüm. Az bir canım acırken hemen toparlanıp yolda geçen arabalara baktım. Taksi bekleyecek vaktim yoktu.
Hızlıca ayağa kalkıp yolda bir araba ilişti gözüme hemen durması için yola atladım. Gözlerimi sıkıca kapatıp kollarımı iki yana açmıştım. Tamam bu delice bir şeydi.
Araba ani frenle durup gözlerimi açtım. Koşup arabanın kapısını açıp oturdum. Bir gencin arabısana binmiştim.
"Az önce senin yaptığın şey korkutucu ve deliceydi"
Gözlerimi iki kez kırpmamla yutkundum. Tanrım bu çocuk çok yakışıklıydı.
"Hey beni duyuyormu-"
"Orada arabanın içinde yakalayın! "
Kafamı camdan dışarı çevirdiğimde babamlar bana doğru koşuyordu. Hemen 'sür sür!' bağırmamla yakışıklı çocuk sürmeye başladı. Son sürat gidiyordu. Camı açıp kafamı dışarı çıkarıp histerik bir gülüş ve orta parmak çekip bye-bye yaptım.
Geri eski yerime geçtiğim de yakışıklı çocuk bana bakıyordu.
"Üstünde damatlık olduğuna göre kaçak damat oldun sanırım"
Gülmeye başladı. Sanırım kalbimi ona teslim ettim bile. Gül bebeğim gül susarım ben her zaman.
"Hmhm evet... Yani şey kaçtım... Çünkü küçük yaşta evlendiriliyordum. Ben 16 yaşındayım. Ve adım Jeon Jungkook"
Yakışıklım şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
"Sen ciddimisin? "
"Evet ciddiyim ve acıktım. "
Dememle tekrar gülüş attı oy kurban olduğum.
" bir kaç kilometre sonra bir benzinlik var orada durup sana bir şeyler alırım"
Çok düşünceli biriydi adını öğrenseydiniz keşke.
"Bu arada adım kim taehyung 20 yaşındayım ve bekarım"
Göz kırpıp yola tekrar dönmüştü. Oğlum ben kim taehyung'uma abayı fena yaktım.
⊂_ヽ
\\
\( ͡° ͜ʖ ͡°)
> ⌒ヽ
/ へ\
/ / \\
レ ノ ヽ_つ
/ /
/ /|
( (ヽ
| |、\
| 丿 \ ⌒)
| | ) /
ノ ) Lノ
(_/Benzinliğe geldiğimizde taehyung arabadan inip markete gitmişti. Sanırım burada bekleyecektim. Canım sıkılmaya başlamıştı ne kadar çok bekliyordu ya.
Sıkkınlığımın geçmesi için arabadaki radyoyu açtım. Biraz müzik çaldı sonrada direk bir yanancının sesi ilişti.
"Abi adamın organlarını çıkardık. Nereye koyalım buzluk dolu."
Lan ne oluyor!? Ben organ mafyasının arabısına mı bindim. Kaçmam lazım. Arabadan hemen inip markete baktığımda demek ki o da dinlemiş. Sanırım kulaklık vardı. Şaşkın ve kızıgn gözlerle bakıyordu bana. Koşmaya başladım.
Arkamdan seslenişini duyuyordum. 'Jungkook! Buraya gel!'
'eğer gelmezsen seni öldürürüm.!'
'Kaçma! Yakalarım bak seni! 'He he yakalarsın. Son hızda kaçıyordum o da koşuyordu. Nereye varacağımı bilmiyorum. Arkama baktığımda yoktu. Dinlenmek için yolun kenarına duvara dayanıp derin nefes veriyordum. Tam gidecekken ağızıma alkollü bez geldi ve çektim👌.
"Güzelim... Sana kaçma demiştim yakalarım ben tavşanımı"
Nefesi bedenime değip gitti. Tepinmem boşunaydı ve son gördüğüm şey karanlık. 👌
-
Oh be ilk defa taekook yazdın içinde skz üyelerine olacak onları asla ihmal etmem caniler 🥰👌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFIA IN LİFE ¶TAEKOOK¶ ✔️
ПриключенияOkumaya niyetli olan Jeon Jungkook ailesi tarafından küçük yaşta, tanımadığı kızla evlendirilmeye çalışıldı ama jungkook bir kaçış planı düşünüp düğünü bozacaktır. Ve organ mafyası kim taehyung tarafından esir tutulacaktır TAEKOOK=forever👌