3

115 16 18
                                    

Jisung;

Hâlâ halsizdim, ama yatmaktan da sıkılmıştım. Saate baktığımda gecenin üçüydü. Çok sıkılmıştım, üstüme kalın birşeyler giyip dışarı çıktım.

  Hava soğuktu. Parka doğru ilerlerken yolda 18-19 yaşlarında bir kız ve yanında 26-27 yaşlarında bir çocuk vardı.

Önce abisidir falan dedim ve yürümeye devam ettim. Yoluma devam ederken kız bağırmaya başladı. Arkamı döndüğümde ise çocuk kıza vurmuş, yere düşürmüştü.

  Koşarak yanlarına gittim, etrafta kimse yoktu sadece kız, çocuk ve ben vardık.

 
  Çocuğu durdurmaya çalışırken sinirini benden çıkarmaya çalışır gibi vurmaya başladı.

Hem hastaydım, hem de şuan dayak yiyordum. Gücüm kalmamıştı, kız koşarak kaçtı. Yaklaşık 5-10 dakika sonra polis sirenleri duyulmaya başladı.

  Çocuk sesleri duyar duymaz oradan uzaklaştı, polisler görmüş ve peşinden gitmişlerdi. Kız yanıma gelip kaldırdı.

??; Teşekkür ederim.. siz olmasaydınız belki ben burada kanlar içinde yatıyor olurdum..

Js; Teşekkür etmene gerek yok, her insan yapardı bunu.

??; Çok kötü vurmuş şerefsiz.

Js; Birşey olmaz ben hallederim, hadi evine git....-

??; Eun

Js; Eheh-

Kızla biraz sohbet ettim, kız çok tatlı ve cana yakındı.

  Onu kendi evine bıraktım, bende kendi evime doğru yol aldım. 

Eve gelir gelmez elimi yüzümü yıkayıp yüzüme pansuman yaptım.

Js; Şerefsiz nasıl vurdu mk, ahhs

  Pansuman yaptıktan sonra kendimi yatağa fırlattım. Biraz telefona baktıktan sonra masanın üstüne koydum, rahat bir şekilde yatarak kendimi uykunun kollarına bıraktım.

(Hay mk bende uyumak istiyorum gecenin olmuş üçü)

  Sabah çalan telefonum ile uyandım, arayan Ren'di. Naptım kim bilir yine..-

Js; Alo

Ren; İyi misin?

Js; Hmhm

Ren; Bugün de dinlen istiyorsan.

Js; Hayır be sıkıldım evde gelicem.

Ren: Tamam, ama dikkatli ol ağzına sicarim.

Js; Tamam tamam.

  Harbi annem gibi bu çocukta, bi salmiyor.

Yataktan güçlükle kalkıp dolaba yöneldim. Üstüme kalın birşeyler geçirdim ve mutfağa gittim.

Aslında aç değildim, ama şu nalet olası hastalık yüzünden yemek zorundayım.

 -Evde yicek bi bok yok ki mk ne yicem ben.

-Markete gitmeye üşeniyorum, yemeden gitsem Ren'e de yedim derim nolck dimi.

*Yazardan*

Jisung yaklaşık 15 dakika sonra hastaneye gider. (Usendim)

*Hastanede*

Ren; Jisung, iyi misin?

Js; iyiyim iyiyim

Ren; Bişi yedin mi

Js; Yedim yedim-

Ren: Emin misin

My Love My DoctorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin