Reggel az idegesítő ébressztőm hangjára keltem.
Miután kinyomtam az ébresztőm ki kászálódtam az ágyból és elvégeztem a reggeli rutinomat ( mint pl.:arcmosás, fogmosás stb.).
Aztá felöltöztem egy melegítő szettbe amit társítottam a kedvenc adidas cipőmmel és mentem is le reggelizni .
A reggelim egy sonkás szendvics volt és egy pohár kakaó .
Már 7: 05 perc volt ezért indultam is a suliba .
Felhaptam a sulitáskám és a torna cuccom és már indultam is.Beértem a suliba és a barátnőm már a nyakamba is ugrott .
Én :-szia !
A barátnőm Tázi.
Tázi:- szia !
Én:-na a mai meccs az kemény lesz!
Tázi:- igen az remélem a másik lány csapatot sikerül legyőzni.
( Ha kérdeznétek milyen meccs kézilabda🙂🙂)
Én:-biztos sikerülni fog ha a fiúk nem csinálnak valami hülyeséget megint!
Becsengettek ezért már mentünk is az első órára . ( Ami nem más volt mint kémia).A padtársam pedig a fiúk kézilabda csapatkapitánya Kevin volt.
Leültem mellé aztán előpakoltam a kémia cauccomat és aztán beszélgettünk.
Én:- Szia Kevin!
Kevin:-Szia Viki!
Mizu ?
Én:- semmi vld ?
Kevin:-semmi várjuk a mai meccset .
Én:-Azt mi is.
Aztán elkezdődött az óra.
Na mit veszek észre az óra felénél azt hogy valaki fogja a kezem a pad alatt .
Ki más lehetett.
Volna az mint Kevin .
Gyorsan felnéztem rá a füzetemből és onnan vissza a kezünkre hátha vette a lapot hogy elkéne engedni a kezemet .
Ehejett kaptam egy nem leges fej rázást.
Kicsengettek és megvártuk amíg ki mennek a többiek.
Én szóra nyitottam volna a számat de ehejett Kevin olyan közel jött hozzám hogy ajkaink szinte súrolták egymást és ő csak annyit modott hogy
SZERETLEK és olyan szenvedélyesen megcsókolt hogy én se haboztam egyből vissza csókoltam.
Miután elváltunk a levegő hiánny miatt ő azonnal kiment a teremből.Én viszont elkezdtem szédülni és elkapott a hányinger is szóval azonnal felkaptam a táskámat és futottam a mozsdóba és kiadtam magamból a reggelimet .
Miután sikeresen rendbe hoztam magamat tudtam hogy valami baj van a varázserőmmel.
Bementem a következő órámra.
Aztán eltelt el a többi is .Majd haza mentem hazit írtam , ettem ,edzettem és mentem a meccsre.
A meccs előtt Tázi a barátnőm eljött drukkolni . A meccset megnyertük 3:0-ra és ezt én sem vártam volna megint rosszul lettem elkezdtem szédülni de most sokkal jobban és megint hányingerem lett szóval megint szaladtam a mozsdóba és megint vissza jött az amit ettem szóval nagyon jól éreztem magam.Rendbe szedtem magam kimentem a mozsdóból és a többiek látták hogy nem vagyok jól de inkább a helyett hogy tudtam volna valamit mondani megfogtam a cuccaimat és szaladtam ahogy csak tudtaam és
kint kibontottam a szárnyaimat de sajna ezt Kevin meglátta de most nem negyon érdekelt inkább csak repültem haza.
Haza értem és aludtam egy hatalmasat.Sziasztok ez a rész most ilyen rövid lett sajna!
De jó olvasást !😄😀😄