4.Bölüm doğum günü

12 0 0
                                    

Hiç vote ve yorum gelmiyo üzülüyorum bırakmayı düşünüyorum ama ya yani 1 tane bilemi gelmiyo vote ya eğer böyle devam ederse bırakıcam hiç yazma isteğim gelmiyo öyle arkadaşlar

Medya-eymen

Bu gün doğum günümdü sevgilimin yanına gitcektim ama kayınvalidem izin vermedi müsait değilmiş. Köpüşte yanımdaydı. Sevgilim yukarı gelmemi istedi ve yavaşça yukarı çıktım ve karanlık bi alanla göz göze geldim.
Bi anda belime dolanan iki elle irkildim
"Şt. Benim korkma doğum günün kutlu olsun sonsuz meleğim."
Arkamı dönüp sımsıkı sarıldım ve elimlede lambayı aradım hala karanlıktan korkuyordum çünkü.neyse konumuz bu değil bu olmaması gerekiyo. Bi odaya girdiğimizde arkadaşlarım, alara ve eymende burda onlarada sımsıkı sarıldım."siz ben burdayken nasıl çıktınız buraya ya."
"Arka kapı diye bişey var lara dimi yani kanka ya."
"Tamam güzel günümün içine sıçmayın ne yapıyorsanız yapın sonra umrumda değil."
Ayy yerim hala doğum günümü unutmamış sevgilim ya ne tatlı bi şey bu ya allahım yerim ben bu çocuğuuu.

Yaman dan

Sevgilimi mutlu etmiştim evet ama nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ne söyliceğimi merak ediyosanız bn lara için bi iki tane belaya girdim hemde lara için o belalardan nasıl kurtulacağım.
" Seni seviyorum sevgilim doğum günün kutlu olsun. Seni hiç bırakmicam söz veriyorum sana ve size."
...
Herkes gitmişti Laranın elini tutup
"Seni bırakmicağıma söz veriyorum ama sevgilim ben gerçekten seni bulmak için bi iki belaya girdim bunlar için beni bırakırmısın belaya girdim diye yine beni yarı yolda bırakırmısın ben seni bulmak için bu belalara bulaştım seni çok özlediğimden ama özür dilerim beni affet lütfen sevgilim seni yine kaybetmeyi göze alamam sen kaybolursan ben seni bir daha bulamam."

"Ben seni bırakmayı bi kenara at seninle o belalıların yanına gelip te senin yanında ölürüm sevgilim."
***

Eymenlere gitmek için yola çıktık. Yoldayken de alara yı arayıp eymenlere gelmesini söyledim ve o sırada bana bir mesaj geldi.

"Sevgilinle kendine dikkat et her an ölebilirisiniz bi yerde bomba var bakalım ne olucakk ölmeni zevkle izlicem LARA AYGÜN.
KATİLİN."

" YAMAN DUUUR." ani bi frenle irkildim mesajı gösterdim ve hemen arabadan indik. Geriye doğru giderken araba bir anda patladı.
Köpüş nerdeeeee.
" Yamaaaaan köpüş nerdeee." Derken ağlamaya başladım.
" Sevgilim bak"
Arabanın içinden kanlı bir şekilde yürümeye başladı minik köpeğim. Koşarak yanına gidip kucağıma aldım veterinere koşarak gittik ve sarıldı yaraları bunu yapan çok pis cezasını çekicekti ama kimdi o kişi onun bilmiyoruz sorun burda.

" Yaman yer bulma cihazıyla bu numarayı bulalım sonrada öldürelim sevgilim. lütfen bize bi zarar gelsin istemiyorum sevgilim"
Hemen polise gittik ve bu numaranın bulunmasını istedik. ımm galiba zor bi hayat bizi bekliyodu ama bu kimdi ki bizden hayatımızdan ne istiyoduki yamanımdan ayrılmak istemiyodum ki ben ben yamanımı seviyorum bırakmak istemiyorum tanrım bizi koru lütfen. ilk işimiz telefoncuya gidip numaralarımızı değiştirmek oldu çünkü kurtulmam gerekliydi kurtulmalıydım bu adi heriften köpüşüm daha iyiydi. ve çıktığımızda eymenlere gidip olan biten herşeyi anlattıp ağızları açık pür dikkat beni dinliyolardı ya ben napıcaktım ya nasıl kurtulcaktık bunlardan yoruldum artık yoruldum ya...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİMSİN SADECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin