DLMLU - STRAY KİDS
----------
Stray Kids yurdunda klasik bir sabahtı. Lee Know herkesten önce kalkıp diğerlerini normal sayılamayacak şekillerde kaldırmaya başladı.
Lee Know ''Uyanın artık evi uzaylılar basmış! Birazdan hayaletler gelecek!'' diye bağırdı. Bunun üzerine Jeongin ''O zaman sana uzaylılar ve birazdan gelecek olan hayaletler ile iyi şanslar, Hyung'' dedi.
Herkes uykusunun tadını çıkartırken Lee Know'un huzursuzluk çıkarması açıkçası pek hoş değildi. En azından diğerleri için. ''Benden günah gitti. Adamı delirtmeyin lan! Kalkın diyorsam kalkın şimdi peçete yiyeceksiniz!'' dedi Lee Know.
Ardıdan evdeki sesler kesildi ''Galiba pes etti. Of bıktım şu Hyung'dan'' dedi Hyunjin.
''Sen öyle san!'' Lee Know'un bu haykırışı ile Hyunjin'in ağzına yaklaşık 30 tane peçeteyi dürüp ağzına sokması bir oldu. Hyunjin yardım dilenirken Lee Know ''Başka isteyen?'' diyerek biricik arkadaşlarını yataklarından ayırmak zorunda kaldı.
''Canın çıkmasın!'' dedi Changbin sinirle. Ama Lee Know onu duymazlıktan geldi.''Peçete umarım girer bir tarafına!'' diye bir beddua etti Hyunjin. Ve aşırı sakin sabahları başladı(!) Klasik kahvaltılarını yapıyorlardı.
''Bugün farklı bir şeyler yapmak istiyorum. Evde canım çok sıkılıyor.'' dedi Bang Chan. Seungmin ''Yaşlısın ya ondandır Hyung! Bang Chan is so old!'' diyerek Hyung'unu çıldırttı.
''Bang Chan Hyung'a katılıyorum. Yurtta sadece sizi görüyorum ve bunaldım.'' dedi Felix. Buna cevap olarak ''Dışarı çıkıp n'apacaksın? Yine biz olacağız.'' dedi Seungmin. ''Aman ya'' diye sitem etti Felix. ''Şaka yaptım Yongbok sen iste istersen dışarıyı yanına getiririz be'' diyerek Felix'in gönlünü kazandı Seungmin.
''Ayıptır sorması sevaptır söylemesi dışarı derken nereye gideceğiz?'' diyerek mantıklı bir soru sordu Hyunjin.
''Baksanızaaaaaaa!'' diye bağırdı (anırdı) Han. ''Ne var be? Rulo peçeteler indirime mi girmiş?'' dedi Lee Know. Han ''Hayır. Size yapacak aktivite buldum!'' Lee Know üzgün bir şekilde ''Peçeteler indirime girmiş gibi bağırma bir daha, kalbim kırıldı...''
''Aktivite ne peki?'' diyerek Lee Know'u duymazlıktan geldi Changbin. Herkes Han'a meraklı gözlerle bakıyordu. Sanki kimsenin bilmemesi gereken, eğer kötü insanların eline düşerse dünyayı çürüyüp yok edecek bir bilgi söyleyecekti.
Sonunda Han dudaklarını araladı ''Squid Game Real World oyunu'' dedi.
Herkes ufak çaplı bir şok geçirdi. Ama Han'nın gözlerine bakan herkes gitme taraftarı oluyordu. Ancak Bang Chan izin vermedi.
''N'olur Bang Chan Hyung gidelim. Hem evde durmaktan sıkılan sendin? N'oldu şimdi?'' diyerek yalvardı Han. ''Sana olmaz dedim ve sebebimi de söyledim. Şirketten izinsiz, daha oyunun tam olarak ne olduğunu bilmediğimiz bir yere gidemeyiz!'' diye net bir cevap verdi Bang Chan. Aslında diğerleri de bilmedikleri bir yere gitmek istemiyordu ama o kadar sıkılmışlardı ki... Changbin karın kası yapmaya bile başlamıştı. Pek başarılı olduğu söylenemezdi. Hep ''Az kaldı olacak, ben kas yapıyorum tam olacak az kalıyor siz en sevdiğim kimchi'den alıyorsunuz, bende kas falan kalmıyor!'' diyerek diğerlerinin azarlıyordu.
''Bang Chan Hyung bu kadar korumacı olmasana!'' diye itiraz etti Jeongin. Bang Chan da gitmek istiyordu. Hem de çok ama bir şey olursa en büyükleri o olduğu için sorumlusu o olacaktı, ya da o öyle düşünüyordu. Kendisini suçlu hissederdi. Odadaki gözler Bang Chan ile en iyi anlaşan yaşıtı Lee Know'a kaydı, onu ikna etse etse Lee Know ederdi. Lee Know diğerlerinin gözlerindeki yakarışları anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
''Hyung endişeni anlıyorum ve sen de biliyorsun ki ben çoğu şeyi anlamam. Kendini bu kadar kasma biraz 'relax' ya. Hiç risk almaz ve hata yapmazsak yeni şeyler öğrenemez, tecrübe edinemeyiz.''
Bang Chan ''Bana başkalarının sözleriyle gelme. Gitmeyeceğiz beni anlamıyorsun, hiçbiriniz anlamıyorsunuz, anlamayazsınız. Sizin başınızda 7 tane koca oğlan (big boy) yok'' diyerek Lee Know'u tersledi. ''Biraz yalnız konuşalım mı Hyung?'' Lee Know'un bu isteği üzerine diğerleri odayı boşalttı.
''Kendimi tekrarlamayı ve tekrarlatanları sevmem! Boşuna geveleme Lee Know, kalbini kırmak istemiyorum.'' dedi Bang Chan. Lee Know boğazını temizledi ve konuşmaya başladı.
''Seni neden anlamıyoruz ya da anlayamıyoruz Hyung? Sadece eğlenmek isteyen 7 tane aptalız işte senin onaylaman lazım ki birlikte gidelim. Han internette araştırmış, güvenilir bir yermiş ve bir sürü iyi yorum yapılmı-'' Bang Chan Lee Know'un sözünü keserek ''İstedikleri kadar iyi yorum yapsınlar yorumları kendileri yazmadıkları nereden belli? Başka insanların sözüne güvenip bir şeyler yapmak istemiyorum!'' dedi.
''Hyung bir susta beni dinle! Neden gitmemek için direttiğini biliyorum, korkuyorsun. Bize, sana ya da aramızdan birine bir şey olmasından zarar görmesinden korkuyorsun. Ama inan bana bu korkun yersiz, gereksiz. Biraz rahat ol ve dinlenmeye bak! Rica ediyorum! Seni anlamadığımı gevelemeyi bırak artık aramızda sadece 1 yıl var! Ne yani biz salak mıyız!? Anlayamaz mıyız?''
''Lee Know yeter, gitmiyoruz. Git ve onlara-'' Bang Chan'nın sözünü bitirmesine fırsat vermeden ''Asıl sana yeter, iki insan gibi konuşup anlaşamaz mıyız? Bak, bir şey olur ya da zararlı çıkarsak 'bütün sorumluluk bende' her şeyden ben sorumluyum. Söz veriyorum bu sözümü de bozmayacağım ve sözlerimi bana hatırlatmak zorunda kalmayacaksın. Yeter ki izin ver de gidelim, gidelim de şu mankafalar haricinde farklı insanlar görelim! Lütfen Bang Chan Hyung lütfen, bak hayatımda bir ilk olarak yalvarıyorum lütfen bunu da reddetme!'' Lee Know sözünü kesti ve Bang Chan'a yalvardı. Bang Chan'ın gözlerinde tatmin olmuş bir bakış vardı. Derin bir nefes alıp ''Peki... Gidelim mağdem. Başa gelen çekilirmiş.'' Lee Know Hyung'una, zafer kazanmış gibi gülümsedi. Diğerlerinin merakını gidermek için yanlarına gittiler.
--------------
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS SQUID GAME
FanfictionYurtta çok sıkılmış, birbirinden bunalmış Stray Kids üyelerinin hikayesi! Bu hikaye Stray Kids'i gerçek dünya da Squied Game'e götürüyor. Sekiz üye ile birlikte zorlu, eğlenceli, heyecanlı bir yolculuğa çıkmaya hazır olun.