Part-2

26 6 1
                                    

Herkesin gözünde merak, kaygı, umut ve benzeri duygular vardı. Hyung'larının güzel bir haberle gelmesini istiyorlardı. Beklenen an geldi. Bang Chan ve Lee Know tam karşılarında durmuştu. Bang Chan dudaklarını araladı ama biraz sonra geri kapattı. Lee Know'a kaçamak bir bakış atıp sorumluluğun onda olduğunu, bunu da Lee Know'un söylemesi gerektiğini hatırlattı. Ardından diğerlerinin yanından ayrıldı. Sanki bir şeyler olacakmış gibi hissediyordu. Bu yüzden gitmek istemiyordu. Han'ın doğru bilgiler edindiği ne malumdu? ''Neyse'' diye geçirdi içinden. Sonuçta artık sorumluluk Lee Know'daydı. Yine de gideceklerini ve onların sevindiğini duymak ve görmek istemiyordu. Han'ın dediğine göre oyun birkaç bölümden oluşuyormuş ve sonunda para ödülü gibi bir şey varmış. Aslında Chan bu yüzden gitmek istemiyordu. Basit oyunlar yüzünden hangi mal, sekiz aptala para verecekti ki?

''Gidiyoruz, izni kopardım!'' diye haykırdı Lee Know. Herkes mutluluk çığlıkları atmaya başladı. Sanki gerçekten peçeteler indirime girmişti. Bir an heyecandan Changbin, Jeongin'i kucakladı ve bağırdı ''Yaşasın! İşte Hyung dediğin böyle olur.'' O sırada diğerleri de farksız değildi. Felix odadan çıkıp Bang Chan Hyung'unun yanına gitti, ''Çok sağ ol Hyung izin vereceğini biliyordum!'' dedi. Bunun üzerine Bang Chan gülümsemekle yetindi. Hala içinde bir şeyler kımıldanıyordu. Ne denirdi buna? Endişe?

Yurtta bunun üzerine bir heyecan sardı. ''Oyun için sözleşme imzalamamız gerekiyor Bang Chan Hyung. Ne yapalım?'' soru Han'dan gelmişti. Bang Chan sorumluluğun Lee Know'da olduğunu hatırlatan bir bakış attı. ''Tamam, eğer gideceksek dolduralım'' dedi Lee Know. Soruya onun cevap vermesi herkesi şaşırtmıştı ne de olsa kimse sorumluluğun onda olduğunu bilmiyordu... Bang Chan dışında.

Herkes gerekli bilgileri yazıyordu sözleşmeye. Bir ara Hyunjin kan grubunun ve kimlik numarasının önemli olduğunu kimsenin bilmemesi gerektiğini söyleyip sözleşemeye sadece ismini ve doğum tarihini yazmıştı. Herkesi deli eden bu olay yüzünden sorumluluk Lee Know'da olduğu için Hyunjin ile konuşup zorla yazdırmıştı.

Seungmin ''Oyunu iyice araştırdın mı Han?'' demişti ve ona güvenmeyerek kendisi de araştırmıştı.

''Oyunu sadece biz oynamayacakmışız. Biz ve bir sürü farklı insan olacak. Son oyuna kadar dayanan herkes para ödülü alacakmış. Yanımızda yiyecek, içecek ve kıyafet götürmek yasakmış. Ne?! Telefon bile götüremeyiz. Öyle yazıyor.'' diye açıklama yaptı Seungmin.

''Ne? Ne dedin sen? Yemek götüremez miyiz? Ama... Ama yemek yoksa bende yokum!'' diye çıkıştı Changbin. Sonra ''Telefon mu yok? Ben nasıl tiktok çekeceğim? Tiktok boy'um ben'' dedi Felix.

Herkes saçma bahaneler bulup şakalaşıyordu. Sözleşmeye göre oyunu kuran kişi oyuncuları arayacaktı. Herkes sözleşmeyi doldurduktan sonra telefon gelmesini bekledi ama ne bir telefon vardı ne de bir mesaj.

Bang Chan Lee Know'a ''Benimle gel'' diye fısıldadı. Birlikte başka bir odaya geçtiler.

''Bak Lee Know! Cidden korkuyorum. Sözleşmeyi doldurmadan önce şirkete haber vermeliydik. İzinsiz bir şeyler yapmamız karşısında ceza alıyoruz unuttun mu?''

''Hyung! Sözleşmeyi doldurduk bile, artık çok geç. Hem baksana, iki saattir ne bir arama var ne de mesaj. Biraz daha bekleyelim. Eğer aramazlarsa iptal ederiz. Sana tekrar söylüyorum! Sorumluluk bende. Eğer bir sorun çıkarsa cezasını bizzat ben çekeceğim''

''Ama anlamı-''

''Anlamadığımı neden söyleyip duruyorsun?'' diye Bang Chan'ın sözünü kesti Lee Know.

''Söylesene bana. Daha önce hiçbir topluluk yönettin mi? Yedi kişinin sorumluluğunu aldın mı?'' diye sordu Bang Chan.

''Almadım. Ama bu yapamayacağım anlamına gelmez. 1997'li bir yaşlı mı olacaksın? Yoksa biraz rahatlayıp eğlenecek misin?'' diye iğneleme yaptı Lee Know.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

STRAY KİDS SQUID GAMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin