"Haa biz şimdi salak gibi gidip seni koca bi topluluğun belalı lideri yapıp hem başımıza bela açıp hem de cebonayanı çökertcez öyle mi?" diyen çeliği çok haklı buluyordum ama kocacığıma minik mi süpriz yapmam gerekiyodu çünkü senaryomuz böyle.
"Evet gerizekalı gidip başımıza bela alıcaz herşeyden sonra iflas edip aç kalıcaz sonrada seni kızartıp yiyicez."
"Ayol git kocanı ye beni niye yiyon?"
"Canım baklava çekti dedim seninkileri yiyim" (uç hayal uç EGHIJFOKFGHUOJFPOK)
"Aile var burda aile"
"Ailemi öpsünler murat 2 dk daha dursaydın sevgili V beni yicekti." Dedi üzgün bir sesle çelik. (Bide bayıl çelik)
"Seni köpekler yesin çelik niye ben yiyorum?"
"Biraz önce dedin yaa"
"Seni ateşin eline bırakcam akşam kal orda bı güzel dayak ye kendine gelirsin."
"Söyle kocana video da atsın bende mısır patlatim izleyelim." Dedi murat
"Siz beni ciddi ciddi öldürtüceksiniz biz seninle daha yürüyüş çalışıcaktık İMDAT BENİ ÖLDÜRMEK İSTİYOLAR!"
(Bunlar burda saçmalasın biz ateşkomlara bakak)
"Evet karımın geberme ihtimali olmasına rağmen ameliyat yaptık şimdi Rusya'ya abimin yanına gidiyoruz bunun hakkında ne düşünüyorsunuz pusat bey?"
"Ben gezmekten memnunum hem kocam bana kaldı daha ne mutlu ederki bi şam şeytanıyla birbirimizi uçaktan atmak mutlu ederdi ama bu daha iyi."
"Sen benim karımı uçaktan atmayı düşünüyosun öyle mı?" Dedim
"Yok abi o öyle değil valla değil." Dedi titreyen sesiyle. Bu korkuyo da niy düşmanlarım korkmuyo diye düşündüm
(Ameliyat ettikleri kızın adını unuttum bu yüzden ona Cemile dicem çünkü neden olmasın)
"Cemile bişi sorcam?" Dedim
"Sor"
"Sence ben gerizekalımıyım?" Pusat gülerken Cemile niye sorduğumu düsünuyodu
"Niye?"
"Karım gözümün önünde teslim oldu ve onu kaçırmak yerine cebonayana içine tükürdüğüm kahveleri içirdim ve karım 1 yıldır ortalard yok gebermiş olma ihtimali var ama ben salak gibi ameliyatlarla uğrasıp sevgili rolü yapıyorum gezip tozuyorum fln sence?"
"Gerizekalısın."
"Ben bişiye takıldım kahve içirmedin ki kan kusturdun" dedi pusat
"Repliği unuttum takma orayı"
Toplantı sonrası
(İlk bölüm ztn toplantı bölümüydü ve baya önce yazmıştım tekrar yazamam)"Aşkın!"
"Aşkın öldü ben V eğer istemiyorsanız bir daha buraya gelmeyiniz ve siktirip gidiniz"
müqo hawli sözlerim gene mükemmellik saçıyordu"Affet beni karıcığım sen yokken ülkeleri doğradım onlarla salata yapıp yedim ama seni kurtarmadım"
"Hoşt ln duygusal ortam sevmem"
"Erik dalı fln mı açsaydım aq napsaydım?"
"Olabilirdi"
Neys bölüm bu kadar 384 kelime yazdım üşengeç bı kızım ben bu yüzden sonra yazarım belki 1 2 ay sonra atarım yeni bölüm babaaayy
İg/darenovamm