-Yeonjun-
"Heesung Beom'a sahip çık tamam mı"
"Tamam Yeonjun hadi biz cıkıyoruz görüşürüz"
Heesung'u ve Beomgyu yu gönderdikten sonra kendimi Soobin'in kollarına attıp son zamanlarda olan olaylar ikimizinde canını sıkmıştı.
"Bebeğim bence Beom'u biraz serbest bırak"
"Neden"
"Hayatım o da bir yetişkin kendini koruyabilir"
"Hayır Soobin anlamıyorsun Beomgyu yapamaz o daha kendini koruyamaz onu benim korumam gerek."
Gözlerimden yaşlar gelmeye başladığında Soobin daha sıkı sarıldı bana sanki içimdeki kırgınlığı benden çıkarıp almak istermiş gibiydi.
"Bebeğim bak ağlama hem artık Taehyun da var"
Beni rahatlatmak istedi için söylediği sözler beni daha çok sinirlendirmişti.
"Kim oluyor o Kang ya"
"Aşkım görmüyormusun bence çok yakışıyorlar"
"Kardeşime uygun biri değil"
"Neden ?"
"Serseri tipli biri Beomgyu tatlı insanları sever."
"Yeonjun üzgünüm bebeğim ama sende bir serserisin"
"Aa çok ayıp Choi Soobin yani ben hiç öyle işler yaparmıyım"
"Eminim öyledir Choi Yeonjun"
Birbirimizi gıdıklayıp öptüğümüz dakikalar çalan telefonum ile kısa bir araya girdi ve koltuğun üstündeki telefonuma uzandım.
Arayan Yeji ydi buna biraz şaşırsamda çok gecikmeden aramayı cevapladım."Efendim Yejişko"
Endişeli bir sesle konuştu.
"Yeonjun Beomgyu ve Heesung yok onları bulamıyoruz en son tuvalete gittiler ama sonra geri dönmediler kamerada da birşey yok"
"Geliyorum"
___________________________________________
-Taehyun-
Wookjin: Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun
Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, Taehyun, TaehyunTaehyun
Sanada merhaba WookjinWookjin
Merhaba falan da çok önemli bir konu var
Hemen sana geliyorumTaehyun
Gelirken muzlu süt de getir 🥺Woojin
Tamam minik bebekimTaehyun
Tamam hadi gitWookjin
Kırıcısınız bay Kang ayrıca çekirdek de aliyorum muwaaTaehyun
Bende sizi öptüm bay Jung muwa-20 dakika sonra-
"Ya işte sonra gitti"
Wookjin'in aldığı çekirdeği yerken aynı zamanda onu dinliyor ve haklı bulduğum yerlerde kafa sallıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken Heart |Taegyu|
Fanfiction"Ben intihar etmedim intihara zorlandım ikisi çok farklı"