Gideeelim

163 6 0
                                    

Bi anda yataktan fırladı ve bana kötü kötü baktı .
- Zafer ! diye mırıldandım ve Defneye
- Defne giyin hadi daha babamların gönderdiği parayı alıcaz
- Biz tatile gitmiyomuyduk yeaa ?
- İlk önce parayı alıcaz hadiiii ,!,!,!
Off tamam giyiniyorum ! dedi ve giyinmeye başladı

* Defneden *
Hemen beyaz çizgili kolsuz tişortümü giydim ve şortumu giydikten sonra rastgele bir ayakkabı seçip onuda giydim ( heryerde giydim agsgags )
Ben Hazırııım Asyaaaa
Tamam geldiiimm !!?!,

* Asyadan *
Dışarı çıktım ve Defneyle kırmızı Porscheme bindik . Tamam paramız var ama övünmeyi sevmem bu arabada babamındı zaten tabii eskiden !
ATM ' ye girip parayı çektim bu sefer 5.000 ₺ göndermişti çünkü yaz kampına gidecektik sonra okul masrafları falan sıkıntı olur diye .
Parayı düzenlice çantamın en iç kısmına koydum ve arabada beni bekleyen Defneye kısa bi bakış attım arabaya tekrar binip gazı kökledim okulun önüne geldiğimizde arabamı park edip beklemeye başladım

1 saat sonra ,,.,.,.
Gitme vakti gelmişti arabamın anahtarını görevliye verip oradan uzaklaştım görevl arabayı yola çıkardı . Evet ! Herkes otobüsle giderken biz arabayla gidiyorduk !
Tabiiki de bunu babalarımız istemişti !!!!
Yola bırakılan arabama binip çantaları arkaya yerleştirmesi için Defneye verdim . O da çantaları vs vs şeyleri koyduktan sonra yan koltuğa oturdu ve radyoyu açtı Katy Perry - This İs How We Do
kulaklarımı doldururken yüzümde küçük bir tebessüm oluşmuştu bile. !
1 saat sonra oraya vardık ve diğerlerinden daha önce geldik !
Defne " Porsche Farkları " diye mırıldandı ve gülümsedi . Hemen çadırımızı kurmaya başladık .
5 dk sonra herkes gelmiştii . Kimisi konuşuyor , kimisi çadır kurmakla uğraşıyordu . Kenar köşede sigara içenler bile vardı !
Biz konuşanlar oluyorduk sanırım
Defneye soru soracakken Nermin Hoca ve Murat Hoca bize ;
- Çocuklar dinleyin bizi , bugün dinlenin . Yarın sabah 09:00 da orman gezisine çıkacağız . Öğlen yemek yiyeceğiz , sonra serbest olacaksınız işte yüzersiniz , oynarsınız ona biz karışmayız , akşam 18:00'da ise ateşin etrafına toplanıp hem eğleneceğiz hem de mangal yapacağız .
Herkesten bir ' OLEYY ' sesi çıkmıştı ama sadece biz ve çok taş çocukların olduğu bir grup bağırmamıştı .

Multimedya : Asyanın Arabası ( Porscheee 😱 )

Yaz KampıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin