Jimin
Περνάει μια ώρα χωρίς να μιλάμε. Κοιταζόμαστε.
Είναι πολύ αργά, αλλά κανείς μας δεν έχει κοιμηθεί.
Το χέρι μου είναι συνεχώς στο πρόσωπο του ή στο λαιμό του να τον χαϊδεύει.
Λατρεύω να περνάω τα δάχτυλα μου μέσα από τα μαλλιά του. Ξέρω πως του αρέσει...πως τον ηρεμεί. Είναι τόσο όμορφος. Στα μάτια μου είναι εκπληκτικός... μοναδικός.«Yoongi...είμαι πολύ ερωτευμένος μαζί σου.»
Σχεδόν το ψιθυρίζω, αλλά αρκεί για να το ακούσει.«Κι εγώ. Δεν έχω νιώσει ποτέ έτσι για κανέναν άλλον. Μπορείς να με εξοργίσεις, αλλά και να με ηρεμήσεις μέσα σε λίγη ώρα, όπως τώρα...»
«Είμαι τυχερός που με θέλεις.»
«Εγώ είμαι ο τυχερός...»
Χαμογελάει λίγο επιτέλους και νιώθω ανακουφισμένος. Δεν θέλω να τον δω ξανά στεναχωρημένο. Τα δάκρυα του με διέλυσαν. Πόνεσαν την ψυχή μου.
«Ξέρεις...θέλω πολύ να κάνω σεξ μαζί σου. Απλώς προσπαθούσα για μια φορά να είμαι σωστός» μου εξομολογείται με ειλικρίνεια.
Μου αρέσει αυτό που ακούω.
Συνεχίζω να τον χαϊδεύω. Δεν σταματάω λεπτό. Δεν θέλω να χάσω αυτή τη μικρή επαφή..
.«Με πόσους έχεις πάει;» τον ρωτάω λίγο αργότερα.
«Με πολλούς και πολλές.»
«Δεκάδες;»
«Δεν μετράω.»
«Εκατό;»
«Τι ρωτάς τώρα; Σκέψου πως τα τελευταία 12 χρόνια έχω πολύ έντονη σεξουαλική ζωή. Οπότε ο αριθμός είναι μεγάλος.»
«Έβρισκες δηλαδή κάθε εβδομάδα ένα άτομο για σεξ;»
«Δύο με τρία άτομα ίσως. Άλλες εβδομάδες όμως μπορεί και να μην έκανα καθόλου. Δεν τα κανονίζεις αυτά. Πάντως δεν έχει σημασία.»
Θελω να μάθω... όχι για να κρίνω ή από περιέργεια, αλλά για να καταλάβω που βαδίζω, πόσες εμπειρίες έχει, τι απαιτήσεις μπορεί να έχει στο σεξ.«Ναι δεν έχει. Έχεις κάνει τρίο;»
«Ναι.»
«Και όργιο;»
Γελάει και αποφεύγει την ερώτηση.«Ας μιλήσουμε για το τι έχεις κάνει εσύ.»
Το αποφεύγει. Κατάλαβα.«Α και σε όργιο έχεις συμμετάσχει.. Εγώ τι έχω να πω μπροστά σε εσένα;»
YOU ARE READING
•Darkness•
FanfictionΣκοτάδι... όλοι το έχουμε μέσα μας... άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο. Άλλοι το αγκαλιάζουμε, άλλοι αρνούμαστε να το αποδεχτούμε. * Yoonmin Taekook *