"Şuan kâr yağıyor bir düşümü hatırlıyorum , beyaz taneler senin yüzüne değdiğinde ilk önce duraksıyorsun sonra neşe saçıyorsun etrafa.Şu an saat gece 4 civarı ve ben hala anılarıma sarılıyorum. Anlamayıyorlar acıyı çünkü hiç yaşamadılar.
Şu anda sen bana nefret dolusun ama bir o kadarda sevgiyle. Benden nefret ediyorsun ama bir o kadarda aşıksında.
Hala senin için bir umut var ama benim artık tutunacak bir dalım yok. Var ama sanırım o da kopacak bana dayanacak kadar sağlam fakat ben dayanamayacak kadar güçsüzüm.
Gözlerin etrafta ışık saçılmamış yerleri aydınlatırken, adımların kara gömülürken, hislerinde hissizliği hissederken ben hala seni düşünüyorum sonra bakıyorum dünyaya ve tekrar sana bakıyorum. Masumluğun dünyadaki tek güzellik olduğunu fark ediyorum ve şunu anlıyorum.
Evrende milyarlarca gezegen var ama sadece birinde hayat var.
Evrande milyarlarca yıldız var ama sadece biri bize yakın.
Evrande milyarlarca uydu var ama sadece birinde kendimizi anımsarız.
Dünyada milyarlarca insan var ama birinde sadece umut var.
Benim umudum merhametim sadece sana güzelim.
Bizim şarkımızı hatırlıyor musun şuan kafam da çalıyor.
Bazen bana gelir gider...
Seni dert etmeler.Bazen...
Seni rüyalarımda affetmeler.
Yıldızların hırsızları mı var?
Tutamam tutamam...
Hep yeni bir gün doğarr...Şarkı özünü anımsıyor.
Başka bir evrende...
En güzel halinle...
Sen hayata karış ben daha da biteceğim...
Kırgınım kendime...
Üşüyorum gölgende...
Henüz bilmesende belki bir gün gideceğim.(Ama geri geleceğim.)Bu şarkı seni ilk gördüğüm anda kafamda çaldı ama asla itiraf edemedim ve zamanı geldi de geçti.
Her zaman kalbinde kalamam ama her zaman aklının bir köşesinde kalırım güzelim. Hafızanı kaybetse de ben hep oradayım. Hep...
Başka bir evrende güzelim...
Geri geleceğim...
__________________________________
Giriş bölümü kısaydı. Ancak daha neler olacakkk!!!Bu kurgu sadece benim canımın sıkıldığında yazdığım bir kurgudur!