☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Anne yalzel seorang yang baik, pemalu dan cantik.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Kim Neyki pula seorang Namja yang jahat.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Skip
Pagi - Anne POV
Kring..
Kring..
Kring..Jam sudah 5:30.. Saya bangun dan pergi ke 'bathroom'.. Gosok gigi, cuci muka.. Okay dah siap! Saya keluar dari 'bathroom' dan memakai pakaian sekolah.
(Baju sekolah di atas ye)
Saya dah siap pakai dan saya terus ke meja solek.. Pakai gincu pink sikit.. Dan hiaskan sedikit pada bahagian muka..
Okay, dah siap.. Sekarang saya nak turun dan makan sarapan.. Ada roti dan air milo..
Skip
Sekarang saya menuju ke pintu keluar dan menaiki kereta Lamborghini SC20.
Vroom
Vroom
VroomNeyki POV
Aku bangun dari tidur dan terus ke 'bathroom' dan mandi..
Skip
Aku memakai baju sekolah dan terus turun ke bawah untuk bersarapan.. Hari ni.. Aku rasa nak makan daging.
"Yo! Neyki! Jom makan.. " - Kawannya.
Neyki memandang ke arah suara kawannya itu dan duduk di kerusi.
"Where's the meat?"
"meat?.. the meat is gone.." - kawannya
"Kenapa dah habis?"
"Yelah!!.. Kau dah telah semuanya setiap kali pergi sekolah" - kawannya
"Ouh... "
Lalu aku bangun dan pergi ke luar pintu dan menaiki kereta Ferrari..
Vroom
Vroom
VroomAnne POV
Nampaknya.. Saya sudah sampai di kalangan sekolah.. Sebelum tu, saya nak parking kan kereta dahulu.
Skip
Saya berjalan menuju ke Dewan selepas melepasi pagar dan saya duduk di barisan kelas. (17 tahun)
"Hai Anne! " - Kawan saya
"Ouh!.. Hai! "
Selepas jam lonceng dan perhimpunan habis.. Semua kelas berdiri dan berjalan mengikut kelas masing² dan menuju ke tangga.
Neyki POV
Aku dah sampai di sekolah dan parking kan kereta.. Kelihatan semua kelas sudah menaiki tangga.. Lalu aku pun lari dan menuju ke kelas aku.
Aku berlari untuk masuk ke kelas dan semua memandang aku.. Aku tahu aku lambat sikit, tapi tak payahlah nak tengok² macam tu.
Aku duduk dan melihat tingkap yang segar murni sebelah aku ni.
No one POV
"Eh! Cikgu datang! Cikgu datang!.. senyap²" - Guru BM
Semua murid bangun setelah adanya kedatangan cikgu mereka dan mereka memberi hormat.
"Selamat pagi Cikgu!" - Pelajar
(Kalau nak bagi cikgu tu bernama Kim seok-jin ke apa ke.. boleh comment i ye)
YOU ARE READING
Crazy Sex
VampireSetiap cerita ni, ada pelbagai byuntae dan i larang korang yang bersuci murni untuk baca buku ni. Hanya betul² byuntae sahaja baca buku ni. Buku ni ada Chapter 1 dan ada beberapa Chapter, itu semua berkaitan dengan byuntae. Setiap chapter takde nama...