Sonunda güzel bi restoran bulmuştuk. İçeri girdik ve cam kenarından güzel bir masa seçtik. "Bu masa güzel hadi oturalım." dedim ve oturduk yanımıza gelen garson siparişlerimizi aldı ve getirmek için yanımızdan ayrıldı."Burası güzelmiş yeni açılmış sanırım." dedi Yoongi.
"Evet çok güzel istersen ben seni sürekli buraya getirebilirim yoongicim. Ne de olsa artık birazcık param var Taehyung sayesinde." dedi Jimin. Yoongi'nin yanına oturmuş bir de konuna sarılmış Yoongi'ye sırnaşmaya çalışıyordu. Her zaman ki gibi.
"Sen ne iş yapıyosun bu arada?" dedi Hoseok. Taehyung gülümseyerek cevap verdi. "Benim kendi şirketim var. Bir de modellik yapıyorum." Namjoon şaşırarak tepki verdi. "Vay çok iyi peki ne şirketi yani napıyorsunuz şirkette?"
"Tasarım şirketi kıyafet tasarımları yapıyoruz bunu da diğer şirketlere satıyoruz onlarda tasarlıyor."
"Oha be çok iyi gerçekten. Şey bi kaç soru daha sorabilir miyim?" dedi Namjoon. Taehyung gülümseyerek kafasını evet anlamında salladı. "Kaç yaşındasın?"
"30 yaşındayım."
"Baya büyükmüşsün bizden. Peki ailen?"
"Onlar yurt dışında yaşıyorlar."
"Güzel. Bu da son soru neden Jungkook'un seninle vakit geçirmesini istiyorusun?" dedi Namjoon. Taehyung'a döndüğümde bana baktı ve tekrar Namjoon'a dönerek konuştu.
"Seni ilgilendiren bir konu değil." dedi soğuk bir şekilde. "Ama neden söylemiyorsun ki zaten arkadaşlarıyız bişey olmaz.""Sana sizi ilgilendiren bir konu olmadığını söyledim ya." dedi Taehyung. Bana baktı hızlıca kafamı çevirdim. "Yeter artık bu kadar soru Namjoon." dedim ve yanımda oturan Namjoon'un kulağına fısıldadım. "Sus artık sikecek gibi bakıyor görmüyon mu?" dedim ve Taehyung'a dönerek gülümsedim. Taehyung da bana gülümsedi. Büyük ihtimalle ne söylediğimi merak ediyordu ama hiç bişey demedi.
~~
Herkes yemek yemiş lunaparka gidiyorduk. Tüm yol boyunca lunaparkın açık mı yoksa kapalımı olduğu hakkında kavga eden ikiliye göz devirerek yanımda olan Taehyung'la konuşmaya başladım.
"Biraz sorunlular o yüzden böyleler sen onları hiç takma." dedim ve Taehyung bana döndü. "Taktığımı kim söyledi." dedi. "Takmıyorsan sorun yok ben rahatsız oluyorsan diye söylemiştim." dedim.
"Bak Jimincim internetten baktım ve kapalı yazıyordu google amca yalan söylemez!" dedi Namjoon.
"İddiasına var mısın lan?" dedi Jimin aniden aklına gelen şeyle. "Varım lan neyine?" dedi Namjoon heycanla.
"Kaybeden kazananın tüm bindiği oyuncakların parasını ödeyecek." dedi Jimin sırıtarak. "Tamam kabul lunapark kapalı olduğu için sıkıntı yok." dedi Namjoon.
Ve sonunda gelmiştik lunaparkın kapısının önüne geldiğimizde lunaparkın açık olduğunu anlamıştık. Namjoon'un suratı düşmüş, Jimin ise sevinçten havalara uçmuştu.
"Ne oldu ha ben açık demiştim hahahahah şimdi lunaparktaki tüm aletlere binicem ve param cebimde kalıcak." dedi Jimin. "Bari biraz acı bana ya sadece üç alete binsen olmaz mı?"
"Hayır sen böyle dediğin için tüm aletlere iki kere binicem sonuçta parasını sen ödüyorsun."
Jimin ve Namjoon lunaparkın kapısında tartışırken biz içeri girmiş neye binsek diye düşünüyorduk.
"Neye bineceksin Taehyung? Ben karar veremedim de." dedim etrafa göz atan Taehyung'a. "Beraber çarpışan arabaya binmeye ne dersin?"
"Hiç eğlenceli değil ya." dedim.
"O zaman disco pang panga binmeye ne dersin?" dedi.
"İşte böyle şeylerle gel bana ya. Bizimkilere söyliyimde onlarda binsin." dedim ve bizimkilere döndüm.
"Buraya gelin hepiniz neye biniceğimizi bulduk." dedim ve hepsi yanımıza geldi.
"Neye bineceğiz?" dedi Seokjin.
"Disco pang panga." dedim ve elimle aletin olduğu yeri gösterdim. Yoongi böyle şeyleri sevdiği için hemen kabul etti.
"Tamam ben varım." dedi Yoongi. "Bende varım Yoongim nereye ben oraya." dedi Jimin. Yoongi olmasa hayatta binmezdi. Diğerleride zar zor korkarak kabul etti. Herkes bilet aldı ve bindik.
Taehyung benim yanıma oturmuştu, Jimin zaten Yoongi'yi salmadığı için onun yanındaydı ve geriye kalan üçlü birbirine sıkıca sarılmış karşımızda oturuyorlardı. Çok eğlenceli olucaktı bugün.
~~
Taehyungla berabersin herhalde eğlenceli olacak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sugar Dayı || Taekook
FanfictionJeongguk sen kimsin dayı?! Taehyung ne dayısı aq yunan tanrısı diyecektin sanırım