0.1-Giriş

2.4K 101 14
                                    

Chae'den

Adım Chae-Won. İnsanlar bana kısaca Chae derler. 19 yaşındayım. Şuan JYP Entertainment ta stajyerim. Sessiz, sakin, kendi halinde biriyimdir. Diğer stajyerler beni çok sevmezler. Ama onlarla duygularımız karşılıklı.
________

Bugün  yine kim ne kdr iyi ve kim çıkış yapmak için uygun vb şeyleri belirlemek için yine bizi değerlendirmeye aldılar. Tabii herkesi kendi alanında. Benim alanım dans ve vokal. Ama tüm kadın stajyerleri esneklik değerlendirmesi de yapıyorlar.

Jüri-Chae yine en üstte sen varsın. Seni tebrik ederim.
Chae-Çok teşekkür ederim efendim.

Chan'dan

Jyp bizi odasına çağırdı. Ne olduğunu bizde anlamadık. Şuan oeaya doğru gidiyoruz.

5 dk sonra fln kapının önüne geldik ve kapıyı tıklatıp gel komutunu beklemeye başladık. Gel momudundan sonra odaya girdik ve önünde eğidikten sonra konuşnaya başladık.

Jyp-Gel!
Chan-Merhaba PDnim bizi çağırmıştınız.
Jyp-Öncelikle oturun. Sizi çağırmamın nedeni aklımda olan bir plandan kaynaklı. Şöyle ki grubunuza yrni vir üye almak istiyorum..
Skz-NEEEE!?!!!
Jyp-Doğru duydunuz. Ama bu yeni üye işi oyun gibi birşey olacak. Bu olanlar video ya alınacak ve daha sonra video olarak hesabınızda paylaşılacak.
Changbin-Efendim bize biraz daha ayruntu verebilir misiniz?
Jyp-Basına size yeni bir üye gelmiş gibi göstereceğiz. Ama o üye sizin gerçek üyeniz olmayacak. Tabi bu arada olaylar. Gelen yorunlar vs video ya alınacak. Sobra da bunu "Skz'in bir kız üyesi olsaydı be olurdu?" başlığuyla yayınlayacağız
Skz-NEEEE!?!!!!
Hyunjin-Efendim kız olacak derken?
Jyp-Evet kız olacak. Aklımda olan kızla daha bu konuyu konuşnadım. Siz eğer kabul ederseniz bu konuyu oba söyleyeceğim. O da kabul ederse eğer açıklamadan itibaren gertürlü yorum vb şeyler kayıt altına alınacak.
Chan-Efendim bir bu konuyu biraz, düşünebilir miyiz? Cevabımızı yarın size söyleriz.
Jyp-Tabii olur. Çıkabilirsiniz.

Önünde tekrar eğidikten sonra dans pratik odasına gittik 3 saat flb daha çalıştıktan sonra yurda döndük.

Skz yeni üye(?) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin