Perspectiva lui Katherine
Oare cine este? Cum arata? Cati ani are? Este la scoala cu mine? Ma cunoaste sau a apelat numarul meu la intamplare?
O multime de intrebari imi impuie capul dupa ce baiatul care mi-a oferit cel mai intim moment al meu, a inchis apelul lasandu-ma cu ochii-n soare.
De cateva minute stau pe pat intinsa si respirand inca destul de alarmat si gandindu-ma la cum ar putea sa arate baiatul acela.
Oricum avea o voce frumoasa. Si se pricepea la vorbe. Doar aceste doua lucruri mi-au ramas ca amintire de la el. Infatisarea imi este in ceata, iar datele lui personale nici nu se pun.
Totusi, noroc cu cartea mea preferata, pe care am citit-o de atat de multe ori, in care baiatul este blond cu bucle mari, ochii albastrii ca si oceanul, un corp de atlet si un caracter puternic. Asta este imaginea pe care mi-am creeat-o atunci cand vorbeam cu el la telefon. Cartea I'm waiting for you imi apare acum in minte, cu Cameron si Avery care au o relatie de invidiat.
Doamne! Ce as vrea si eu sa fiu Avery! Sa am un Cameron al meu. Desi, daca stau sa ma gandesc, situatia mea este foarte diferita de a ei. Ea l-a cunoscut pe Cam cand s-a ciocnit de el in drumul ei spre ora si atunci s-a provocat scanteia. De atunci Cam s-a tot tinut dupa Avery pana cand ei doi au sfarsit impreuna. Desigur, cartea nu este doar asa, exista si multe alte piedici ce le ies in cale, doar ca deodata ce ai pe cineva ce te iubeste neconditionat, nu mai este chiar atat de greu.
De multe ori am sfarsit gandindu-ma la cei doi si comparand viata mea plictisitoare si monotona cu cea a lui Avery. Plus ca eu sunt abia la liceu in clasa a doisprazecea, pe cand ea este la facultate.
Personaje fictive pentru unii, dar cat se poate de adevarate pentru mine. Eu traiesc prin carti, iar atunci cand am vazut ca s-a terminat cartea, am crezut ca o sa disper. De aceea am mers la librarie si mi-am luat volumul doi al cartii care era din perspectiva surorii lui Cam, care este indragostita de unul Jase, prieten cu Cam, dar sincera sa fiu, nu mi s-a parut la fel de frumoasa si la fel de intriganta volumul doi fata de volumul unu, asa ca dupa ce am citit-o si am vazut cum se termina, am recitit volumul unu, retraind din nou acele momente ca si cand nu voi sti ce se ca intampla in continuare.Da, iarasi se intampla. Infinitul ciclu de analizare a cartilor. Mi se intampla des asta. La mine a devenit ceva normal. De multe ori ma trezesc vorbind cu persoane despre diferite carti care mi-au placut, persoane care nici macar nu ma asculta, dar mie imi place sa ma mint singura si sa imi spun ca poate ei stiu despre ce vorbesc.
Clatin din cap amuzata si ma ridic din pat, incepand sa imi adun hainele de pe pat. Ma imbrac din nou in pijamalele mele veci si zdrentuite. Cu siguranta ele nu arata cum si-a imaginat el. Ele stau pe mine atat de larg incat ar mai putea intra un corp in ele. Bluza mea cu maneci lungi, rosie, este foarte larga si are un decolteu foarte mare, din cauza trecerii timpului s-a mai marit si decolteul, iar pantalonii scurti, negri, dupa cum am mai spus, sunt foarte largi si de aceea atunci cand ma aplec mi se vad boxerii negri. Nu stiu ce si-a imaginat el, dar auzindu-l cum geme atunci cand i-am spus cu ce sunt imbracata, prima impresie a mea a fost sa ma gandesc ca el este total nebun. Dar dupa aceea m-am gandit ca el ca sa se excite s-a gandit la mine cred că... ca si la o stripteoza. Barbatii si imaginatia lor pornografica!
Cu siguranta si-a imaginat ca eu stau intinsa in pat in nu stiu ce pozitie sexy, pe cand eu stateam normal, pe o parte, cu o bluza mulata si un decolteu generos, vazandu-mi-se sfarcurile foarte proeminent si cu pantalonii scurti, negri, de pijama, ridicandu-mi-se pana in gat ca sa mi se vada boxeri. Pot spune ca daca si-a imaginat asa, are o imagine foarte bogata in pornografie. Daca este sa ma gandesc asa cred ca si-a storcit putin creierul ca sa ii dea ca rezultat o asemenea imagine.
Cand stau si ma gandesc la asa ceva ma bufneste rasul instant si chiar ma bucur ca parintii mei sunt plecati in seara asta cu serviciul. Daca erau aici cred ca anuntau politia din cauza sunetelor stranii pe care cu siguranta le-am scos!
Rad de una singura si ma plimb prin camera de nebuna, pana ajung la oglinda din fata peretelui sa ma uit la mine cum arat. Nu imi vine sa cred ce tocmai am facut! Eu tocmai m-am satisfacut singura si... mi-a placut! Mi-a placut al dracului de mult! Abia astept sa ma mai sune odata baiatul misterios care ma tine pe jar atata.
Ma uit la mine si vad o fata normala, cu parul lasat lalai pe spate, ajungandu-i pana la jumatatea taliei, cu pantalonii scurti si largi la fel ca bluza rosie decoltata, cu un zambet larg si satisfacut pe buze. De mult n-am mai zambit asa!
Ma uit la mine mai bine si ranjesc draceste cand observ ca inca mai sunt excitata. Obrajii imi sunt rosii si inima imi pompeaza sangele repede prin vene. Doar gandindu-ma la el ma incing din nou. Asa ca fara sa mai stau pe ganduri, imi asez mana pe abdomen, coborand in jos pe pantec si inima imi sare peste cateva batai atunci cand imi introduc mana in pantalonii elastici. Afund mana mai in jos si ajung la vulva. Cobor mai jos in timp ce ma uit la mine in oglinda si ajung la clitoris. Gem de placere, imaginandu-mi-l pe el langa mine ca el ma satisface, ca mana lui ma atinge si ca imi sopteste cuvinte murdare in ureche, spunandu-mi totodata cat de frumoasa sunt asa.
Mana imi maseaza clitorisul, iar eu marai gutural si continui sa imi imaginez ca el face asta.
Mana lui coboara mai jos si isi trece degetul peste intrarea feminitatii mele, adunand umezeala deja instalata acolo si scotandu-si mana din pantalonii mei. Isi aduce mana la buzele mele si imi zice sa deschid gura. Eu ma uit in ochii lui si o deschid, iar el isi intruduce degetul umed in ea, lasandu-ma sa il ling si sa il sug in timp ce ma uit adanc in ochii lui. Maraie gutural si ma uit in jos la umflatura proeminenta din pantalonii lui, iar eu gem, muscandu-i degetul senzual. Il scoate din gura mea, si isi coboara mana la mine pe piept, unde imi prinde un san si il strange, masandu-mi-l, iar eu mai gem odata. Coboara din nou si ajunge iarasi cu mana in chilotii mei. De data aceasta isi introduce un deget in mine, pompandu-l usor si oferindu-mi o placere de nedescris si cu cealalta mana imi framanta sanul stang.
Imi las capul pe spate in timp ce tip atunci cand simt cum isi curbeaza degetul in mine formand litera G si mai scot un tipat imbibat de placre atunci cand isi mai afunda un deget in interiorul meu, marind viteza.
Miscarile lui de du-te-vino isi maresc viteza si eu gem puternic, dandu-mi capul mai pe spate si inchizandu-mi ochii strans. Imi framanta sanul stang din ce in ce mai tare, strangand de el, iar eu urlu de durere, imbibatda totodata de placere. Mai pombeaza odata degetele in mine si imi dau drumul pe degetele lui, urland de placere, si avand convulsii foarte puternice.
Dupa ce ma linistesc si imi recapat gandirea rationala, imi deschid ochii si ma observ pe mine, singura, stand in oglinda, gafaind, cu mana dreapta in pantaloni si cu cea stanga pe san, si zambesc trist, gandindu-ma la el si la celelalte adolescente ca mine, dealtfel, care acum poate sunt cu iubitii lor, distrandu-se si facundu-si de cap cu ei, pe cand eu sunt singura si stau in fata oglinzii dupa ce m-am autosatisfacut, gandindu-ma la baiatul ce mi-a acaparat simturile, facandu-ma sa fiu in stare de asa ceva.
Clatin din cap si ma decid sa ma pun sa dorm, inainte sa imi schimb boxerii si ma asez in pat, gandindu-ma la el, pana cand somnul imi acapareaza simturile, ducandu-ma intr-o lume in care eu sunt fericita alaturi de un Cam al meu. Doar al meu.
CITEȘTI
A Little Bit Of Mistery [+18]
Любовные романыTotul incepe cand Cameron Hamilton, tipicul baietilor Americani, insa mai misterios decat toti la un loc, a fost provocat la mult renumitul joc, "Adevar sau Provocare", de catre cineva sa o sune pe asa-zisa tocilara a.k.a Katherine Douglas si sa sim...