Asi väčšina z vás pozná slávnu tabuľku "Ouija board" ešte predom než sa vrhneme na príbeh, by som vám chcela dačo povedať o tej tabuľke a ako sa ma používať a takéto veci.😅
No takže Oujia board, je to veľmi známa spirituálna tabuľka ktorá slúži na komunikáciu s duchmi a na ich vyvolanie duchov, a privolanie mŕtvych do nášho sveta.
Ako sa má tabuľka používať?
Je to vlastne plochá doska označená písmenami latinskej abecedy.
Dám vám tu aj fotky tej Oujia tabuľky:)
Pri hre (vyvolávaní) účastníci používajú planžetu (malý kus dreva alebo plastu v tvare srdca) ako pohyblivý indikátor na hláskovanie správ počas seansy . . Účastníci položia prsty na planžetu a tá sa pohybuje po tabuli.
Vedecká komunita kritizovala paranormálne a nadprirodzené presvedčenia spojené s Ouijou a sú charakterizované ako pseudoveda . Činnosť dosky možno najjednoduchšie vysvetliť nevedomými pohybmi tých, ktorí ovládajú ukazovateľ, čo je psychofyziologický jav známy ako ideomotorický efekt .
Hlavné kresťanské denominácie , vrátane katolicizmu , varovali pred používaním tabúľ Ouija vzhľadom na ich používanie satanských praktík, zatiaľ čo iné náboženské skupiny zastávajú názor, že môžu viesť k posadnutiu démonmi . Okultisti sú na druhej strane v tejto otázke nejednotní, pričom niektorí tvrdia, že to môže byť nástroj pozitívnej transformácie, zatiaľ čo iní opakujú varovania mnohých kresťanov a varujú pred ňou „neskúsených používateľov“.
Príbeh č. 1
Stalo sa to okolo roku 2002 v nemeckom Postupime. Mala som 13 rokov a to bol môj prvý zážitok. Moja sestra, ktorá mala 16 rokov, sa rozhodla vyskúšať si stretnutie Ouija s malými vlastnými kartami, na ktorých boli nakreslené písmená, stôl a pohár. Ona a traja spolužiaci (jeden z nich bol jej frajer) boli v obývacej izbe nášho malého bytu. (Moja mama mala skúsenosť s Ouijou, keď bola mladá a bola v poriadku s myšlienkou mojej zvedavej sestry a vzala ma a môjho malého brata do kuchyne, aby som nerušila moju sestru.)
Čakali sme tam pár minút. Ľudovo som zízala na dvere na chodbu. Dvere boli väčšinou sklenené a ja som videla všetko, čo sa deje za ním. Potom som videla niekto, kto chodí po kuchyni. Mohol prísť len z obývačky a zdalo sa, že smeruje k východu. Bol som zmätený. Po prvé, "človek" bol čierny a vysoký ako obyčajný dospelý. Po druhé, nebol ani počuť zvuk obývacej izby ani kroky. Nemohol tam byť. Odhodila som to. Verila som, že moja myseľ hraje triky na mňa.Potom sa môj brat, ktorý sedel naproti mne, spýtal: "Videl si ten tieň?" Bola som prekvapená a my sme zdieľali dojmy.
Krátko nato moja sestra a jej priatelia prišli do kuchyne a uviedli, že stretnutie práve skončilo, pretože duch opustil. Toto bol začiatok paranormálnej aktivity okolo nás. Aj keď sme sa presťahovali do iného domu, pokračoval. Kvôli nevinnej zvedavosti mojej sestry v rade Ouija sa naša domácnosť stala strašidelnou.To bol príbeh č. 1 ten koniec si môžete domyslieť pardón😂😂
YOU ARE READING
Poďme sa báť!👻
ParanormalAhojte Som Katarína a mojím snom vždy bolo sa stať spisovateľkou. Dúfam že sa vám to bude páčiť a môžme ísť na príbehy! Zoberte si niečo dobré na papanie a môžeme začať 👻