Elif Ve Okulu

71 3 2
                                    

Anne ve babası ünlü iş insanlarıydı.Elif oyüzden en iyi imkanlarda yetişiyordu.Elif hayatta en çok neye ihtiyacı olduğunu çok merak ediyordu.Acaba annemi,babamı,dostmu.Bunu merak ediyordu.Elifin lise zamanı gelmişti.Eski okulundan başkalarıda gelmişti.Bunlardan birisi selindi.Selin onun en iyi kankasıydı.Beraber iyi ve keyifli zaman geçiriyolardı.Başladığı sınıf çok iyi bir sınıftı.Sınıfa bir hafta sonra yağız gelmişdi.O sınıfa geldikten sonra herkes değişmişti.Yağız sarışın ,mavi gõzlü bir insandı.Herkes yağızla arkadaslık kurmak için çaba sarfediyordu.Selin-elif sence o yakışıklımı?Elif-Bence yakisikli degil.Bikaç hafta sonra yağız seline çıkma teklifi etmişti.Selinde elifi dinlemeyip evet dedi.Selinle yağızîn çıkdıkları 2.gün elif tuveletin ordaki odada okulun en havalı kızıBuse ileYağızı öpüşürken gördü.Hemen bunu,seline göstermek için telefonunu çıkarıp resmini çekti.Ve ertesi gün ilk ders bu resimi Seline gösterdi.Selin bunların bir saçmalık olduğunu yağızla onu ayırmak için bõyle yaptığını söyledi.Ve bir süre sonraElif veSelin hiç konuşmaz hale geldi.Bir kaç hafta sonra elifin yanına burak geldi.Burak yağızla beraber okula gelen bir çocukdu.Elifin yanına gidip"sana birşey söylemem lazım tuvaletin orda yağız ile buseyi orda öpüşürken görmen benim yüzümdendi"elif,"nasıl yani ,ne demek istiyosun" demek istiyorum ki onları öpüşürken görmen benden dolayı istersen anlatıyım"elif "lütfen anlat"diye söyledi.

Elifce HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin